@recedent, post #1256
@XoR, post #1262
A tak na marginesie to chyba powinniśmy się cieszyć że ta klątwa nie przeszłą na użytkowników... chociaż czasem mam wrażenie że u niektórych jakaś martwica mózgu to następuje...
@wali7, post #1264
@XoR, post #1262
@charliefrown, post #1266
@marianoamigo, post #1267
@Jacques, post #1268
@ingenic, post #1269
@ingenic, post #1269
Hmm... ale Carmack nie powiedział wprost, że nie da się tylko w przypadku Amigi wymagałoby co najmniej proca 040.
@Jacques, post #1263
@marianoamigo, post #1272
@marianoamigo, post #1272
@marianoamigo, post #1272
@Jacques, post #1270
Tu już nie ma większego znaczenia co on dokładnie powiedział.
@XoR, post #1273
@ingenic, post #1280
@nogorg, post #1281
@ingenic, post #1280
@nogorg, post #1281
@mmarcin2741, post #1285
@mmarcin2741, post #1285
@nogorg, post #1287
@nogorg, post #1287
Te liczne amigowe klony jego gier, które byłyby nieodróżnialne od oryginału gdyby nie to że go technicznie przewyższały, potwierdzają, że to była tylko kwestia braku doświadczenia Carmacka. Dobrze, że się chłop nawet za to nie brał z jego marnymi umiejętnościami, bo wśród amigowych programistów nie miałby czego szukać.