Hej. Wrzucam najnowszą wersję Magazynu 1.6.
Klawisze: R - restart planszy, ESC - koniec gry.
Dodane elementy:
+ Czaszki przeszkadzajki (na poziomach 3-4),
+ Po zebraniu wisienek i ułożeniu skrzyń pojawia się klucz do wyjścia. Należy go zebrać i wyjść przez bramę,
+ Dodałem ikonkę i uruchamianie z WB.
Braki, minusy:
- Obsługa w tej chwili tylko klawiaturą,
- Brak oprawy dźwiękowej,
- Brak niektórych klatek animacji.
- Dalsze plansze w opracowaniu,
Gra jest w tej wersji w pełni grywalna.
Czaszka u dołu ekranu symbolizuje nasz progres w przechodzeniu poziomów.
Gra jest w stadium Beta, tzn. mogą zdarzyć się większe błędy. Ale póki co na mojej A1200 gra działa OK.
Gra wymaga ECS, Amiga OS 3.0+ oraz zainstalowanej czcionki i bibliotek dyskowych (są w systemie) iffparse.library oraz diskfont.library (skrypt Installera załączę potem).
Gra posiada wbudowany edytor z panelem, ale jego funkcje są w publikowanej kompilacji wyłączone (plansza i panel nie reagują na mysz).
Zapraszam na moją stronę WWW:
https://coreprogramming.pl
Tutaj link do archiwum:
https://coreprogramming.pl/Biezace/Magazyn/Magazyn1.6a.lha
Planuję przygotowanie też wersji ADF/DMS.
Plansz jest póki co 4 (mimo, że nowe dodawać łatwo), bo po prostu przy takiej pracy pewne rzeczy zyskują a inne tracą na zasadzie hydrodynamiki. Edytor sprawuje się dobrze - po prostu brakuje troszkę sił, ale progres oceniam na dobry.
Myślę że gra jest dość dynamiczna.
W następnej wersji oczywiście będę uzupełniał te minusy. Do etapów chcę przysiąść na spokojnie, najważniejsze to dodać te klatki animacji i tracenie energii przy kontakcie z czaszką.
Z góry dzięki za testy oraz krytyczne uwagi. Moim priorytetem prócz uzupełniania braków będzie naprawianie ew. błędów.
Ale to wkrótce, bo muszę zregenerować siły.
Pozdrawiam i miłej gry.
Ostatnia aktualizacja: 30.01.2022 13:27:12 przez Hexmage960