[#2491] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Lucus, post #2490

no wlasnie mialem pisac, ze to mi dokladnie przypomina Atarenium F :)
[#2492] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@juen, post #2491

to nie jest przypadek... jak myslisz jak w tym stateczku mieści się ten cały wungel....
Magazynier siedzi w Falconie i układa, przestawia, optymalizuje ładunki....
[#2493] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2486

Teraz powinieneś bardziej się skupić na kończeniu gry (masz dwie doby z hakiem), niż na kolejnych zmianach bo coś się komuś nadal nie podoba.
2
[#2494] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@marskow, post #2487

Hej, takie przyznawanie punktów przed poziomem, które by malało (z każdym ruchem lub popchnięciem skrzyni) też mi chodziło po głowie.

Akurat esencją Sokobana jest dobre przemieszczenie skrzyń, które wymaga zastanowienia. Tak się składa, że załączone etapy są dosyć ciekawe i stanowią wyzwanie. Wydaje mi się, że lepiej skoncentrować się na elementach logicznych, i zawrzeć w tych elementach dodatkowe wyzwanie, które mogłoby być przeliczane na punkty.

Można też wyliczyć/oszacować średnią liczbę ruchów dla danego etapu. Gracz, który wykaże się sprytem i ukończy etap w mniejszej liczbie ruchów dostałby premię.

Dodatkowe punkty mogłyby dawać zbierane wisienki, które leżałyby w takich miejscach, że należałoby się mocno zastanowić, czy warto je zbierać, czy nie stracimy na dojście do nich więcej punktów, niż są warte. Więc czasem lepiej wisienkę zignorować.

Tak jak wspomniałem wcześniej, w dalszych etapach są skrzynie-klucze które odblokowują "tajne" przejścia np. z mnóstwem wisienek w pomieszczeniu. A z drugiej strony planszy mamy zablokowane skrzynie - i trzeba dokonać wyboru. Takie etapy będę dodawał.

Podsumowując, dodatkowe wiśnie mogłyby być przyznawane niekoniecznie za szybsze przejście ile za rozwiązanie dodatkowych łamigłówek.

Z nowości, to udało mi się już załączyć dźwięki do gry!

OK, finalizuję powoli - teraz myślę, że dorobię jeszcze jakiś jeden lub dwa elementy-niespodzianki, żeby gra była ciekawsza. Bo myślałem o dodaniu scenerii - ale chyba elementy będą ciekawsze aniżeli zróżnicowane scenerie z tymi samymi elementami.

Jak się wyrobię, to dzisiaj postaram się wrzucić nową wersję "Release Candidate". Potestujecie sobie Menu, listę Hiscore, dźwięki, nowe etapy itp. rzeczy dodane od ostatniej wersji.

@Lucus

Potestuję Twoją grę - Atarenium Falcon w wolnym czasie. Brzmi bardzo ciekawie.

Ostatnia aktualizacja: 28.06.2021 15:00:42 przez Hexmage960
[#2495] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2494

Wrzucam najnowszą wersję. Jest to już "kandydat na wersję finalną". Trzymam się wersji 1.5, mimo że doszło sporo usprawnień i dodatków w stosunku do "prerelease", o których pisałem na bieżąco.

https://coreprogramming.pl/Magazyn_pliki/Magazyn1.5_rc1.lha

Dodatki w tej wersji:
- Menu, Hiscore,
- Dźwięki,
- 10 poziomów.

Niestety lista Hiscore jest niedopracowana.

Nie chciałbym się spieszyć i dostarczyć Wam jak najbardziej dopracowaną wersję pełną dodatkowych atrakcji, jednak czas nagli.

Chciałbym też zrobić sobie troszkę oddechu, żeby finalna wersja była pozbawiona błędów i dopracowana.

Aktualnie gra u mnie działa bez zarzutu. Jest całkiem przyjemna. Ciekawe komu uda się przejść wszystkie poziomy przy 3 podejściach/życiach, bo tyle ich mamy.

Mimo, że chciałem jeszcze dodatkowo uatrakcyjnić grę wprowadzając jeszcze jeden element, ale myślę, że trochę mało czasu na to.

No dobrze, zatem w zasadzie kończę powoli ten długi wątek. Poczekam na wyniki testów. Cieszę się, że udało się tyle fajnych rzeczy zamieścić.

Ubolewam, że zajęło mi to dużo czasu z osobistych powodów. Przepraszam jeżeli ktokolwiek poczuł się podirytowany tym wątkiem.

Nie chciałem tego zostawiać na ostatnią chwilę, dlatego dziś mamy w zasadzie finał. Po przetestowaniu będzie można wątek zamknąć, chyba że wywiąże się jeszcze jakaś ciekawa rozmowa.

Pozdrawiam serdecznie.

[#2496] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2495

Jak to będzie wyglądało ze strony świezaka który zechcialby uruchomic gre? Ano tak:

Brak pliku tekstowego z opisem klawiszologii oraz brak opisu instalacji. Efekt jest taki że gra się nie uruchamia, czyli kosz.
Widoczny wskaźnik myszy którym nic nie można zrobić; nie działają gadżety zamykania okien i ich minimalizowania, nie działa wybór opcji myszką. Efekt jest taki że wywalam gre do kosza jako niedopracowaną.
Po naciśnięciu FIRE w joysticku nastepuje freezee gry. Gra do kosza.
Popełnilem bląd w grze, ni cholery nie znam klawiszologii gry. Żadnej informacji co w takim wypadku robic, efektem jest wywalenie gry do kosza.
Przejście całej gry jednym klawiszem i podglądniecie wszystkich poziomów. Gra na 2-3 minuty. Przejscie co łatwiejszych poziomów i wywalenie gry do kosza.

Beczki zwykłe można przesuwać na sciany z kropkami lub przez takie ściany, sciany nie znikają nie tworząc pzrejscia. Brak opisu poszczególnych "kafelków" w grze.
3
[#2497] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Stoopi, post #2496

Po naciśnięciu FIRE w joysticku nastepuje freezee gry. Gra do kosza.

W którym dokładnie to momencie jest freeze? Myślałem, że poprawiłem błąd w menu, może słabo testowałem joystickiem najnowszą wersję.

Klawiszologię opisywałem wcześniej w wątku.

Może to nie jest profesjonalne wydawnictwo, bo brakuje instrukcji w pliku tekstowym. Po prostu się spieszyłem.

Beczki zwykłe można przesuwać na sciany z kropkami lub przez takie ściany, sciany nie znikają nie tworząc pzrejscia.

Dziękuję za raport o błędzie.
[#2498] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2497

praktycznie w każdym momencie naciśnięcie FIRE skutkuje freezem. Klawiszologia ma byc dostępna w pliku z gra, nikt nie bedzie szukal opisu w necie. To samo tyczy sie instrukcji czy opisu kafelków. Taki niestety urok dzisiejszych maniaków retro, takie traktowanie wszystkiego jako "mnie się należy". Inaczej nie będzie, bo osoby chcące zagrać i tak zagrają, natomiast pozostali włącza to co im sie uruchomi bez zbytnich ceregieli.


Ostatnia aktualizacja: 28.06.2021 19:49:24 przez Stoopi
1
[#2499] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Stoopi, post #2498

No słabo to wyszło. Poprzednia wersja działała u Ciebie bez zarzutu?

Proszę nie dyskwalifikować gry. Efekt pośpiechu.

Ja testowałem grę dzisiaj jakieś 20 minut i nie było żadnych problemów. Przeszedłem kilka poziomów, restartowałem, zobaczyłem Hiscore. Sterowałem bohaterem klawiaturą.

Przyznam, że koncentrowałem się na dodaniu atrakcji, zapomniałem o instrukcji - nie wiedziałem że będzie to aż tak istotne.

Ostatnia aktualizacja: 28.06.2021 19:52:58 przez Hexmage960
[#2500] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2499

Opisałem już wcześniej wrażenia z poprzedniej wersji. Nie deprocjonuję Twojej gry. Tak to będzie wyglądało od strony użytkownika.
1
[#2501] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Stoopi, post #2500

Po raz pierwszy od bardzo dawna dostaję info o freeze gry. O ile kiedykolwiek takie raporty przychodziły.
[#2502] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2495

Robert, to Release Candidate, czy finalna ? Chyba się zakręciłeś.... dopracuj to koniecznie zanim ogłosisz finał.
1
[#2503] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@twardy, post #2502

Robert, to Release Candidate, czy finalna ? Chyba się zakręciłeś.... dopracuj to koniecznie zanim ogłosisz finał.

wziął przykład z CD Project
połowy tych obrazków na fejsie nie widziałem wcześniej, było aż 18 wersji ludzika??
to więcej niż poziomów w grze

niektóre obrazki są fajniejsze niż najnowsza wersja szeroki uśmiech



fajne tło, czas, licznik ruchów i żyć, a to wszystko w 2018 roku szeroki uśmiech chyba że to concept



tu też fajne tło, w porównaniu do zwykłej podłogi

Ostatnia aktualizacja: 28.06.2021 22:41:49 przez xylaz
3
[#2504] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@xylaz, post #2503

Nie wiedziałem, że Robert prowadzi stronę fb o swojej pracy/magazynie. Przeczytałem sobie fb wpisy Roberta dotyczące Magazynu (od samego początku). Nasunęła mi się taka myśl: Robert, kończ tego Sokobana, bo następny projekt czeka! A tym projektem jest (TA DAM) klon BOULDER DASH / EMERALD MINES !

Możesz użyć magazyniera jako postaci; kafelki, skały, drzwi, czaszki, wiśnie, klucze, różne scenerie (to wszystko co się przewinęło w Twoich postach na fb) masz GOTOWE. Czyli grafikę masz GOTOWĄ i pozostaje uklepać kod boulder dasha. Podejrzewam, że sporą część kodu Magazynu można wykorzystać. Ty będziesz miał kolejne wyzwanie, a my, ku uciesze wszystkich, dostaniemy nowy wątek-tasiemiec na ppa :)

Tylko jest jeden warunek. NIE POPRAWIASZ/ULEPSZASZ/RETUSZUJESZ/DOPIESZCZASZ/USPÓJNIASZ już grafiki. NIE WOLNO CI! ZAKAZ! STOP!
1
[#2505] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@mastaszek, post #2504

Nowego projektu póki co nie będzie, bo od 1 lipca odbywam praktyki (dostałem info w piątek że mój wniosek został rozpatrzony pozytywnie), a we wrześniu po odbyciu praktyk będę bronił swojej pracy licencjackiej.

Oczywiście poprawię błędy w najnowszym wydaniu. Te krytyczne błędy może uda mi się dziś wyeliminować. Zostanie jeszcze dorobienie instrukcji, instalatora ale to już raczej nie teraz.

Co do mojej strony na FB, w roku 2018 były różne koncepty, grafiki, jak to zwykle bywa na początku prac. Teraz jest grywalna wersja.

Cieszę się, że udało się to dokończyć - że powstała spójna wersja. To koniec pracy nad Magazynem (wyłączywszy poprawki rażących błędów, dorobienie instrukcji itp.), ale też początek nowej przygody.

Kod pisze mi się coraz lepiej, postęp w zdrowieniu nie zatrzymał się i następny projekt powinien być wydany szybciej, sprawniej, ale wątków nigdzie już nie będę zakładać.

Ostatnia aktualizacja: 29.06.2021 05:17:07 przez Hexmage960
[#2506] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Stoopi, post #2500

[wycięte]

Ostatnia aktualizacja: 29.06.2021 05:42:47 przez Hexmage960
[#2507] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2506

OK, wrzucam poprawioną wersję.

Nie wiesza się już przy naciskaniu FIRE podczas gry.

Poprawiłem również wpychanie skrzyni w drzwi.

Dodałem niezbędną instrukcję.

Do pobrania z tego samego linku: (proszę pobrać aktualną wersję, jeśli przeglądarka umieściła w cache).

https://coreprogramming.pl/Magazyn_pliki/Magazyn1.5_rc1.lha

Kilka zrzutów ekranu z gry: (sorki Recedent że nie ma tej całej skrzyni).







Ostatnia aktualizacja: 29.06.2021 06:01:26 przez Hexmage960
[#2508] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2507

Hej, naprawdę tak ciężko było Ci wstawić tę grafikę, którą dokończył Recedent?
Wybacz, twoje sorry brzmi jak kpina.

Menu wygląda niechlujnie - ogólnie bałagan, czyli nieskończone.

PS. Cytując najemcę Hindusa, który usłyszał przez telefon, że przypalił garnkiem blat kuchenny: „SORRI”
2
[#2509] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2507

Zagrałem i ja.
Oki, przy dużej dozie pobłażliwości, a to tutaj chyba szczególnie wskazane, można uznać grę na takim etapie rozwoju za skończoną. Wszystko mniej więcej działa, można zagrać sobie w klona Sokobana. Gratulacje.
No ale ponieważ deklarowałeś skończenie gry chyba do końca miesiąca, to parę poprawek mógłbyś jeszcze wprowadzić, masz jeszcze prawie 2 dni.
Punktacja to wiadomo, sam pisałeś że zrobisz.
Jeśli chcesz, żeby więcej osób w to zagrało, to musi być adf. Jak nie, to parę osób z forum sobie pogra z ciekawości i to wszystko. Moim zdaniem większość zwykłych amigantów daruje sobie próby gry, jeśli muszą gdzieś kopiować pliki po katalogach. Pewnie nie trzeba się przejmować, że Cię Hyperion pozwie za dołączenie jakiejś biblioteki, przy takiej nieznaczącej prostej gierce. Ale to tylko moje zdanie, może jestem naiwny, rób jak tam chcesz. Zresztą możesz zrobić zdaje się adfa z plikami z grą, bez tych bibliotek, i przy wczytywaniu gry pojawi się requester żeby włożyć Workbencha. I sobie biblioteki wczyta. Też jakieś rozwiązanie, lepsze niż to co jest obecnie...
Jakiś ekran tytułowy by się przydał, nawet byle jaki, bez grafiki, sam napis Magazyn zrobiony na szybko w jakimś programie graficznym, z wykorzystaniem jakiejś ładnej czcionki...
Dźwięki po wstawieniu skrzyni na miejsce są irytujące. Ostre strzały. Przecież to nie strzelanka. Ktoś strzela do magazyniera? Komu poczciwina podpadł? Poszukaj może czegoś w rodzaju "tadam", jakichś wesołych trąbek, czegoś przyjemnego dla ucha, pasującego do momentu wygranej. Suchy strzał i potem jakiś nieprzyjemny pierd gwałci moje uszy.
Tyle ode mnie, pozdrowienia!
2
[#2510] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@marskow, post #2509

Hej, właśnie zrobiłem nagranie z gry (a w zasadzie dwa nagrania). Są jakieś artefakty dźwiękowe pod WinUAE, których nie ma na sprzętowej Amidze! Tych pisków, które czasami słychać po zebraniu wisienki nie ma na Amidze!

Podmienić sample to akurat najmniejszy problem. Muszę tylko zdobyć odpowiednie pliki z dźwiękami.

Dziękuję za testy. ADF przygotuję.

Aktualnie gra zajęła mi 6 minut na przejście znając rozwiązanie zagadek. Poniżej drugie nagranie (niestety gorszej jakości), które zgrałem bo myślałem że te artefakty dźwiękowe to przypadek.

Pierwsze nagranie miało 6 minut i nie omijałem poziomów.



Ostatnia aktualizacja: 29.06.2021 10:34:28 przez Hexmage960
1
[#2511] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@ede, post #2508

To oczywiste, że jedyną formą ukończenia tej gry było porzucenie jej na jakimś etapie.
26.06.21 Załączyłem kilka nowych poziomów zaczerpniętych z dawnej wersji. Jest już prawie 10. Do jutra powinno być ze 20.

Z ważnych rzeczy do dodania jeszcze (...)wpisywanie imienia gracza(...)


Poziomów nadal 10, imienia dalej nie można wpisać, ale przecież gra skończona
brak ikonki do odpalenia gry, brak polskich znaków,

brak licznika ruchów,
23.06.21 Będzie też ładny panel z liczbą ruchów

brak muzyki
23.06.21 Dodanie muzyki to akurat najprostsza rzecz,


Co do obciętej grafiki Recedenta - czy wygląda źle to kwestia gustu. Jedni go mają, inni nie

Spodziewaliście się, że po 2 latach męczenia na okrągło tych samych elementów, których ostatecznie nawet nie ma w grze (edytor, scenerie i inne rzeczy) nagle w ciągu paru dni dorobi brakujące elementy, których nigdy wcześniej nie zaczął robić? Pozostaje tylko wysłać CV do CD Project i kontynuować karierę developera

Jack Świdnik chciał mu zrobić poziomy, ale został olany.
Recedent zrobił mu grafikę, ale został olany.
Były osoby które zrobiły mu obrazek tytułowy, ale zostali olani.
Piękny finał.
Najważniejsze, że wg standardów Hexmage gra jest kompletna. Nic tylko grać do upadłego

I jak teraz, z pespektywy czasu, była ściema czy nie?
xyl: Ogólnie niezła ściema z tymi poziomami. Napisać, że jest już 12 gotowych, a w dalszej dyskusji okazuje się, że będą (...) robione od nowa.

hex: Jesteś niesprawiedliwy. Gra zawiera 12 plansz i została niemal dokończona.

hex: 12 etapów to nie ściema


Ostatnia aktualizacja: 29.06.2021 10:47:30 przez xylaz
4
[#2512] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@xylaz, post #2511

To oczywiste, że jedyną formą ukończenia tej gry było porzucenie jej na jakimś etapie.

No i znów. Nie porzuciłem projektu. Po prostu usprawnienie rozgrywki i dodawanie nowych elementów wymaga uwagi i skupienia. Za dużo jakim dysponuję na ten moment.

Dalej będzie przekonanie, że "porzuciłem" projekt nawet mimo że gra i większość elementów działa. To dla mnie duży wysiłek.

Można wytykać w nieskończoność.

Jest Sokoban, płynna animacja itp.

Widzę, że wszystkie błędy zostały naprawione. Produkt został dostarczony.

Jeszcze zrobię coś z dźwiękami (pewnie w lipcu).

Chciałbym wkrótce wątek zamykać zanim powstanie za dużo kolejnych życzeń itp. Wrócę do pracy nad tą grą w Bonus Packu - dodatku do gry.

Gdybym miał czas, mógłbym pracować dalej i dopracować na spokojnie parę rzeczy już teraz. Niestety wątek jest za długi i powoduje tylko irytację. Tymczasem mam nadzieję, że gra jest chociaż przyzwoita i sprawi Wam choć trochę radości, no i poza tym życzę również Wam udanych wakacji.

I jak teraz, z pespektywy czasu, była ściema czy nie?

To nie była ściema. Wtedy było 12 niedopracowanych poziomów. Teraz jest 10 dopracowanych. Chyba widzisz różnicę?

Ostatnia aktualizacja: 29.06.2021 11:08:28 przez Hexmage960
2
[#2513] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2512

To nie była ściema. Wtedy było 12 niedopracowanych poziomów. Teraz jest 10 dopracowanych. Chyba widzisz różnicę?

Poziomów to jest zdecydowanie za mało, no ale co zrobić... Przynajmniej są teraz w ludzkim formacie. Powiedz Hexmage, jak stworzę sobie nowy poziom, i nazwę go Plansza011.txt, to mi się automatycznie wczyta po zakończeniu poziomu 10?
[#2514] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@marskow, post #2513

Tak, takie etapy zostaną automatycznie wczytane. Można zatem dorabiać do gry więcej niż 10 poziomów.

Wiem, że etapów jest w tej chwili dość mało. Można by twórczo wykorzystać np. skrzynie-klucze.

Co do dźwięków, to je chyba wyłączę (lub zrobię opcję), mimo że mi osobiście dźwięki się podobają. Ewentualnie poszukam w sieci jakichś atrakcyjniejszych.

Dźwięki można podmienić również w tej wersji. Znajdują się one w katalogu Sfx (w formacie IFF 8SVX).

Ostatnia aktualizacja: 29.06.2021 11:31:38 przez Hexmage960
1
[#2515] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2514

Póki co nie ruszaj dźwięków i poziomów skoro są podmienialne/dodawalne. Niech się społeczność wykaże i dorzuci coś od siebie. ;)

Już niewiele brakuje grze. Skup się na bugach i niedoróbach, wtedy kod będziesz miał zamknięty i ostatecznie zostaje Ci tylko szlifowanie zawartości.

Bez żadnych zgryźliwości lecz z troską sugeruję Ci wrzutkę aktualnego kodu na github - w razie gdybyś zrobił gdzieś krok w tył lub wytworzył przez przypadek buga to będziesz miał dostępny kod z obecnej wersji jako odniesienie.

Ostatnia aktualizacja: 29.06.2021 12:30:14 przez teh_KaiN
2
[#2516] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@teh_KaiN, post #2515

Bez żadnych zgryźliwości lecz z troską sugeruję Ci wrzutkę aktualnego kodu na github - w razie gdybyś zrobił gdzieś krok w tył lub wytworzył przez przypadek buga to będziesz miał dostępny kod z obecnej wersji jako odniesienie.

Prowadzę wreszcie na Amidze porządne repozytorium RCS, Revision Control System kodu gry.

Teraz gdy wprowadzam jakieś zasadnicze zmiany lub usprawnienia do kodu, nadaję im inną wersję, np. 2.0.

Już niewiele brakuje grze. Skup się na bugach i niedoróbach, wtedy kod będziesz miał zamknięty i ostatecznie zostaje Ci tylko szlifowanie zawartości.

No cóż, Magazyn musi być przede wszystkim w pełni sprawny - więc eliminacja bugów to podstawa, choć przydałoby się dokończyć to Hiscore. Nie chcę tego już ruszać, bo znów pojawią się bugi.

Magazyn Bonus Pack jako dodatek będzie zawierać wszelakie usprawnienia, które nie zdążyłem zawrzeć w czerwcu - czyli następne poziomy, nowe elementy, bonusowe scenerie itp. Ale podstawę należy już zamknąć.

Wrzucę lepszej jakości filmik później, ale muszę coś zrobić z tymi artefaktami dźwiękowymi.

Ostatnia aktualizacja: 29.06.2021 14:05:08 przez Hexmage960
2
[#2517] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2516

Hej, wrzucam filmik w lepszej jakości.

Podmieniłem dźwięki, bo było trochę narzekań. W sumie dźwięki to nie mój konik.

Artefaktów dźwiękowych na PC nie ma.

Dźwięki pobrałem z sieci i przekonwertowałem przez datatype WAV. W sumie są bardzo ładne, choć nie wiem czy pasują do tych elementów gry.



Ostatnia aktualizacja: 29.06.2021 16:34:59 przez Hexmage960
1
[#2518] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2517

dzwieki sa super.

chyba nie widze, zadnej planszy gdzie nie mozna sobie uniemozliwic zjedzenie wisienki.. jesli tak jest to nie maja sensu.

no i strasznie mnie boli ten magazynier uciety, skoro Recedent go juz poprawil :)
1
[#2519] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@juen, post #2518

chyba nie widze, zadnej planszy gdzie nie mozna sobie uniemozliwic zjedzenie wisienki.. jesli tak jest to nie maja sensu.

Mają sens z tymi skrzyniami-kluczami. Ostatnie 2 etapy zawierają ten element.

no i strasznie mnie boli ten magazynier uciety, skoro Recedent go juz poprawil :)

Dobrze, już dobrze - mam go zgranego na dysk ale nie przenosiłem jeszcze na Amigę.

Dźwięki faktycznie fajne, cieszę się że się podobają.

Chciałbym w Bonus Packu zawrzeć przynajmniej jeszcze jedną scenerię, bo mam ich trochę. Gra nabierze rumieńców jak będą 2-3 scenerie. I dopracować te elementy, których nie udało się załączyć. Nie porzucam projektu. Tu chodziło tylko o to, by gra była na koniec czerwca w pełni grywalna. Dodałem ile zdążyłem.

Zanotowałem jeden pomniejszy błąd w grze.

Ostatnia aktualizacja: 29.06.2021 17:59:07 przez Hexmage960
[#2520] Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry

@Hexmage960, post #2517

Podoba mi się. Brak licznika kroków doskwiera.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem