@Hexmage960, post #2505
29.06 To koniec pracy nad Magazynem
29.06 Widzę, że wszystkie błędy zostały naprawione. Produkt został dostarczony.
Chciałbym wkrótce wątek zamykać
29.06 Magazyn Bonus Pack jako dodatek będzie zawierać wszelakie usprawnienia, które nie zdążyłem zawrzeć w czerwcu - czyli następne poziomy, nowe elementy, bonusowe scenerie itp.
29.06 Chciałbym (...) dopracować te elementy, których nie udało się załączyć. Nie porzucam projektu.
@wnuczus, post #2523
@Hexmage960, post #2519
@Jacques, post #2531
Ale gra jest na tyle mała, że może deasemblacja i konwersja dla 68k załatwiłaby sprawę?
@RadziN, post #2532
A tak serio to jakoś nie mogę zrozumieć jaka idea przyświecała pisaniu tej gry skoro nie jest skończona?
Cały czas brakowało jednak tego "czegoś", by ulepić z tego atrakcyjną i wciągającą grę.Nadal tego brakuje. Obecnie jest brzydszy brat Astrobloxa z płynnym przesuwaniem klocków.
chciałbym rozmawiać o tym co już zostało zrobione a nie o planach na przyszłość, żeby uniknąć obiecywania.Ta strategia bardzo szybko upadła.
Liczę na takie komentarze, które ukierunkują mnie w dalszej pracy, a nie zawrócą - celem poprawiania.Komentarze ukierunkowujące, a nawet prośby i błagania aby nie zawracać zdały się na nic.
@Hexmage960, post #2519
@marskow, post #2535
Niewiadomo co tzreba zrobic na ekranie tutułowym, trafiłem w końcu na klawisz ESC. Skutkuje to brakiem chęci do ponownego uruchomienia gry i wywaleniem jej do kosza.
Wybranie opcji "rozpocznij nową gre" powoduje rozpoczecie od poziomu gdzie skonczyłeś nierówną walkę z zagadkami logicznymi.
Nie działające (w pewnych okolicznościach) klawisze kierunkowe + ENTER + reszta klawiszy.
Zdecydowanie taka gra powinna stać levelami, zarówno sporą liczbą jak i pomysłowością.
@Aniol, post #2525
@amikoksu, post #2542
@Hexmage960, post #2543
@Hexmage960, post #2543
@niebuszewo, post #2548
@Hexmage960, post #2549