@marskow, post #2487
Dodatkowe punkty mogłyby dawać zbierane wisienki, które leżałyby w takich miejscach, że należałoby się mocno zastanowić, czy warto je zbierać, czy nie stracimy na dojście do nich więcej punktów, niż są warte. Więc czasem lepiej wisienkę zignorować.
@Hexmage960, post #2494
@Hexmage960, post #2495
@Stoopi, post #2496
Po naciśnięciu FIRE w joysticku nastepuje freezee gry. Gra do kosza.
Beczki zwykłe można przesuwać na sciany z kropkami lub przez takie ściany, sciany nie znikają nie tworząc pzrejscia.
@Hexmage960, post #2497
@Stoopi, post #2498
@twardy, post #2502
Robert, to Release Candidate, czy finalna ? Chyba się zakręciłeś.... dopracuj to koniecznie zanim ogłosisz finał.
@xylaz, post #2503
@mastaszek, post #2504
@Hexmage960, post #2506
@Hexmage960, post #2507
@Hexmage960, post #2507
@marskow, post #2509
@ede, post #2508
26.06.21 Załączyłem kilka nowych poziomów zaczerpniętych z dawnej wersji. Jest już prawie 10. Do jutra powinno być ze 20.
Z ważnych rzeczy do dodania jeszcze (...)wpisywanie imienia gracza(...)
23.06.21 Będzie też ładny panel z liczbą ruchów
23.06.21 Dodanie muzyki to akurat najprostsza rzecz,
xyl: Ogólnie niezła ściema z tymi poziomami. Napisać, że jest już 12 gotowych, a w dalszej dyskusji okazuje się, że będą (...) robione od nowa.
hex: Jesteś niesprawiedliwy. Gra zawiera 12 plansz i została niemal dokończona.
hex: 12 etapów to nie ściema
@xylaz, post #2511
To oczywiste, że jedyną formą ukończenia tej gry było porzucenie jej na jakimś etapie.
I jak teraz, z pespektywy czasu, była ściema czy nie?
@Hexmage960, post #2512
To nie była ściema. Wtedy było 12 niedopracowanych poziomów. Teraz jest 10 dopracowanych. Chyba widzisz różnicę?
@marskow, post #2513
@Hexmage960, post #2514
@teh_KaiN, post #2515
Bez żadnych zgryźliwości lecz z troską sugeruję Ci wrzutkę aktualnego kodu na github - w razie gdybyś zrobił gdzieś krok w tył lub wytworzył przez przypadek buga to będziesz miał dostępny kod z obecnej wersji jako odniesienie.
Już niewiele brakuje grze. Skup się na bugach i niedoróbach, wtedy kod będziesz miał zamknięty i ostatecznie zostaje Ci tylko szlifowanie zawartości.
@Hexmage960, post #2516
@juen, post #2518
chyba nie widze, zadnej planszy gdzie nie mozna sobie uniemozliwic zjedzenie wisienki.. jesli tak jest to nie maja sensu.
no i strasznie mnie boli ten magazynier uciety, skoro Recedent go juz poprawil :)