@mailman, post #11
@krzysiekp41, post #5
A jeżeli jakaś tam gra została wydana na Amigę na 30 dyskietkach (wydana na OCS)
ile powinna wymagać pamięci Fast RAM-u ?
@mmarcin2741, post #33
@krzysiekp41, post #31
@mmarcin2741, post #36
@ppill, post #37
@mmarcin2741, post #41
@krzysiekp41, post #43
Chodzi mi o zakup samego simma 64MB, a nie karty turbo. Takiego simma 64MB można kupić za niewielką kasę.
@kempy, post #44
@krzysiekp41, post #38
Gdyby do wszystkich drużyn zrobiłoby się nowe składy, to gra miałaby ponad 3MB. Z dyskietek nie uruchomiłoby się już tej gry, bo dyskietka amigowa musiałaby mieć rozmiar 1800KB.
@mailman, post #27
Ale odnośnik do mojej wypowiedzi był z wątku o Darkseed CD32 uruchamianej pod WHDLOAD (czyli wersja z mówilnymi dialogami). Czytaj ze zrozumieniem.
@mmarcin2741, post #33
@mailman, post #49
@QkiZ, post #50
@QkiZ, post #50
@mailman, post #49
@mailman, post #52
@krzysiekp41, post #3
Ponad 15 lat temu zainstalowałem tego "Darkseed" na dysku HDD na A1200. To była instalka dyskietkowa. W tamtych czasach jeszcze nikt nie słyszał o WHDLoad.
@Motyl, post #56
@jimiche, post #57
@jimiche, post #57
@Motyl, post #56