[#489]
Re: Magazyn - informacje nt. nowopowstającej gry
@sanjyuubi,
post #486
Panowie, ja bardzo współczuję Robertowi problemów i życzę mu jak najlepiej. Ale wydaję mi się że gra nie powstanie. Przeanalizowałem, historię tworzenia kodu/silnika na podstawie wpisów Hex-a w różnych wątkach na PPA i nie wygląda to najlepiej. Silnik już kilka razy był gotowy, kod był porządkowany tygodniami, po drodze było kilkanaście wersji edytora plansz i jeszcze więcej wersji grafiki (pierdyliard !!!). Wygląda to tak (wszystko cytaty z Roberta) :
03.08.2018 Zdecydowałem się na bardzo prostą grę, klon Sokobana (...)Obstawiam, że w przeciągu tygodnia - dwóch dokończę silnik gry oraz zaprojektuję poziomy
03.08.2018 udało mi się dzisiaj opracować podstawowy silnik
22.08.2018 Tym razem nie zawalę sprawy, bo gra jest bardzo prosta
25.09.2018 Gra jest prawie gotowa.
15.10.2018 kod edytora plansz i nowa wersja gry są w budowie.
19.10.2018 jestem w trakcie pracy nad najnowszą wersją silnika gry
01.11.2018 Udało mi się dzisiaj ruszyć ostro z kodowaniem!
09.11.2018 Obecnie koduje mi się świetnie. I dobrze projektuję funkcje.
12.11.2018 Jeśli chodzi o kod, jest w dosyć szybkiej budowie.
01.12.2018 Przygotowałem już całkiem sprawny silnik Magazynu (niezależny od grafiki), z wbudowanym edytorem
15.12.2018 Sporo konkretów. Przygotowałem już silnik gry
19.12.2018 postaram się do Świąt opublikować już grę z wieloma poziomami. Jest na to duża szansa.
03.01.2019 pracując w wolnych chwilach jestem w stanie wyrobić się w miesiąc z dokończeniem silnika i 20 plansz.
06.01.2019 powoli mogę przystępować do silnika Magazynu
09.01.2019 W dalszej kolejności będę robić silnik
19.02.2019 Napisałem szkielet programu
20.02.2019 W tej chwili pracuję nad silnikiem.
20.03.2019 powyższe ramy projektowe obrazują precyzyjnie jak ja widzę finalną wersję silnika Magazynu.
24.03.2019 16:16 Będę teraz zmierzał do osiągnięcia celu. A celem jest pełny silnik gry z wieloma poziomami.
24.03.2019 21:16 póki co chaos w kodzie.
29.03.2019 odnotowałem super postęp. Przygotowałem już lwią część głównej pętli programu
30.03.2019 23:00 Z kodu to aktualnie koduję zgodnie z planem ładowanie grafiki
30.03.2019 23:41 programowanie idzie mi już świetnie
01.04.2019 Pracowałem wczoraj nad kodem mechanizmu gry.(...) W tym tygodniu postaram się zrobić już działający silnik.
03.04.2019 Praca idzie konsekwentnie do przodu. Pracuję obecnie nad edytorem plansz.
08.04.2019 Prace są w toku. Sporo dzisiaj napisałem. Myślę, że skończę stosunkowo niedługo
11.04.2019 Już nie koncentruję się nad grafiką. Teraz priorytet to kod.
12.05.2019 Piszę mechanikę gry.
31.05.2019 będę dodawał funkcje do gry.
02.06.2019 Udało mi się napisać zasadniczą mechanikę mojego klona Sokobana - gry Magazyn. Procedury zostały przetestowane.
03.06.2019 Dobrym posunięciem będzie skoncentrowanie się w tej chwili na dokończeniu rozgrywki
05.06.2019 Gra jest w zaawansowanym stadium.Udało mi się wczoraj wieczorem i dzisiaj napisać tony kodu!
05.06.2019 teraz to chcę kod dokończyć, by wszystko działało
09.06.2019 Z radością zawiadamiam, że silniczek jest już gotowy.
09.06.2019 Dziś robiłem jeszcze drobne porządki w kodzie.
11.06.2019 Póki co chcę zamieścić już pełną grę jak najszybciej.
02.07.2019 grafikę trzeba pielęgnować i trzeba dorobić brakujący kod.
03.07.2019 Chciałbym już robić wkrótce kod gry.
04.07.2019 "kiepski" kod zupełnie sypał program.Teraz jest dużo lepiej w tej materii niż np. miesiąc, czy pół roku temu.
04.07.2019 Zajmuję się już sprawami technicznymi od strony programowej. Nie będę wrzucać postępów w pracy nad utilkami ani pośrednimi tech-demkami.
16.07.2019 Teraz trzeba to poskładać w jeden silniczek Sokobana.
19.07.2019 Ja już w tej chwili nie zajmuję się grafiką, tylko właśnie stroną techniczną.
20.07.2019 Sporo już zrobiłem.
05.09.2019 11:10 Pracuję przy kodzie.
05.09.2019 20:02 koncentruję się na kodzie. Skoro już o tym piszę, to dziś rano przygotowałem kilka ważnych procedur do Magazynu
03.10.2019 mam cały "power" systemu kontroli wersji, więc sobie uporządkuję prace nad kodem.
06.10.2019 10:56 Aktualnie porządkuję kod,
06.10.2019 12:19 Kod jest też gruntownie uporządkowany.
07.10.2019 Czekają mnie zapewne również kolejne gruntowne porządki w kodzie.
07.10.2019 Aktualnie porządkuję gruntownie cały kod
31.10.2019 podepnę silniczek i będzie można produkt powoli finalizować!
03.11.2019 Pracuję nad kodem "Magazynu", nie dekoncentruję się
09.11.2019 wszystko sobie rozplanowałem i zaprogramowałem szkielet obsługi. Praca idzie mi aktualnie całkiem sprawnie. (...) Jak wszystko pójdzie sprawnie w listopadzie będziecie mogli zagrać w finalną wersję "Magazynu"
15.11.2019 Pracuję dalej nad kodem Magazynu. (...) dokańczam edytor, po którym dokończę silniczek.
20.11.2019 oprócz grafiki napisałem też dużo kodu.
23.12.2019 Otóż po długim projektowaniu udało mi się opracować edytor plansz oraz część silnika. (...)Silnik jest w trakcie rozwijania.
11.01.2020 Aktualnie napisałem sporo kodu, i kontynuuję pracę nie wracając i nie pisząc od nowa napisanego już kodu.
11.01.2020 praca idzie nadal bardzo dobrze i napisałem wiele funkcji.
18.01.2020 Od strony programistycznej kod jest stabilny i przetestowany. (...) Do wypuszczenia gry zostały w gruncie rzeczy porządki w kodzie i dokończenie poziomów.
6.02.2020 Tymczasem kończę kod i grafikę
Ostatnia aktualizacja: 07.02.2020 11:45:03 przez twardy