@selur, post #273
@Hexmage960, post #265
Ponieważ używam kilku funkcji OS3 oraz wielu z OS2. Z OS3 są to AllocBitMap() oraz LoadRGB32().
struct BitMap *allocBitMap(int width, int height, int depth)
{
struct BitMap *bm;
int i, plsize;
if((bm = AllocVec(sizeof(struct BitMap), MEMF_PUBLIC | MEMF_CLEAR)) == NULL)
{
return NULL;
}
InitBitMap(bm, depth, width, height);
bm->Planes[0] = AllocRaster(bm->BytesPerRow * 8, bm->Rows * bm->Depth);
bm->Flags |= BMF_INTERLEAVED;
if (bm->Planes[0] == NULL)
{
FreeVec(bm);
return NULL;
}
plsize = bm->BytesPerRow * bm->Rows;
for (i=1; i<depth; i++)
{
bm->Planes[i] = bm->Planes[i - 1] + plsize;
}
return bm;
}
void freeBitMap(struct BitMap *bm)
{
if(bm)
{
if(bm->Planes[0])
{
FreeRaster(bm->Planes[0], bm->BytesPerRow * 8, bm->Rows* bm->Depth);
}
FreeVec(bm);
}
}LoadRGB4(&Ekran->ViewPort, (UWORD*)(Kolory), liczba_kolorow);
@Phibrizzo, post #280
@Phibrizzo, post #282
@Hexmage960, post #283

@Hexmage960, post #284

@snajper, post #286
@Aniol, post #288
@Hexmage960, post #241
@niebuszewo, post #292
@snajper, post #294
Zmieniłeś plany i robisz węża?
@selur, post #296
Fajny motyw z tymi Czaszkami. W sumie mozna by dodac jeszcze weze i skorpiony. No i moze troche przerobic silnik i mielibysmy niezlego hiciora z 8-bit
@Hexmage960, post #297