Syntezy mowy nie ma w tej grze. Jeżeli chcesz sobie pograć w tego typu grę, to polecam Worms DC na Amigę. Pamiętam, jak zgrywałem własny głos by podmienić mowę robaków.
Hej,
Zbliżają się Święta, nie chcę Was zostawiać z pustymi rękoma. Prace nad grą niestety jeszcze nie dobiegły końca, mimo intensywnych prac. Udało mi się jednak przygotować coś na kształt "rolling-demo", czyli dema niepełnego. Jest to edytor plansz do gry w wersji 1.6.
Wiele elementów silnika zostało w tym edytorze zaimplementowane.
W edytorze są dostępne Kafle (wybiera się je na dole klikając lewym lub prawym klawiszem myszy w ikonkę obok napisu "Kafel").
Opcje dyskowe jeszcze niedostępne. Program opuszczamy klawiszem Esc.
Jest dostępny szereg kafelków, w tym taśmociągi.
Mam już pomysł jak to wszystko sfinalizować i postaram się w miarę szybko dostarczyć grę w wersji 1.6.
Chciałbym w tej wersji dodać zadania, tzn. w każdym poziomie będzie napisane "Ułóż 4 skrzynie", ale też zadania dodatkowe jak "Zbierz 3 wiśnie" itp., żeby urozmaicić grę.
Edytor pobierzecie stąd:
https://coreprogramming.pl/Magazyn_pliki/MagazynED1.6.lha Standardowo załączoną czcionkę instalujemy.
Edytor wymaga do pracy minimum OS3.0 oraz zainstalowanych Datatypów, przynajmniej ILBM do wczytania grafiki.
P.S. Wiem, że to ciągnie się zbyt długo, ale jeszcze raz proszę o wyrozumiałość. Chcę wydać finalną grę możliwie najszybciej. Udało się od wielu miesięcy wyklarować sprawę z grafiką, elementami i gameplayem. Dopracowałem różne techniki użyte w programie.
Jedyne, co mi obecnie przeszkadza w pracy na Amidze, to toporna myszka, która słabo reaguje na ruch.
Z każdą nową wersją robię pewien postęp, choć może się wydawać, że stoję w miejscu.
Jeśli ktoś skomentuje pozytywnie, będę szczęśliwy, ale przyjmę i konstruktywną krytykę.
Kiedy dokładnie gra będzie gotowa? No cóż, chciałbym by było to już teraz, ale często pojawiają się nieoczekiwane przeciwności. Mimo to jestem dobrej myśli i pełen nadziei.
Pozdrawiam.