@sordan, post #49
Będzie można w finalnej wersji zabić bohatera, bo póki co widzę że jest włączony `cheat mode` na nieśmiertelność :)
@sachy, post #62
Cały czas cieszę się, że nad tym ciągle pracujecie. Keep up OK
No i teraz jest duzo lepiej:) Jeszcze przydaloby sie dorzucic dzwiek wystrzalu pistoletu.
@asman, post #64
@asman, post #64
Muszę przyspieszyć, bo czasu mało a chciałbym chociaż coś malutkiego na rkle zrobić. Pewnie znowu zostanę mistrzem ostatniej prostej i tego właśnie chcę uniknąć :D"Coś małego" obowiązkowo musisz wystawić na RKLE, inaczej będzie ban na frytki podczas imprezy
@sachy, post #66
@sachy, post #69
ukończone BG na RKLE... to byłoby coś!
@Koyot1222, post #71
;----------------------------------------------------------------------------- ;in ; a6 - hero structure HeroCalcAnimation: subq.w #1,heroAnimFrameTime(a6) bpl.b .exit move.l animationHero(a4),a2 add.w heroAnimOffset(a6),a2 move.l (a2)+,d0 add.w d0,heroAnimOffset(a6) swap d0 move.w d0,heroAnimFrameTime(a6) ;add gfx offset move.l gfxHeroSprites(a4),a0 add.w (a2)+,a0 move.l a0,heroAnimSprite(a6) .exit rts ; ;a zewnetrzna animacja wygląda tak ; dc.w 1 ;time dc.w 6 ;next dc.w 0*60 ;gfx offset dc.w 1 dc.w 6 dc.w 1*60 dc.w 1 dc.w 6 dc.w 2*60 dc.w 1 dc.w 6 dc.w 3*60 dc.w 1 dc.w 6 dc.w 4*60 dc.w 1 dc.w -30 dc.w 5*60
@Koyot1222, post #74
@BULI, post #77
@BULI, post #77
czy to znaczy, że Aszu już nie robi grafiki do tego projektu?
czekam na pudełkową wersję na pięćsetkę. Świetna gra będzie, no i te 50 fps miodzio :)
@teh_KaiN, post #82
@selur, post #85
@teh_KaiN, post #82
Jak się zmieścisz w konfiguracji 1MB CHIP to i tak by było spoko, bo przezworkować Amigę to w sumie nie problem.
@BULI, post #89