[#2551] Re: Pixele, piksele

@vojo, post #2550

pierwsze skojarzenie - Koyot :D

Mocno kubistyczny. To moje klimaty OK
[#2552] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2551

świetny pikselkowy klimat na C64

Jeszcze lepsze wrażenie w ruchu
[#2553] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2552

Wow- beauty OK
[#2554] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2552

Rewelacja. Jakość, której nie musiała by się za bardzo wstydzić Amiga,
szczególnie patrząc na świeżego newsa o "nowych" grach amigowych i ilość emejzingów i osomów wylewających się na te nudne, wtórne produkcje przypominające pierwsze komputery 8bitowe, w ogóle szkoda gadać.
[#2555] Re: Pixele, piksele

@rePeter, post #2554

Swego czasu zrobiliśmy z Earokiem coś podobnego w mechanice. Ale jakoś mało nad tym "emejzingów" i "awesomów" poleciało

Podobny efekt w "3D" w dużo lepszej jakości można było by uzyskać z engine (np Aztec challenge), który swego czasu zaprezentował Cobe. Ale też jakoś ochów i achów wielkich nie było.


Ostatnia aktualizacja: 11.01.2021 12:08:37 przez Koyot1222
[#2556] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2552

Ale grywalnosc na poziomie g&w.
[#2557] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2555

Swego czasu zrobiliśmy z Earokiem coś podobnego w mechanice


Dla mnie jest różnica. :)
IMHO to jest bardziej commodorkowe niż ten "My Day on the Highway".
Oczywiście jeśli mówimy o grafice i prezentacji,
bo wszystkie one są bardzo monotonne.
.
[#2558] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2555

Artist: Elisha Ramos. Title: '88.3 Pacific Dreams'.
Resolution: 640x360. Palette: 157 colors.
Platform: PC. Release date: January 20, 2021.
[#2559] Re: Pixele, piksele

@rePeter, post #2557

Dla mnie jest różnica. :)

Chciałbym Highway sprint dokończyć. Graficznie opracowałem już dużo lepszy koncept. Earok w tej chwili zajęty jest bardzo projektem swojego Scorpion Engine. Ale popytam, może udało by się ten projekt zamknąć w jakiejś bardziej grywalnej formie.
Pytanie tylko czy byłoby zapotrzebowanie na taką "ścigałkę"?

Ostatnia aktualizacja: 20.01.2021 09:42:58 przez Koyot1222
[#2560] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2558

NICE
[#2561] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2558

[#2562] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2555

Swego czasu zrobiliśmy z Earokiem coś podobnego w mechanice.


Gra z C64 przypomina tą rosyjską ścigałkę z serii "jajeczek", dlatego jest fajniejsza ;)
[#2563] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2561

[#2564] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2563

[#2565] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2564

Używacie jeszcze 1.3?

Nasza nowa koszulka z pikselkowym rysunkiem ;) AMIGA!!!!

Ostatnia aktualizacja: 28.02.2021 12:12:57 przez Koyot1222
[#2566] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2565

Motyw fajny :)
natomiast bez urazy Koyot ale to już chyba 3 raz jak używacie wątku pixele jako odnośnika do Waszego sklepu....
nie lepiej założyć sobie osobny z merczendajzingiem?

Chodzi o to że tworzysz pewien precedens... jak inni podążą to zamiast pixeli będą tu reklamy ...
[#2567] Re: Pixele, piksele

@softiron, post #2566

"kazdy orze jak moze"

Juenowe puzzle sprzedaja sie jak nieswieze sucharki, wiec Koyot przerzucil sie na produkcje amiskarpetek co by ratowac budzet


p.s.
Sofciak nie mow hop, bo pewnie jak LMC wyda jakiegos ami-krapa, to reklamy tej gry bede musial czytac codziennie w "Wyborczej" i na przystankach tramwajowych w kazdej malej miescinie
[#2568] Re: Pixele, piksele

@softiron, post #2566

może i masz rację. na naszą obronę dodam że za żadnym razem ta reklama nie zadziałała :p
[#2569] Re: Pixele, piksele

@juen, post #2568

A mnie to bardziej martwi niż to, że ludzie czasem robią dyskretne "lokowanie produktu". Pixele są? Są
[#2570] Re: Pixele, piksele

@softiron, post #2566

już chyba 3 raz jak używacie wątku pixele jako odnośnika do Waszego sklepu....

Rozumiem o co Ci chodzi. Staram się dyskretnie reklamować naszą twórczość.
nie lepiej założyć sobie osobny z merczendajzingiem?

To też jakiś pomysł.

W odpowiedzi na #2567
Koyot przerzucil sie na produkcje amiskarpetek co by ratowac budzet

Każdy orze jak może
Amiskarpetki... Teraz to raczej amimaseczki, ale jak niedługo zakażą to chyba będzie już tylko respirator z amilogo

W odpowiedzi na #2569
Pixele są? Są

OKOKOK
[#2571] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2565

wzionem sztuk jedna. OK Wziąłbym dwie, ale muszę jeszcze mieć na skarpetki z alpaki.

a kiedy koszulki z panią z Bridge Strike?

/edit ooo, już jest! To w takim razie te alpaki se poczekają.

Ostatnia aktualizacja: 28.02.2021 18:02:30 przez snajper
[#2572] Re: Pixele, piksele

@snajper, post #2571

To w takim razie te alpaki se poczekają.

Dziękujemy ślicznie!
[#2573] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2565

mysle ze macie troche chybiony nadruk na koszulce.
Dobrym targetem sa polskie Janusze (bo jest ich wielu) wiec moze taki nadruk by sie sprawdzil...

link

a tak na powaznie, golym okiem widac ze koszulek z nadrukiem jest powyzej dziurek w nosie i rynek jest po prostu przesycony "ciuchami".

Ostatnia aktualizacja: 02.03.2021 10:56:59 przez selur
[#2574] Re: Pixele, piksele

@selur, post #2573

a tak na powaznie, golym okiem widac ze koszulek z nadrukiem jest powyzej dziurek w nosie i rynek jest po prostu przesycony "ciuchami".

Długo myślałem o tym co mógłbym w swojej twórczości zaproponować fanom Amigi. Były już w historii otwieracze do piwa, torebki reklamowe z nadrukiem, smycze, breloczki... Szukałem czegoś co będzie na tyle wysublimowane i na tyle zabawne, że osoby nawet nie związane z naszym kręgiem chciały by bez obciachu coś takiego założyć.
Jednym z takich ponadczasowych twórców wydał mi się być Eric Schwartz i jego pinup girl wiewiórka Amy.

Mam świadomość, że rynek nasycony jest ciuchami. Ale jako osoba latami mająca styczność z promowanie komercji widzę, że często nadruki są wtórne, albo mocno wyeksploatowane. Mam świadomość, że komuś niekoniecznie potrzebna jest kolejna koszulka z podobnym logo C= ;)
Przez lata utarło się, że ludzie podchodzą do starych komputerów jak trochę do "braci mniejszych". Amigowe gry to superfrog i potem długo długo nic i w końcu wiele innych klepanych w Amosie. Z doświadczenia wiem, że na takich dużych targach jak PGA ludzie grali w Tanks Furry czy PONG4K bez świadomości, że to gra odpalona na CD32, na prawie 30 letniej konsoli.
Nie wprowadzam rewolucji, ale staram się aby prace prezentowały przyzwoity poziom i były nieco inne niż to co jest na "rynku przesyconym ciuchami" . Przy okazji od czasu do czasu pozwala to podreperować domowy budżet.
[#2575] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2574

tak... tylko to sa wszystko motywy dla dzieci.

Dorosli nosza koszulki z motywami z ktorymi sie utozsamiaja.
Jakos nie sadze, zeby ktokolwiek 'starszy' sie identyfikowal z dyskietka workbencha albo lisica czy czolgami z tanks furry. Bez urazy koyot ale nie mamy po 15 lat, masz bledne zalozenia
[#2576] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #2574

Może obadaj czy fototapeta z grafiką z gier do amigowych jaskiń się nada. Czy będą chętni?
[#2577] Re: Pixele, piksele

@selur, post #2575

tak... tylko to sa wszystko motywy dla dzieci.

Ok, a mówimy o motywach na koszulkach z którymi można się swobodnie pojawić na mieście? Nikogo nie obrażający motyw, ani nie czerpiący garściami z licencjonowanych treści.
Możesz podać jakieś przykłady? Motyw puszki z piwem jest bardziej dorosły? Nie bardzo rozumiem?

Bez urazy koyot ale nie mamy po 15 lat, masz bledne zalozenia

Nie zrozumiemy się na tej płaszczyźnie. Oboje podchodzimy do Amigowania w zupełnie inny sposób.
To co dla Ciebie wydaje się dziecinne dla mnie jest elementem uniwersalnej komunikacji. Nikt z nowego pokolenia dzisiejszych 15-16 latków nie kojarzy Superfroga ani Franko. Pikselart stał się sztuką uniwersalnej komunikacji tworzoną przez ludzi na nowoczesnych komputerach bez ograniczeń archaicznych konstrukcji.
Dlatego "king of the ring" od lat jest Nintendo, które celuje ze swoimi produktami zawsze w młode pokolenie graczy.
Z drugiej strony patrząc, nie widzę różnicy między tym, że ktoś kupuje kolejną kartę turbo do Amigi za kilkaset euro "do szafy"(aby wspomóc twórców) a tym, że kupuje kolejną koszulkę około amigową.
[#2578] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1

a co powiecie na "Paprium" wydane po długim czasie i perturbacjach na Mega Drive/Genesis. Na papierze graficznie MD/Gen nie ma startu do 4 lata młodszego chipsetu AGA - tylko 61 kolorów z palety 512 i bieda procek 68000@8 mhz, no ale w praktyce tak tragicznie chyba nie jest


Rozgrywka:


Ostatnia aktualizacja: 02.03.2021 16:47:32 przez charliefrown
1
[#2579] Re: Pixele, piksele

@charliefrown, post #2578

Patrzyłem dużo wcześniej jak się zaczęły pokazywać materiały o grze. Fantastyczna pikselkowa robota :)
[#2580] Re: Pixele, piksele

@charliefrown, post #2578

Bardzo smaczne OK
Na A1200 takich tytułów praktycznie brak
Ja kojarze tylko 2:
Strangers
Surf Ninjas

Ostatnia aktualizacja: 04.03.2021 14:03:23 przez BULI
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem