@selur, post #273
@Hexmage960, post #265
Ponieważ używam kilku funkcji OS3 oraz wielu z OS2. Z OS3 są to AllocBitMap() oraz LoadRGB32().
struct BitMap *allocBitMap(int width, int height, int depth) { struct BitMap *bm; int i, plsize; if((bm = AllocVec(sizeof(struct BitMap), MEMF_PUBLIC | MEMF_CLEAR)) == NULL) { return NULL; } InitBitMap(bm, depth, width, height); bm->Planes[0] = AllocRaster(bm->BytesPerRow * 8, bm->Rows * bm->Depth); bm->Flags |= BMF_INTERLEAVED; if (bm->Planes[0] == NULL) { FreeVec(bm); return NULL; } plsize = bm->BytesPerRow * bm->Rows; for (i=1; i<depth; i++) { bm->Planes[i] = bm->Planes[i - 1] + plsize; } return bm; } void freeBitMap(struct BitMap *bm) { if(bm) { if(bm->Planes[0]) { FreeRaster(bm->Planes[0], bm->BytesPerRow * 8, bm->Rows* bm->Depth); } FreeVec(bm); } }
LoadRGB4(&Ekran->ViewPort, (UWORD*)(Kolory), liczba_kolorow);
@Phibrizzo, post #280
@Phibrizzo, post #282
@Hexmage960, post #283
@Hexmage960, post #284
@snajper, post #286
@Aniol, post #288
@Hexmage960, post #241
@niebuszewo, post #292
@snajper, post #294
Zmieniłeś plany i robisz węża?
@selur, post #296
Fajny motyw z tymi Czaszkami. W sumie mozna by dodac jeszcze weze i skorpiony. No i moze troche przerobic silnik i mielibysmy niezlego hiciora z 8-bit
@Hexmage960, post #297