@mailman, post #210
@teh_KaiN, post #215
Może i być 10 jeśli będzie edytor i możliwość łatwej wymiany poziomów między graczami. ;)
@Hexmage960, post #216
Nie wiem co spowodowało tę "ostrą wymianę zdań".
Do zrobienia całej gry zostało naprawdę niewiele.
Dzisiaj i tak byłem już strasznie zmęczony intensywnym działaniem i dodatkowo rozmową na forum.
@mailman, post #217
To będzie kolejna gra z dyskusją na 1000 postów na forum, pięcioma minutami zabawy w wersji "na pół pełnej", o której zapomni się po 2 minutach od wyłączenia.
To samo co zwykle - Twój brak konsekwencji w działaniu, brak wytyczonego planu działania i określonego celu.
@mailman, post #221
@mailman, post #217
@AmmigaCDTV, post #224
@snajper, post #226
@mailman, post #221
@Hexmage960, post #228
@mailman, post #229
Obecnie dasz grę i 10 etapów i liczysz, że ludzie na potęgę zaczną tworzyć etapy?
Z budowaniem etapów miałem na myśli okres dewelopmentu przed wydaniem gry. W ten sposób ty tworzysz kod, a ktoś Tobie robi etapy. Gdy robisz release finalny masz tych etapów 100, które przekazujesz graczom jako grę. W creditsach wymieniasz osoby, które etapy stworzyły, tak samo jak ewentualnego grafika czy muzyka.
1. Wprowadzić tryby gry:
2. System bonusów oparty na dodatkowych znaleziskach w etapach, jakieś bonusowe paczki itd.
3. Do każdego etapu osobna tabela wyników (czas, punkty) oprócz tej globalnej.
6. To jest gra amigowa. Oprócz obsługi klawiaturą, przydałaby się obsługa joya i pada.
@softiron, post #232
skladowa & 0xFF
@Hexmage960, post #234
@nostrum666, post #237
@Hexmage960, post #230
Nie o to chodzi. Edytor plansz umożliwia po prostu edycję własnych poziomów. Ja lubię gry z edytorami. Czyżby Teh_KaiN też miał takie błędne przeświadczenie? Matko.
Bardzo fajne pomysły, ale wymagają one sporo roboty oraz mnóstwo dodatkowej grafiki. Ja przy Magazynie nie chciałem korzystać z pomocy grafika, a tym bardziej muzyka.