[#1] Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane
Witam znalazłem parę informacji na temat gier w produkcji lub te które miały być niebawem wydane - a stało się inaczej.

Może ktoś będzie wiedział coś więcej na temat tych gier, lub zna więcej informacji co się z nimi stało.


Paranormal Activity - Pornografifiti - coś w stylu gier CSI - przygodowo-detektywistyczna.

Virtual Madness - Brian Dead - Fpp

Optimus nexus - High World - strategia w stylu C&C i Warcraft 2

Mirage - History of Elmeh - RPG ( w stylu Hero Quest )

Mirage - Vanderhaal - RPG ( w stylu Dungeon Master )


Virtual Madness - Brian Killer -Fpp

Deck Six - Wc Tycoon - ekonomiczna
Salvation - gra przygodowa sf

JoyDivision - Techno Ball - menadżer koszykówki

Nipson - MOA - strzelanina ( w stylu Operation Wolf )


Super Teakwondo Master 2 - bijatyka

Mirage - Joy of Killing - strzelanina

Union System - Assault team - strategiczno - zręcznościowa
Dies Irae - ( w stylu Macrocosmos ) - strzelanina
In your Dreams - ( zręcznościowa ) - W w stylu Flashback)
Softman - Menadzer
Time Stuff - RPG
The way of the sword - Bijatyka
Chess Trought the Ages - Szachy
Switchworld - Fpp

Mirage - Bramy Niflhela - przygodowa
Franko 2 - bijatyka
Steel World - przygodowa

[#2] Re: Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane

@(V)(I)mothe(P), post #1

Bardzo bardzo dużo tych tytułów. Myślę, że warto poszukać w sieci i wysłać na stronę projektu "Amigowych Gier, których nie było" - Amiga Games That Weren't - http://agtw.abime.net/ choć pewnie ten projekt właśnie Cię zainspirował do poszukiwań zaginionych systemów i tytułów :).

"Tajemnica Usticu" była jedną z gier, które miały się pojawić, ale myślę, że nie ma co robić wielkiego halo, bo skończyło się na ciekawej grafice, scrollowanym ekranie i kilku planszach... i ani krztyny gameplay.



Ostatnia modyfikacja: 25.02.2010 20:05:16
[#3] Re: Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane

@(V)(I)mothe(P), post #1

Dodaj do listy The Secret Of Lighthouse :D (ACS 6/97 str.7)

Super-wczesne demo napisane w AMOSie kisi mi się na dysku.
Drugie demo,już w C w rozdziałce 640x480 i 8 bitach przepadło razem z wszystkimi danymi (sceny,obiekty,tekstury) - padł dysk Conner 540MB na którym składowaliśmy wszystkie dane dotyczące tej gry. :/ W 1997 roku nagrywarkę CD miało niewiele osób.
Info do ACSu wysłał "programista" pierwszego demka bez uzgodnienia z nami za co dostał kopa.
Jest szansa na odzyskanie demo-wersji w C od programisty o ksywce Quetzalcoatl.

[#4] Re: Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane

@BagoZonde, post #2

Właśnie myślę nad stworzeniem polskiego odpowiednika tamtej strony.

Wydaje mi się że projekt zrobienia takiej bazy był by dobrym pomysłem - pokazało by to, na co czekaliśmy i co straciliśmy :D

Właśnie pracuję nad projektem takiej stronki, myślę że z końcem kwietnia uda mi się już coś pokazać.



Ostatnia modyfikacja: 25.02.2010 20:50:44
[#5] Re: Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane

@(V)(I)mothe(P), post #1

Co nieco o Vanderhaal na naszym forum

[#6] Re: Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane

@waldiamiga, post #3

O proszę - nawet nie wiedziałem że to nasi robią. :D

A gra zapowiadała się ciekawie ( lubię właśnie ten typ gier jak Myst ).
[#7] Re: Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane

@(V)(I)mothe(P), post #6

Zauroczył nas Myst - to pierwsze "nielegalne" demo z CD ACSu.
Prace trwały z dobry rok,ale dopiero po zmianie programisty nabrały tempa.Wszystko liczone było w Lightwave na moim M-Tecu 1230/28MHz z FPU i Blizzardzie III Tomka.
Często kompa to tydzień nie wyłączałem.Szkoda że padł dysk,być może udało by się ją skończyć - sceny z grubsza były policzone,tekstury zrobione lub "pożyczone"...ehh.Szkoda

[#8] Re: Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane

@(V)(I)mothe(P), post #4

Moim zdaniem pomysł jest bardzo ciekawy. Ciągle jest wiele polskich bardzo fajnie zapowiadających się gier, niedokończonych, leżących gdzieś na HDD. Na EAB jest cały dział temu poświęcony. A może i tutaj, na PPA można by otworzyć podobny dział.

Wiele z tych tytułów, które napisałałeś to są rzeczy naprawdę warte uwagi. Szkoda, że niejednokrotnie różne rzeczy stanęły na drodze do ich wydania.
Mam nadzieję, że dzięki Twojej stronie uda się chociaż część z nich odkopać.

[#9] Re: Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane

@Sir_Lucas, post #8

To (żeby nie znikło w mrokach dziejów) ja się też podczepię - dobre 10 lat temu byłem zaangażowany jako grafik w projekt braci Barczyńskich ("Frey United Software" - redaktorów ACS i twórców "Santa Monica FC" oraz "PSV Manager" ) - gra nazywała się "European Round-Up - Czech Republic" - czyli symulator ligi czeskiej. Powstawała niestety w AMOSie i w HiResie, czyli podstawowym ograniczeniem dla mnie była paleta 16 kolorów (no i nieproporcjonalny 640x256). Jak strona powstanie to mogę upublicznić parę grafik (nie ma tego jakoś szczególnie dużo, jak się odsieje wersje testowe i niedoróbki). Niestety nie wiem w jakim stopniu był ukończony kod gry (trzeba by się było zwrócić do Adama albo Kamila).

P.S. Właśnie odkryłem, że Frey United wciąż ma aktywną stronę internetową, w tym serwis "All Amiga Game Guide", do którego popełniłem swego czasu kilka opisów gier. Człowiek sam nie wie gdzie się na sieci znajdzie...



Ostatnia modyfikacja: 25.02.2010 22:15:32
[#10] Re: Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane

@waldiamiga, post #3

Super-wczesne demo napisane w AMOSie kisi mi się na dysku.

Hmm...Powiedziało się A to trza powiedzieć Be.
TUTAJ macie tą wczesną wersje alpha "napisaną" w AMOSie.
Powinna się odpalić na A500/600 z twardzielem.W razie problemów pokombinujcie z assignami.

A więc pobierajcie,grajcie a po stołach nie rzygajcie

[#11] Re: Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane

@(V)(I)mothe(P), post #1

Myślałem że ten projekt będzie w jakimś stopniu wyśmiany ( bo już jest taka strona , bo po co - szkoda czasu ). A tu widać że jednak jest sens zrobienia czegoś takiego.

Właśnie pracuję nad projektem strony ( ogólny szkic, jak ma to wyglądać ).
[#12] Re: Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane

@(V)(I)mothe(P), post #11

(V)(I)mothe(P) napisał(a):

> Myślałem że ten projekt będzie w jakimś stopniu wyśmiany

W czasach kiedy już nic nie wychodzi, każda nowo odkryta gra, czy to niedokończona czy jakaś "garażowa samoróbka" jest mile widziana, byle mieć pretekst posiedzieć na Ami. :)

[#13] Re: Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane

@(V)(I)mothe(P), post #11

No i super. Trzymam kciuki i mam nadzieję, że dzięki Twojej stronie uda się wykopać jeszcze parę fajnych gier lub programów i nie znikną w mrokach przeszłości OK

[#14] Re: Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane

@Sir_Lucas, post #13

Projekt wart świeczki, i to gromnicznej "świechy" nawet - a mnie tylko zawsze żal ściska, że takie gry nie zostały ukończone. Dlatego też jeżeli dojdzie do zrealizowania tego projektu, będą to dla mnie kolejne smutne chwile, gdy zobaczę tytuł (tak jak trauma po zobaczeniu Operation G2 i Lambda), którego nigdy nie było... Generalnie mam na swoim koncie kilka niedokończonych gier na Amigę, ale dwa z nich są sensownie niedokończone ;). Jeżeli to nie będzie przeszkadzało, chętnie je kiedyś podeślę ;).

A mnie w tym projekcie inna rzecz inspiruje jeszcze. Teoretycznie - bardzo teoretycznie - autorzy niedokończonych projektów mogliby np: dopiąć je na ostatni guzik jeżeli takowego brakowało bądź też udostępnić np: źródła, by mógł dokończyć dany projekt ktoś inny - tudzież przedstawić najnowszą wersję gry - o ile takiej nie ujrzało światło dzienne. Połączenie tego z wywiadem z autorem/autorami gry - też byłoby perełką - akurat wywiadowców w szeregach mamy niezłych i już mieli styczność z niejednym kreatorem gier. Ambitny pomysł myślę, ale ambitni ludzie mnie czytają :).

OK

[#15] Re: Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane

@BagoZonde, post #14

Oczywiście mam parę pomysłów, i wszystkie propozycje będą brane pod uwagę.

Chciałbym, aby każdy mógł uczestniczyć w tworzeniu strony.

W tej chwili, najważniejsze jest aby nadać temu jakiś kształt, potem udostępnię do oceny.

[#16] Re: Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane

@(V)(I)mothe(P), post #1

Nipson - MOA - strzelanina ( w stylu Operation Wolf )

Jeżeli chodzi o "MOA" to gra została wydana w 1996 roku przez L. K. Avalon pod zmienionym tytułem - "Miasto Śmierci". Wydawca stwierdził, że tytuł "MOA" nic nie mówi pomimo tego, że w intrze był podwójnie wytłumaczony jego związek z fabułą. No ale gra wyszła i oprócz tytułu "Miasto Śmierci" nie rózni nic od "MOA".

Kilka screenshotów (średnio one w dzisiejszych czasach wyglądają, ech...):
http://encoreppc.republika.pl/pol_miastosmierci_shots.html



Ostatnia modyfikacja: 26.02.2010 07:51:15
[#17] Re: Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane

@(V)(I)mothe(P), post #1

W ACS 61999 w Praca w toku był przedstawiony project o tytule Kontakt. Zapewniali, że wyjdzie na pewno i dupa. Rendery prezentowały się bardzo dobrze.

[#18] Re: Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane

@parallax, post #17

Rzeczywiście bardzo ładnie wygląda, co więcej z opisu wynika, że zastosowane rozwiązania w grze są dość ciekawe, a momentami wręcz nowatorskie ;) np. pomysł z zapisywaniem :D Ciekawe czy ktoś wie więcej na temat tego projektu?

[#19] Re: Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane

@Sir_Lucas, post #18

MDW już kiedyś się wypowiadał na temat tego projektu.Ja pozwolę sobie wkleić info ze strony Encore.

Dosyć mocno rozbudowana gra przygodowa. Grafika w 256 kolorach i wysokiej rozdzielczości (tak się wtedy nazywało 640x480). Ogromna ilość lokacji, całoekranowe animacje ilustrujące niektóre sytuacje w grze, digitalizowane postacie, digitalizowana mowa. Niebanalny scenariusz, doskonała grafika... To mogło byc coś... Niestety gra chyba mnie (MDW) wtedy nieco przerosła. Był to naprawdę spory projekt jak na tamte czasy i jak na Amigę. Robota szła mi dosyć opornie. Nie mieliśmy wtedy jakiegokolwiek dostępu do sieci (jak większość ludzi wtedy) i tak mocno utrudniony kontakt z resztą ekipy w końcu zaowocował definitywnym przerwaniem pracy nad grą. Projekt został przerwany chociaż włożono w niego kuuupę roboty (najwięcej chyba Traitor).

Więcej info na: http://encoreppc.republika.pl/pol_gry.html

[#20] Re: Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane

@Sir_Lucas, post #18

Czuję się wywołany do odpowiedzi na pytanie "Kontakt". Ja jestem osobą, która wie chyba najwięcej na temat tej gry, bo pisałem do niej program. Tak więc mogę wyjaśnić całe to zamieszanie z nią związane. Jednak to trochę więcej pisania i zrobię to później, bo teraz stoję w zatłoczonym autobusie i zaraz dojadę do przystanki na którym wysiadam więc nie ma sensu zaczynać pisać.

[#21] Re: Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane

@Sir_Lucas, post #18

Tak, KONTAKT to miała być dość duża gra przygodowa autorów Miasta Śmierci ( wcześniej MOA ). Szkoda że nie powstała.



Ostatnia modyfikacja: 26.02.2010 16:20:17
[#22] Re: Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane

@waldiamiga, post #19

Tak na oko, to wydaje mi się, że tam jest więcej jak 256 kolorów. W ogóle, bogate w szczegóły pomieszczenia. Jeżeli to nie było "zerżnięte" :) to grafik trochę pracy musiał w to włożyć.

[#23] Re: Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane

@MDW, post #20

Wczoraj nie miałem już za bardzo czasu żeby się wytłumaczyć i dopiero dzisiaj mogę kilka zdań napisać. Waldiamiga właściwie prawie wszystko wyjaśnił wklejając cytacik. Dzięki. :)

Trzeba pamiętać o tym, że to był rok 1998-1999 więc żadnego internetu (przynajmniej dla mnie) nie było. Komórek też wtedy za bardzo się nie używało. Mieszkaliśmy w trzech różnych miastach (Legnica, Żagań, Wrocław) więc kontakt ludzi chcących robić "Kontakt" był mocno utrudniony.

Traitor natrzaskał trochę tych całoekranowych obrazków (do dzisiaj nie rozumiem jak on to modelował i renderował na Cinema4D mając AGA, 030/50 i 16 MB RAM). Zrobił też ze 3 czy 4 bardzo sympatyczne całoekranowe (to znaczy 320x160, czyli taka panorama) animacje będące przerywnikami w czasie gry. Akcja w grze często miała być przerywana takimi filmami. Jak na tamte czasy to bardzo fajnie wyglądały. To, że były czarno-białe dodawało im nawet klimatu. Te z nich, których się nie dało sfilmować miały być renderowane, a te z udziałem ludzi miały być filmowane (głównie intro rozgrywające się przede wszystkim w lesie, na drodze, w samochodzie). Syciu (można go kojarzyć z gry "Zdrajca") napisał programik, który był w stanie te animacje odtwarzać czytając na bieżąco klatki z CDx6 (na x4 się nie udało i odrobinkę przycinało) już na A1200 z 020/14 i 8MB FastRAM. ZaBoRa (też "Zdrajca") przygotował fabularną część scenariusza. Potem scenariusz przejął Voicer (też okolice "Zdrajcy"). Ja ze swojej strony napisałem kawał programu w BlitzBasicu. Na karcie graficznej to wtedy nie działało (wtedy miałem AGA+040/40) ale przynajmniej dało się promować na ekrany nie-PAL. Prowizoryczny animowany ludek chodził po ekranach, wszystko było w HiRes Laced (dokładnie chyba 640x480). Otwierał się jakiś panel z przedmiotami, działał system kolizji (każdy ekran miał kilkukolorowa maskę ze strefami kolizji więc były "per pixel", a nie jakieą prostokątne strefy kolizji).

Niestety wtedy Legnica się dosyć mocno odamigowiła. W pobliżu nie było nikogo kto dotykałby Blitza, a ja w nim byłem dosyć nowy, bo wcześniej grzebałem tylko w AMOSie. Materiałów nie miałem prawie wcale. Jakieś dziwne strzępy dokumentacji, kilka przykładów, trochę pytań/odpowiedzi. Średnio mi się Blitz podobał, a z C zacząłem dopiero 1.5 roku później (mocno żałuję, że nie wcześniej). Scenariusz przewidywał sceny wymagające pracy kilku osób, organizacji. Ja w Legnicy byłem sam i chociaż pozałatwiałem co tam trzeba było (miejsca, kamera, samochód) to jednak realizacja w dwie osoby nie wchodziła w grę. No a ciężko się było umówić na większy zjazd, bo wiadomo jak to jest. No i z czasem jakoś to wszystko umarło. Potem ja już dotknąłem ANSI C, wyrenderowałem przy pomocy biblioteki OpenGL pierwszy trójkąt popędzany kupionym właśnie akceleratorem 3D (BVision3D, BlizzardPPC 603e/160 + 060/50). No i zabawa w robienie gier zatrzymała została zastąpiona świetną zabawą w robienie scenowych dem.

Najgorsze jest to, że nie mam żadnych materiałów z Kontaktu. Po kaprysach FastATA wszystko poszło do kosza, a backup zawierał niewiele. Kiedyś będę musiał odkopać Amigę i zobaczyć czy na tym zwalonym SFS z FastATA coś się tam jeszcze uchowało. Chociaż animacje i obrazki by się przydały.

Ktoś wspomniał, że obrazki w ACS nie są w 256 kolorach. Faktycznie chyba nie są. Artykuł pojawił się tam bez mojej wiedzy więc wpływu na niego nie miałem. Obrazki przyszły z Żagania, a ich konwersja na 256 kolorów i odpowiednią paletę była robiona dopiero w Legnicy (czyli po przesłaniu do mnie). Zdaje się, że ZaBoRa go zorganizował. Ja dowiedziałem się o tym jak to się stało już faktem. Ale zaręczam, że na ekranie PAL (blurator) różnica między 256 kolorów a 24-bit była w tej rozdzielczości ledwo zauważalna. Bardzo dużo czasu poświęciłem na stworzenie odpowiedniej ścieżki konwersji do palety 256 kolorów. Naprawdę było to zrobione optymalnie. W zależności od tego co było na obrazku konwersja była robiona innym zestawem programów. Była kupa róznych zasad z lockowaniem części palety. Generalnie PersonalPaint, ImageFX, Brilliance i ArtEffect były do tego używane.

[#24] Re: Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane

@(V)(I)mothe(P), post #15

Prace nad stroną posuwają się do przodu ( w sumie już jest 80 % strony ).
Teraz najcięższe jest ją uzupełnić o materiały które posiadam.

Wiadomo, z czasem zawsze jest krucho, więc nie pójdzie już tak szybko ;P

Troszkę koncept strony się zmienił - ale to już będzie wiadomo jak ją ukończę.

[#25] Re: Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane

@(V)(I)mothe(P), post #1

Super Teakwondo Master 2 - bijatyka
Deck Six - Wc Tycoon - ekonomiczna


Na temat tej pierwszej gry "zdradzono" niewiele już przy zakończeniu wersji AGA (chyba wymagania z tego co pamiętam i być może przewidywaną datę premiery), niewiele więcej powiedział Mariusz Michalczuk w wywiadzie który przeprowadziłem. Mogę zapytać Piotra Trocewicza, programisty gry, mam gdzieś jego adres e-mail.

Co do drugiej gry - http://www.d6team.pl/d6/old/wc.php?j=0

Edit:
A Traitora to możnaby na jakiś wywiad złapać. Chociaż coś mi świta gdzieś w głowie że on nadal w branży działa i jest "szychą" ale mogę się mylić.



Ostatnia modyfikacja: 02.03.2010 20:38:24
[#26] Re: Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane

@(V)(I)mothe(P), post #1

Tak odkopię wątek:
Brian Dead i Brian Killer to ta sama produkcja, w czasie zmieniła nazwę. Ponieważ przedłużały się pertraktacje z wydawcą, zaniechano dalszych prób. Był pomysł, by wydać grę bez wydawcy itd, ale trochę z przyczyn niezależnych stracono kod gry. Programiście padł dysk w PC-cie, a Amigę wtedy miał w częściach (część elementów była po za jego władaniem), a pisał pracę dyplomową i potrzebował szybko dysku, toteż dane z kodem ponoć stały się ofiarą.... Ile w tym prawdy nie wiem, taka była oficjalna wersja, którą słyszałem od autora.

Jeśli chodzi o niewydane gry, to była tez gra Wertep - pokazywana na jednym z pierwszych Amiga Meetingów w Łodzi. PIo ją oprogramowywał, ale też utknęła i nie została nigdy skończona.
[#27] Re: Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane

@BagoZonde, post #2

Pamiętam jak Madd/CB pokazywał mi przy jakiejś wódeczce z 19 lat temu beta wersję "Tajemnicy Usticu" z komentarzem że to była gra nie na ówczesne czasy i na tym się zakończyło. Było jakieś menu, fajne itd. I nic poza tym :(
[#28] Re: Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane

@(V)(I)mothe(P), post #1

Wczoraj dostałem przedpremierowy dostep do “nieoszlifowanego” filmu z cyklu RetroStories opowiadającego historię polskiej gry “Tower of Worlds”. Powstawała przez kilka lat w pierwszej połowie lat 90 początkowo na Amigę, później także na PC (i rozbudowaną Amigę).
Orientuję się nieco w polskich produkcjach lat 90 na Amigę i Atari XL/XE, a o tym tytule pierwszy raz słyszę. Dziwne, bo jakieś wstępne zapowiedzi pojawiały się w prasie growej. Ale jakoś zupełnie mi to umknęło w epoce. Dziwne... Skany zapowiedzi są tutaj:
http://retrostories.pl/gra/tower-of-worlds/

Łukasz z youtubowego kanału “Szafa z Grami” wygrzebał głównych autorów trochę jakby spod lodu czy z jaskini. :) Interesujący duet, który podszedł do swojej gry bardzo bardzo (zbyt bardzo) ambitnie jak na tamte czasy i tamte warunki. Ciekawa opowieść o ciekawym projekcie i smutnym jego końcu.

Ogląda się to bardzo fajnie nawet gdy drugi z autorów nieco “odpływa” w swoich wspomnieniach twierdząc, że Hercules miał 4 kolory (wymieniając kolory CGA), mówiąc, że gra była pisana na Amigę 50 lat temu, że był tylko "Deluxe Paint" i grafika wektorowa wtedy nie istniała (pozdrawiamy program FantaVision). Ale człowiek jest rasowym pisarzem więc można mu wybaczyć takie drobne techniczne nieścisłości.

Ja oglądałem ten (surowy jeszcze) materiał z wielką przyjemnością i myślę, że warto sobie przypmnieć coś co właściwie zostało zupełnie zapomniane, a nie powinno. Przez te wszystkie lata nie spotkałem się żeby ktoś o tej grze wspominał. Chociaż po obejrzeniu filmu coś mi zaczęło świtać, że redaktor naczelny pisma “Amigowiec” rzeczywiście był wręcz znany z tego, że od lat tworzy jakąś grę RPG na Amigę. Ale jakoś nie skojarzyłem tego z tym tytułem, z tą osobą. Może tylko ja…

Nie wiem kiedy ten odcinek RetroStories zostanie upubliczniony ale możliwe, że już za kilkanaście dni. Póki co warto przeczytać sobie zapowiedzi, do których link zamieściłem wyżej. Postaram się wrzucić informację na PPA gdy ostateczna wersja zostanie upubliczniona.

Ostatnia aktualizacja: 26.05.2022 09:53:32 przez MDW
3
[#29] Re: Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane

@MDW, post #28

Zapowiadała się niezła gra. Szkoda, że nie została ukończona. Może byłby fenomen jak dzisiejszy Wiedźmin.
[#30] Re: Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane

@MDW, post #28

MDW:

> wstępne zapowiedzi pojawiały się w prasie growej. Ale jakoś zupełnie mi to umknęło w epoce. Dziwne...
> Skany zapowiedzi są tutaj:
> http://retrostories.pl/gra/tower-of-worlds/
-------------------

Ooo, widzę też pośród nich "Excessive Speed", hehe. To robił m. in. nasz koder dla CW; pamiętam jak pokazywał mi działającą wersję w siedzibie Chaosu i zachwalał właśnie grafikę w porównaniu do innych produkcji z tego okresu. Ale gra nigdy w końcu chyba nie wyszła.
Dawne dzieje.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem