[#871] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Dorian3d, post #870

Ja też czekam, ale szczerze mówiąc to nawet wersji demo nie ograłem do końca, więc mi się nie śpieszy :)
Cieszy mnie że wyjdzie gra zrobiona przez scenowca, gra która technicznie przebije wszystko co wyszło na taki konfig.

No ale to tylko moje zdanie, każdy może mieć inne podejście, i się ze sobą nie zgadzać.
3
[#872] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@karolb, post #871

Wszystko w tej grze jest rewelacyjne poza jednym. Cena.

Nie wiem skad Autorzy wzieli benchmark ale ja przyzwyczajony jestem do zakupu gier Amiga Box w cenie 30 +/- 5 EUR.

To nie jest cena na polski rynek.
[#873] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@_DiskDoctor_, post #872

To nie jest cena na polski rynek.


Dla kogo?
1
[#874] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@_DiskDoctor_, post #872

Nie wiem skad Autorzy wzieli benchmark ale ja przyzwyczajony jestem do zakupu gier Amiga Box w cenie 30 +/- 5 EUR.


Z oficjalnej strony:
Cena wersji pudełkowej wynosi 179zł.


Wchodzę w kursy, czytam:
"35 Euro to w przeliczeniu
164,80 Złoty"

Te niecałe 15 zł naprawdę robi Ci aż taką różnicę?
7
[#875] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@_DiskDoctor_, post #872

Cena jest nieodpowiednia? Przy cenie 179zł i "rynku" na 200szt. to jest działalność charytatywna.
Znajdź programistę, który posiada niszowe umiejętności programowania hardware Amigi, procesora 68k, ma doświadczenie i będzie pracował za 500zł miesięcznie na pełny etat.
16
[#876] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@_DiskDoctor_, post #872

Bez jaj....Cena jest taka jak za inne gry na Commodorka czy Atarynke na cartridgach w cenach 140-180 cebulionów.
7
[#877] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Stoopi, post #876

To i tak są koszty wynikające tylko z wartości podzespołow i sprzętu użytego do zrobienia cartridge i opakowania. Na robieniu gier retro jeszcze nikt nie zarobił bo nie ma tylu kupujących żeby pokryć koszt pracy programisty przez rok czy dwa. Połowa tego co dostałem w preorderze poszła na opłacenie muzyki i grafiki.
Gdybym oczekiwał że za poświęcony czas na robienie Jump! otrzymam normalne wynagrodzenie to kopia cyfrowa kosztowałaby z 1500zł. Ktoś chętny?
7
[#878] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Drakon, post #874

Na stronie jest napisane 45 EUR.

Plus przesylka.

Prosze zatem nie wprowadzac w blad.
[#879] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@_DiskDoctor_, post #878

Na stronie jest napisane 45 EUR.


Ręce opadają...



Pisząc:
ja przyzwyczajony jestem do zakupu gier Amiga Box w cenie 30 +/- 5 EUR


...rozumiem, że wliczyłeś już w tę zawrotną kwotę przesyłkę? :) Bo nie wydaje mi się - pisałeś o cenie gry pudełkowej.

Ostatnia aktualizacja: 27.01.2023 10:42:56 przez Drakon
1
[#880] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@_DiskDoctor_, post #872

Michał, to wolny rynek- nie odpowiada ci cena nie kupujesz, lub robisz to sam w niższej cenie.

Jako, że jesteś bliżej IT niż ja, powinieneś lepiej rozumieć obecne realia finansowe tej branży.

Ja nie potrzebuję kartonu, ani innych bajerów, interesuje mnie produkt właściwy czyli gra- moim zdaniem cena za wersję elektroniczną nie jest wysoka, ale to moje prywatne zdanie, tym bardziej doceniając poziom tej produkcji w porównaniu z innymi serwowanymi nam obecnie grami na Amigę, których poziom bywa bardzo różny ok, racja
5
[#881] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Dorian3d, post #870

ja czekam na grę a ty co adwokat ?

To czekaj cierpliwie a nie zachowuj się jak roszczeniowy klient. Jak trafiam na takiego klienta to wolę mu nic nie sprzedać i odesłać go do kogoś innego, po co mam się wiązać z klientem który będzie mi zawsze marudził... Zawsze możesz poprosić o zwrot kasy i poczekać aż gra ukaże się w sklepach i wtedy kupić.
1
[#882] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Madman, post #881

Tak zapłać i czekaj? Mi nikt pieniedzy za darmo nie daje.
Jak byś miał swoją firme i sprzedawał produkt i mówił: jak będzie to Pan dostanie. Bądź poważny.
Za nie dotrzymania terminu są kary umowne to nie PRL

Ja jak się umawiam z klientem na termin to staram się dotrzymać
jak nie informuje go ważna jest renoma.

Wystarczyła prosta informacja, zadowolony klient zawsze wraca ale chyba to ci jest obce.
Kupiłeś tą grę?

Ostatnia aktualizacja: 27.01.2023 11:37:58 przez Dorian3d
3
[#883] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Dorian3d, post #882

Witam serdecznie.

Żeby uspokoić co poniektórych to napisze, że otrzymałem do testów pełną wersję Jumpa i to będzie jedna z najlepszych gier w historii Amigi. Kefir to profesjonalista, jakbyście widzieli jak on dokładnie sprawdza, czy poziom trudności jest dobrze zbalansowany (tabelka specjalna do testów), więc ja się nie dziwię, że się premiera przesunęła, jeszcze biorąc pod uwagę fakt, iż gra jest bardzo zaawansowana technologicznie jak na Amigę.

Co do narzekaczy na cenę gry to chyba oni pod kamieniem spędzili ostatnie kilka lat, albo nigdy nie kupowali nowych retro gier. Parę nowości z Psytronik na C64 - w boxie: Terrestrial - 45 funtów, Lykia 50 funtów, za starsze gry po 35 funtów w boxie. Montezuma's Revenge w boxie na NESa z wysyłką wyszła mnie ostatnio 80 dolców. Amigowe gry? Reshoot R w boxie 35 euro, Inviyya w Boxie - też 35 ojro. Podsumowując cena Jump! jest jak najbardziej adekwatna, a nawet patrząc na jakość gry - rzekłbym promocyjna.

Aha i grę kupiłem dawno temu, też czekam jak Wy.

Pozdrawiam
10
[#884] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@RetroBorsuk, post #883

Profesionalista czy nie wystarczy prosta informacja , o stanie prac
którą otrzymałem tyle w temacie.


Grałem w demo uważam że grywalnoś i dynamika jest trochę gorsza od yoomp!

Najlepsza gra w Histori to Superfrog

Ostatnia aktualizacja: 27.01.2023 11:57:27 przez Dorian3d
2
[#885] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@RetroBorsuk, post #883

cena bardzo dobra ja byłem w stanie dać za box 300pl
3
[#886] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@BULI, post #880

Tak to dział w dwie strony można sprzedawać grę za 1500 za sztukę .
Ale można sprzedawać wersję cyfrować sprzedać 500 sztuk po 100 zł
GoADF! kilak lat temu autor programu poinformował że sprzedał 500 sztuk jak dobrze kolaże
A gra Jump! wgląda super i na pewno znajdzie wielu fanów

Ostatnia aktualizacja: 27.01.2023 12:45:29 przez Dorian3d
[#887] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Dorian3d, post #884

Profesionalista czy nie wystarczy prosta informacja , o stanie prac

Informacje cały czas są na stronie projektu.
1
[#888] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Dorian3d, post #886

Ale można sprzedawać wersję cyfrować sprzedać 500 sztuk po 100 zł

Po pierwsze, tyle się nie sprzeda.
Po drugie, od tego trzeba zapłacić podatek.
Po trzecie, 50tys minus podatek to jest płaca programisty za ok. 4 miesiące a na pewno nie za trzy lata. Od tej kwoty odlicz jeszcze płacę grafika i muzyka.

Ostatnia aktualizacja: 27.01.2023 13:04:43 przez Kefir_Union
3
[#889] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #888

Wszystko OK, tylko nie wiem dlaczego po raz kolejny łączysz to w swoich komentarzach z pracą.
Z pierwszego postu:
Po zobaczeniu Yoompa!, w celach czysto rozrywkowych, traktując to jako łamigłówkę, zastanawiałem się jak taką grę można zrobić na Amigę.


Jeżeli nic się nie zmieniło, rozumiem, że nadal robisz to w ramach hobby i z pasji, a nie żeby zapewnić sobie utrzymanie.
Z tego by wynikało, że sprzedaż wersji cyfrowej i pudełkowej to ewentualny bonus, dodatkowa nagroda za poświęcony czas? Dlatego robienie wyrzutów (tak to brzmi, jeśli jest inaczej, przepraszam), że za to się nie da utrzymać jest nie do końca zrozumiałe. Wielu grafików, muzyków i koderów scenowych poświęca mnóstwo czasu na różne rzeczy zupełnie non-profit, udostępniając je potem za darmo i nie wspominając ile mogliby w tym czasie zarobić, bo celem jest własna satysfakcja i zrobienie czegoś dla społeczności.
Tak czy inaczej każdy z twórców ma pełne prawo do swojego wyboru sposobu działania, ja ciesze się zarówno produkcjami freeware, jak i nabywam interesujące mnie tytuły płatne (w tym Jumpa!).
Cena boxa jak dla mnie jest uczciwa OK
2
[#890] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Jacques, post #889

Z tego by wynikało, że sprzedaż wersji cyfrowej i pudełkowej to ewentualny bonus, dodatkowa nagroda za poświęcony czas? Dlatego robienie wyrzutów (tak to brzmi, jeśli jest inaczej, przepraszam), że za to się nie da utrzymać jest nie do końca zrozumiałe.

To jest odpowiedź na robienie wyrzutów że drogo i że nie w terminie. Niektórym trzeba w kółko tłumaczyć że na tym się nie zarabia tylko się do tego dokłada.
Robię wszystko co mogę żeby projekt ukończyć ale też oczekuję wyrozumiałości w sytuacji gdy moja praca jest praktycznie bez wynagrodzenia. Gra byłaby już pewnie rok temu ale mam problemy zdrowotne i lekko zrujnowane przez to życie.

Ostatnia aktualizacja: 27.01.2023 13:40:56 przez Kefir_Union
5
[#891] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #890

Jasne, rozumiem. Ilu ludzi, niemal tyle podejść i pytań.
Zdrowia, dużo samozaparcia i żeby w tym wszystkim nie zniknęła albo wróciła frajda.
Gdy już projekt zakończysz, odpoczniesz, na pewno pozostanie ogromna satysfakcja, zwiększająca się z każdą kolejną recenzją
2
[#892] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #888

Dobra a jak się sprzeda (500 sztuk ) to od każdej kolejnej odpasz mi 50 procent ?



Ostatnia aktualizacja: 27.01.2023 15:04:01 przez Dorian3d
[#893] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #888

A mógłbyś, o ile to nie tajemnica, podać ile już roboczo godzin poświęciłeś nad tym projektem.
Domyślam się tylko że to będzie jakieś tam oszacowanie bo ja sam po sobie wiem że to żmudna robota jest nawet przy bardzo małych projektach i chyba nikt nie ustawia sobie zegarka na zasadzie 'A teraz to będę pracował nad tym projektem i policzę ile godzin nad tym spędziłem'.
2
[#894] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@asman, post #893

Jak liczylem swoj system druku w MorphOSie (prefsy, port ghostsctipt, zmiany w vpdf, sterowniki cups, tool do transformacji postscriptu, parsowanie ppd, handler), wyszlo mi okolo stu dni. Liczac zanizone 100zl/h daje to okolo 80000 PLN. Patrzac ile pracuje jaca nad Wayarerem (po commitach mozna uznac ze okolo ~300dni) ze w amigowym swiecie kokosow tańczący kokos sie nie zarobi, a nawet kasa z licencji nie ogarnelaby by pojedycznego aktywnego programisty rocznie.

Ostatnia aktualizacja: 27.01.2023 16:36:54 przez michal_zukowski
2
[#895] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Drakon, post #879

Pokaz mi gdzie jest link do tej strony co pokazales z tej strony:

link

ktora to stona jest wyzej indeksowana.

W podana cene oczywiscie nie wliczalem ceny pudelka.
[#896] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1

a ja zrobię OT:
na TF360 demko śmiga aż miło :)
pozdrawiam
2
[#897] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@_DiskDoctor_, post #895

Masz dwie wersje językowe tej strony.
2
[#898] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@RokiS, post #896

A kliknij sobie Pan tę polską flagę u góry po prawej :)

Ostatnia aktualizacja: 27.01.2023 21:34:28 przez Drakon
2
[#899] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Mir3k, post #897

A skad ja mialem wiedziec ze sa dwie ceny ????????????????????
[#900] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@_DiskDoctor_, post #899

Kto szuka, nie błądzi...
2
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem