@AceMan, post #59
Można robić rok, dwa, pięć - nikt nikogo nie pogania. A dodatkowa motywacja pieniędzmi automatycznie konwertuje projekt z hobbystycznego na komercyjny.
Ja patrzę na to tak: jeżeli ktoś nie jest w stanie znaleźć czasu na robienie czegoś na Amidze/dla Amigi, to znaczy że nie zależy mu aż tak bardzo.
chętnie kupię dobrą, nową grę na Amigę, ale na zasadzie jest produkt -> kupuję -> mam.
@Koyot1222, post #1
@Koyot1222, post #1
1. Czy warto wydać kolejną np. nową platformówkę na gołą Amige 1200. Grę 2D na przyzwoitym poziomie? (np min 1,5-2 godz grania przechodząc wszystkie poziomy za jednym podejściem)
2. Ile taka pudełkowa gra mogła by kosztować? 50-60zł? Ile sztuk dało by się jej sprzedać, 50-100szt?
3. Czy preferujecie wydanie pudełkowe?
- Ściągnij grę i wprowadź klucz?
4. Czy byłby sens wydawania płatnych dodatków?
- nowe poziomy
- nowa historia
- nowy tryb gry po ukończeniu gry?
- poprawki w kodzie (free!)
5. Jaką orientacyjnie kwotą maksymalną możesz na dzień dzisiejszy wesprzeć taki projekt?
- może jesteś gotów wpłacać np 20-50zł miesięcznie?