[#73]
Re: Powstawanie nowej gry w Blitz 2
@teh_KaiN,
post #72
Tutaj nie ma jeszcze boba, który zasłania piłkę i wyrzutnik piłki, więc ostatecznie jeszcze 2 boby byłyby.
W Blitzu jest tyle sztuczek, że jakby to wszystko ogarnąć to by głowa pękła :D
Będę kontynuować dalej moją DualPlayfieldową wersję. Wiem, że tu jeszcze jako tako to wygląda, ale przyjdzie stół Safari, który zacząłem "odkolorowywać" i tam dopiero będzie bieda graficznie.
Jedyne, co teraz możecie potestować na tej dzisiejszej wersji, to nowa fizyka gry (tylko przy Fastest Possible bez JIT). Piłka na pewno lepiej teraz się sprawuje.
W Blitzu jest jeszcze jedna ciekawostka i zauważyłem to już przy pisaniu pod OCS. Gdy boby spowalniają przez swoje rozmiary/ilości, to nie pomoże zwiększanie CPU. Czy się ustawi na 7MHz, czy na 28MHz, to jest tak samo. W Amosie wystarczyło przełączyć na 14MHz i już było ok. Tylko, że tam Double Buffer działał zupełnie inaczej. Tutaj on nie spowalnia płynności.
Teraz z ciekawości usunąłem 2 boby łapek, a dodałem 3 boby piłeczek i jest płynnie :) zbyt wielkie są boby łapek widocznie.
Ostatnia aktualizacja: 15.12.2022 16:00:53 przez tukinem