PLIK$="DH4:MUZYKA/XTD - UTWOR.MOD" Print Right$(PLIK$,15)
@tukinem, post #1
@jimiche, post #2
Imploder Load "modul.mod",-3 POZYCJA=5 'Komendy ktore sprawdzilem: Pt Cpattern=5 Pt Cpattern=POZYCJA Inc Pt Cpattern Pt Cpattern,5
@tukinem, post #3
@jimiche, post #4
Imploder Load "plik.mod",-3 Pt Play 3 ... Pt Stop ... Pt Continue
@jimiche, post #11
@Stoopi, post #14
POZYCJA=Pt Cpattern If ... Then Pt Play 3,POZYCJA+1 : 'Przewijanie do przodu If ... Then Pt Play 3,POZYCJA-1 : 'Przewijanie do tylu
@tukinem, post #15
PEEK to odczyt z banku pamięci, ale koniec banku pamięci to nie będzie koniec odgrywanego utworu przecież.
@tukinem, post #10
@cholok, post #16
@jimiche, post #23
Trap DLUGOSC=Peek(Start(3)+950) 'Tarp jest po to, aby nie wywalal glupot, gdy nie jest zaladowany zaden modul POZYCJA_MUZYKI=Pt Cpattern If DLUGOSC>0 and POZYCJA_MUZYKI=DLUGOSC-1 and Pt Cpos=63 : 'AKCJA' : End If
@tukinem, post #24
@mastaszek, post #26
If Timer>=3 Timer=0 : Bob Update : Wait Vbl End If
@tukinem, post #25
@nogorg, post #28
W modułach z gier często spotykane są subsongi czyli niezależne zapętlenia listy odtwarzania patternów przy użyciu komendy Bxx. I to też sprawę dodatkowo komplikuje, więc jeśli chodzi o uniwersalną metodę która skutecznie określi kiedy kończy się dowolny moduł to raczej nie jest takie proste.
@tukinem, post #29