[#31] Re: Bledy i ciekawostki w grach

@snajper, post #30

to Ty już stary jesteś skoro kojarzysz muzyczkę z "Transformers to ukryta moc

[#32] Re: Bledy i ciekawostki w grach

@Phibrizzo, post #1

Mam jeszcze kilka ciekawostek odnosnie gry Ruff'n'Tumble

1. Czasami (ale rzadko) zdarza sie ze po zabiciu Bossa nie dostaniemy za to ani monety.

2. Tez bardzo rzadko przy bardzo duzej zadymie okazuje sie ze przy zabiciu jakiegos przeciwnika nie dostaniemy za to bonusa, jednak tak naprawde on jest tylko jest niewidoczny, dopiero proba jego zebrania mowi ze jednak byl, zazwyczaj jest to tarcza ochronna.

3. Swiat 2 Plansza 1 - jest tu do zdobycia niebieski klucz ktorym mozna dezaktywowac pole silowe ktore oslania trzy FullBalls (zebranie ich powoduje ze juz nie trzeba zbierac kolorowych kolek ktore zreszta i tak zamieniaja sie w monety). Niestety po dojsciu do tego pola silowego okazuje sie ze klucz znika. Co prawda kilka razy dotarlem z tym kluczem do pola silowego jednak niewiem jaka regula tym rzadzi. Czy ktos to wie moze?

4. Swiat 3 Plansza 2 - na tej mapie jest ukryta komnata jednak w zaden sposob nie wiem jak do niej wejsc. Mozliwe ze to tylko jakas pozostalosc przy projektowaniu mapy o ktorej autorzy zapomnieli (kto to wie).
[#33] Re: Bledy i ciekawostki w grach

@Hubez, post #22

W wersji pc nie było już takiej możliwości, czyli wychodzi na to, że był to bug

[#34] Re: Bledy i ciekawostki w grach

@Banderas, post #33

Aż sprawdzę kiedyś czy naprawdę nie było :)
[#35] Re: Bledy i ciekawostki w grach

@Banderas, post #33

Potwierdzam. Sam to kiedyś testowałem. W wersji PC nie dało się zrobić przejścia granicznego.



Benedykt Dziubałtowski

[#36] Re: Bledy i ciekawostki w grach

@Benedykt Dziubałtowski, post #35

E, to nie sprawdzam. Lipa skoro się nie da!
[#37] Re: Bledy i ciekawostki w grach

@snajper, post #27

[aneks po latach]



w zasadzie to można by śmiało grać w Jet Set Willy z soundtrackiem z levelu 1 T3. 🤨

Ostatnia aktualizacja: 15.07.2022 14:57:54 przez snajper
[#38] Re: Bledy i ciekawostki w grach

@snajper, post #37

W grze Elite przy dłuższej sekwencji autodokowania w stacji orbitalnej podczas trwania procedury można włączyć skok na inną planetę i wtedy przez całą podróż do następnej stacji słuchać muzyki zamiast efektów dźwiękowych.
[#39] Re: Bledy i ciekawostki w grach

@Rafał A-3000, post #38

kolejna ciekawostka. Przynajmniej dla mnie, bo zauważyłem to dopiero parę tygodni temu.
napis tytułowy Impossamole'a inspirowany jest... Indianą Jonesem. Wystarczy porównać charakterystyczne wcięcie w "O". I nie wiem, czy gdzieś indziej też, ale w grafice ze Steama (ostatnia z poniższych) podobny krój ma też literka "I". Swoją drogą - steamowa wersja to megakupsko i hańba dla klasyki. buuu!







Ostatnia aktualizacja: 29.01.2024 23:14:46 przez snajper
1
[#40] Re: Bledy i ciekawostki w grach

@snajper, post #39

ta gra ma w wersji amigowej grafikę rodem z c64, powinna zostać zapomniana i zakopana
[#41] Re: Bledy i ciekawostki w grach

@michal_zukowski, post #40

.
1. ja wspominam Impossamole'a całościowo bardzo miło, więc rzecz gustu.
2. j/w - wystarczy spojrzeć na szeroką gamę ocen (wahającą się od 80 do parunastu procent) na mobygames czy komentarze na lemonamiga, gdzie grafika określana jest przymiotami "great", "lovely", "cute and colorful".
3. nie sama grafika tworzy klimat gry - w szczególności amigowcy powinni o tym wiedzieć. No, ale jak chcesz, to ją sobie zakopuj razem ze świetnym (mimo że ubogim) soundtrackiem i graj w port Dooma 3 na MOS-ie. (no dobra - Sonic nadał wreszcie temu systemowi jakiejś esencji w kategorii gier).

Ostatnia aktualizacja: 30.01.2024 00:38:51 przez snajper
1
[#42] Re: Bledy i ciekawostki w grach

@snajper, post #41

Ja ostatnio wlasnie gralem na Impossible mole na 8-bitowym PC-engine



Po czym chciałem zobaczyć jak to wygląda na Amidze. Po czym już nie chciałem oglądać jak wygląda na Amidze.
2
[#43] Re: Bledy i ciekawostki w grach

@michal_zukowski, post #42

super. Tylko umknął Ci, mistrzu, pewien detal: ta gra pierwotnie ukazała się właśnie na Amidze. A to, co tu wklejasz, nawet nie w tym samym roku. Więc porównanie zd.py wzięte, pomijając, że z punktu widzenia osoby odkrywającej amigową klasykę po ~35 latach. Muzycznie stoi to na poziomie pierwszego Xenona, czyli coś, od czego człowiek w epoce Amigi uciekał ile sił.
ale przynajmniej wiem już, skąd wziął się ten pokraczny "kret" (tak zakładam, że to ma być kret) w wersji Steam. OK

Ostatnia aktualizacja: 31.01.2024 02:06:17 przez snajper
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem