kategoria: Blitz
[#31] Re: Wood Block Puzzle

@Phibrizzo, post #29

Tak, tam jest zadeklarowane jako Word. Nie chciałem wprowadzać bardzo długich liczb, bo nie wiedziałem ile tych punktów można natrzaskać, a jak liczba wyjdzie poza obszar pola na punkty, to nie odrysuje się. Ale spoko to też zmienię, jak nie zapomnę.

@Don_Adan: jeśli gra faktycznie ma taki potencjał, to raczej zostawię ją bez żadnych bonusów, a napiszę drugą wersję, tym razem po swojemu z różnymi bombami, urozmaiceniem na czas, jakimiś utrudnieniami itp.
[#32] Re: Wood Block Puzzle

@tukinem, post #31

Twoja gra, zrobisz jak chcesz. Ale wedlug mnie lepiej jest dac w Menu do wyboru, np. Mode Original i Mode Enhanced, albo jeszcze jakies inne tryby rozgrywki. Jak uzyjesz UWORD zamiast WORD to zmiesci sie wynik dwukrotnie wiekszy. Ewentualnie zmien punktacje i podziel ja przez 10. Czyli zamiast 10 punktow dajesz 1 punkt. Bo tak to musisz longwordu uzyc, najlepiej unsigned.
[#33] Re: Wood Block Puzzle

@Don_Adan, post #32

Narazie jestem pochłonięty o wiele wiele bardziej złożonym projektem. W wweekend napiszę te poprawki do gry, żeby zliczało każdą linię, bo algorytm muszę rozwinąć o wiele bardziej. Może być nawet tak, że będzie kasowane 3 linie w poziomie i 3 linie w pionie naraz gdy wstawimy kostkę 3x3.
[#34] Re: Wood Block Puzzle

@Phibrizzo, post #24

Poprawiłem to i owo:

- gra teraz kasuje jednocześnie pionowe i poziome linie, nawet 3 w pionie i 3 w poziomie maksymalnie
- zmieniłem typ punktów score.w na score.l dzięki czemu można więcej punktów zebrać.
[#35] Re: Wood Block Puzzle

@tukinem, post #33

Jak się już tak rozpędziłeś z tymi grami i całkiem dobrze Ci to idzie to może zrób wersję Deluxe Ski Jump dla Amigi...
[#36] Re: Wood Block Puzzle

@nostrum666, post #35

Propsam ten pomysł! Sam kiedyś o tym myślałem. Tylko od razu uprzedzam, że wierne odwzorowanie fizyki nie jest takie trywialne, a właśnie od tego będzie głównie zależeć powodzenie tego portu. Z tego co pamiętam, to na PC wymagało co najmniej Pentiuma do płynnego działania.
[#37] Re: Wood Block Puzzle

@diobou, post #36

Myślę że w obecnych czasach wysypu przeróżnych kart turbo mocy obliczeniowej amigowcom nie brakuje. Pewnie zdecydowana większość z nas posiada coś więcej niż 030.
[#38] Re: Wood Block Puzzle

@nostrum666, post #37

Pewnie zdecydowana większość z nas posiada coś więcej niż 030.



A na dodatek gier na 060 i karte graficzna praktycznie ZERO. W koncu te konfiguracje za 10.000 pln beda mialy zastosowanie
[#39] Re: Wood Block Puzzle

@selur, post #38

gier na 060 i karte graficzna praktycznie ZERO.

a czy widziałes grę zwaną NAPALM ?
[#40] Re: Wood Block Puzzle

@Cezarykl, post #39

Tak i wyglada na bardzo dobra gre ale dla tej gry nie wydalbym specjalnie 10 tys. ok, racja
[#41] Re: Wood Block Puzzle

@tukinem, post #34

zmieniłem typ punktów score.w na score.l dzięki czemu można więcej punktów zebrać.


Nie uwzgledniles tego w tabeli highscore.
1
[#42] Re: Wood Block Puzzle

@nostrum666, post #35

Jeszcze pisząc w Amosie się za to kiedyś zabrałem i zrezygnowałem szybciutko.

Teraz może w AGA dałoby radę i myślę, że tu nie potrzeba aż takiego procesora do fizyki gry. Kwestią najtrudniejszą to wyświetlenie grafiki, bo tam nie ma typowo 2D z boku, tylko 2,5D. Kolorów jest wbrew pozorom sporo, bo są różne odcienie białego i szarego, skocznia wyświetlana jest z boku, lecz w miarę rozbiegu widać jej głębię (tzn szerokość). Nie poradzę sobie z tym od razu mówię.

Ja jako amator nie stworzę od nowa gry, która powstawała wiele lat przez całe studio Mediamond :) ale wiem, że gdybym odtworzył tą grę, to byłaby dla mnie wielka duma :)

@Phibrizzo: już to uwzględniłem. Wczoraj na szybko dopisałem, a zapomniałem właśnie zaktualizować NEWTYPE dla highscore.

Ostatnia aktualizacja: 10.12.2022 22:14:28 przez tukinem
[#43] Re: Wood Block Puzzle

@diobou, post #36

Żeby to portowac, trzeba byłoby mieć jakieś źródła. Tutaj trzeba byłoby zaprogramować wszystko od 0, bo nie ma na czym bazować.
[#44] Re: Wood Block Puzzle

@Mir3k, post #43

Teraz zajmuję się portem gry, lecz zupełnie innej. Jeśli będzie już co pokazać, to tutaj założe nowy temat. Póki co proszę o cierpliwość. Co do Deluxe Ski Jump, to wiem, że nigdy nie dorosnę do tej gry. No chyba, gdybym miał olać ten graficzny efekt 2.5D i jechać samym scrollem. Fizyka straszna by tu nie była. Są gry, gdzie fizyka jest o wiele trudniejsza
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem