[#1]
Bledy i ciekawostki w grach
Chyba kazdy gral za mlodu w jakas gre na Amidze i spotkal sie z jakims bledem ktory mial jakis wplyw na dalsza gre.
Ja chcialbym przedstawic bledy ktore znalazlem w grze Ruff'n'Tumble.
1. Jesli spotkamy sie z przeciwnikiem to zawsze odrzuca postac do tylu. Jesli jednak po odrzucie spadniemy na trampoline to czesto nie bedzie dalo sie z niej zejsc. Wyjsciem z tej sytuacji jest usmiercenie postaci lub (jesli mamy wiecej szczescia) poczekac na atak jakiegos przeciwnika ktory zrzuci postac z tramoliny.
2. Po walce z trzecim Bossem mozemy przejsc do czwartego swiata z plazma. Strzelajac z niej w czwartym swiecie nie widac promienia. Jakbysmy strzelali niewidocznymi pociskami.
3. Czwarty swiat, plansza druga - bardzo upierdliwy blad polegajacy na zlym zapamietaniu przez gre markera od ktorego mozna kontynuowac gre po stracie zycia. Jesli ustawimy ten marker to po stacie zycia gra przeniesie postac w miejsce bardzo odlegle, w sam srodek nieciekawych wydarzen. Czesto trzeba wrocic do miejca w ktorym ustawilismy marker ale to moze sie okazac bardzo trudne.
4. Czwarty swiat, plansza trzecia - najprostrza plansza w calej grze, wystarczy pozbierac kolorowe kulki. Okazuje sie jednak ze mozna tej planszy nie ukonczyc. Stanie sie tak jesli pierwszym kluczem wylaczymy nieodpowidni promien blokujacy. Ale takie zagranie trzeba zrobic swiadomie, w normalnej grze raczej nikt tak nie zrobi.
5. Drugi swiat, plansza czwarta. Nie wiem czy blad ten wystepuje w wersji dyskietkowej jednak po zainstalowaniu gry na HD, po stracie zycia gra konczy dzialanie wychodzac do WB.
Jesli ktos zna inne bledy w innych grach to niech je opisze. Wiem ze juz raczej nikt ich nie poprawi ale bedzie to informacja dla gracza siegajacego po dany tytul.