@selur, post #28
Od wersji ECS grafika o niebo lepsza , od AGA jednak gorsza chociaz wielkiej roznicy nie ma. To dobry przyklad w jakich grach powienien byc wykorzystywany tryb EHB (przypominam, ze legendarny Black Crypt byl tez w EHB). Wymagania sa wygorowane: 2Mb Chip + 4Mb Fast z tego co pamietam
@Hubez, post #35
Gra będzie pisana dalej ?
@rygar997, post #38
https://www.gamesthatwerent.com/2023/08/thalimar-land-of-chaos/
@HOŁDYS, post #41
Marcin pozdrowienia z imprez AKM ..pozdrowienia dla Pińczowa ;)
@marcinn, post #45
@teh_KaiN, post #48
@teh_KaiN, post #48
ożesz się zainteresować biblioteką ACE, którą rozwijam od paru ładnych lat - w zasadzie to część wspólna moich wszystkich gier, ale nie można tego nazwać silnikiem, bardziej na kształt SDLa to działa
@teh_KaiN, post #55
ile % oprawy audiowizualnej i notatek z przetestowanych mechanik rozgrywki/balansu jest gotowych i się zachowało?
@selur, post #57
o to jest bardzo ciekawe. Mozesz to jakos opsiac bardziej szczegolowo
ostal sie ten skypt itp
@marcinn, post #58
Miałem korbę, żeby engine był szybszy (płynniejszy) od wszystkich znanych mi wtedy gier tego typu
@teh_KaiN, post #55
ile % oprawy audiowizualnej się zachowało?