[#437]
Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry
@mailman,
post #428
@Mailman
Wszystko idzie zgodnie z planem.
Miałem pomysł na czaszkę, ale kolega QUAD podał fajną sugestię z nagrodami.
Ostatecznie jednak czaszka pewnie będzie zawalidrogą, którą można przesunąć (początkowo chciałem by odbierała punkty życia po zebraniu).
A skarby pojawiające się w skrzyniach można oczywiście zbierać.
Aktualnie udało mi się dodać obsługę skrzyń z różnymi symbolami, oraz - gruntownie uporządkowałem i znacznie usprawniłem kod źródłowy silnika.
Wrzuciłem aktualizację kodu źródłowego na repozytorium GitHub.
Wszystkie elementy w silniku już działają. Mogę niebawem dodawać etapy.
Dzisiaj musiałem zmienić używany kompilator języka C z DICE na GCC, bo wyszły pewne błędy kompilatora.
Poniżej demonstracja nowo-wprowadzonych skrzyń z różnymi symbolami: