Dzięki wszystkim za szereg wskazówek.
@MSchulz
Jeśli chodzi o cień, to po prostu palma jest wyraźnie najwyższym elementem krajobrazu. Dlatego tylko ona rzuca cień (no i jest na niego trochę miejsca w kafelku).
@WojT_GL
Znam X-ITa. Gra całkiem udana.
Z technicznych rzeczy, to zastosowano tam przysłaniające się elementy. U mnie to jest prościej zrealizowane. Obiekty mogą mieć nieregularny (inny niż prostokąt) kształt, jednakże obiekty nie nachodzą na siebie - znajdują się na oddzielnych kafelkach 16x16.
Druga sprawa - moja gra ma mniej szablonową grafikę dzięki zastosowaniu kafli 32x32 - dzięki temu nie jest to sztywna kratka 16x16, co widać.
Chciałbym by moja gra była wesoła, zaś elementy na planszy - delikatnie animowane.
Jeszcze do Ciebie oraz pozostałych kolegów:
Robię grafikę, bo rzeczywiście z grafiką idzie mi troszkę lepiej niż z kodem. Wytłumaczę się w następujący sposób: otóż grafika szła mi raz tragicznie, a innym razem wręcz bajecznie. Czyli były sytuacje, kiedy grafika mi w ogóle nie wychodziła, oraz chwile, gdy szło mi to bardzo sprawnie.
W przypadku grafiki to pół biedy. Jednak w przypadku kodu rzecz niedopuszczalna. Ponieważ taki "kiepski" kod zupełnie sypał program.
Teraz jest dużo lepiej w tej materii niż np. miesiąc, czy pół roku temu.
Wiem, czego Softiron się obawia. Że zmienię koncept graficzny, zastosuję inny rzut itp. I ja przyznam - że też troszkę się tego bałem.
Może rzeczywiście ta grafa bardziej pasowałaby do Magazynu 2. Dokończę jednak tę grę z tą grafiką. Praca odbywa się płynnie.
Dziękuję kolegom za kibicowanie.
Ostatnia aktualizacja: 04.07.2019 07:07:41 przez Hexmage960