@MarcinLP, post #330
@twardy, post #336
@96, post #337
Prosisz o pomoc, sugestię, a potem z nich nie korzystasz.Wziąłem sobie do serca wszystkie porady, które tu się pojawiły (oprócz oczywistych żartów).
@Hexmage960, post #338
@selur, post #340
@Hexmage960, post #341
Edytor działa w 90%. Brakuje tylko ładowania i zapisu plansz.
@Hexmage960, post #341
@twardy, post #343
@Hexmage960, post #344
@mwb113, post #345
@Phibrizzo, post #347
@twardy, post #349
Kluczowy jest też ten podział na grafikę symboliczną i tą wielokolorową z gry. Jest to wynik dobrze przemyślanych decyzji projektowych.
(Oczywiście podejmowałem w międzyczasie błędne decyzje - ale jestem tylko człowiekiem).
@Hexmage960, post #348
Programy praktycznie zawsze pisze się dla kogoś. Dlatego warto je pielęgnować.
@Hexmage960, post #348
@mailman, post #351
Chyba zrozumialem dlaczego tak dlugo nad tym siedzisz.
Boisz sie ze gdy skonczysz, twoje zycie straci sens wiec bedziesz w tym trwal ile sie da.
I to jest dopiero smutne.
@Hexmage960, post #348
Zaraz ktoś napisze, że odpisuję zamiast robić comiesięczne raporty.
@sanjyuubi, post #358
Biorąc pod uwagę stosunek upływającego czasu do wykonanej pracy, mógłbyś pisać tu po 10 godzin i różnica byłaby marginalna. Odkąd tu jestem, tzn, gdzieś ponad 10 lat, czytam tylko o twoich projektach, w których zmieniasz wygląd kafelek po 5 razy, po czym trop na temat gry się urywa. Co przez ten czas doprowadziłeś do końca?
Może lepiej optymalizuj procedurki w KS, bo takie drobnostki jak algorytm c2p potrafisz doprowadzić w do końca.