@Hexmage960, post #1
pojawiło się wiele zdrowych pomysłów na urozmaicenie gry.
- Do gry zostaną dodane proste animacje. W każdej scenerii będą to inne animacje. Tutaj np. będzie animacja stawików.
- Bohater będzie w pełni animowany - m.in. animacja ruchu,
- Rozgrywka będzie usprawniona. Bloczki będą poruszać się płynnie, a nie skokowo jak dotychczas.
Zaznaczam, że chciałbym rozmawiać o tym co już zostało zrobione a nie o planach na przyszłość, żeby uniknąć obiecywania.
@snajper, post #2
dostrzegam tu pewien dysonans. :)
a jak można prosić o rozjaśnienie, to zaciekawił mnie pomysł stworzenia magazynu na plaży.
@Hexmage960, post #4
@softiron, post #11
@Hexmage960, post #7
@softiron, post #16
@Hexmage960, post #17
W przypływie weny dopracowuję grafikę. Te wydmy cały czas nie dawały mi spokoju, bo chciałem je bardziej w rzucie top-down jak reszta grafiki.
@snajper, post #18
@Hexmage960, post #19
problemy jakie napotykam podczas pracyProblemem jest chyba skupianie się na grafice, podczas gdy silnik gry nie jest jeszcze gotowy. Jestem przekonany, że gdybym np. pokazał w pełni działającą grę, ładującą zasoby graficzne z plików, to nawet gdyby moje testowe pliki były kolorowymi kwadratami, co najmniej kilka osób z tego forum narysowałoby grafikę lepszą, niż sam byłbym w stanie narysować...
@Hexmage960, post #19
Zauważ, że od pierwszego obrazka wszystko pasuje do siebie. Od początku jest wszystko top-down. Nic w kwestii rzutu się nie zmieniło.
Ale patrząc na moje doświadczenie oraz problemy jakie napotykam podczas pracy - konstruktywna krytyka jest milej widziana aniżeli pisanie, że coś jest "bez sensu".
@Krashan, post #21
No jak dla mnie to ludzik nie jest top-down, bo top-down jest widok z lotu ptaka, a ludzik jest widziany pod jakimś kątem, skoro widoczny jest tułów (i twarz)... Podobnie z kulą, co już opisałem.
@Hexmage960, post #23
Top-down to nie jest widok z lotu ptaka - pewnie stąd to nieporozumienie.
@softiron, post #27