@JacK_Swidnik, post #2729
@Hexmage960, post #2730
@JacK_Swidnik, post #2733
oraz mam takie cuda jak wciskam klawisze
- nie wiem dlaczego zrezygnowałeś z kluczy ale ich brak, są monety ale to nie to samo co klucze, po co tak mieszasz, zdecyduj się w końcu
- brak informacji na której planszy jestem
- dalej nie ma końca ta gra, wystarczy reset aby grać od początku, brak limitu żyć
- moim zdaniem powinno być więcej czaszek
@Hexmage960, post #2736
@tukinem, post #2737
- lekką animację czaszek bym wprowadził (np. ruszającą żuchwą), o ile to by nie spowolniło gry
- aż prosi się o ekran startowy z dużym naszym bohaterem siedzącym na napisie "MAGAZYN" oraz powinno być, kto wydał grę i rok produkcji
- dowolny dźwięk dodany do gry umiliłby rozgrywkę
- w poziomach z owocami można nabić łatwo mnóstwo żyć zbierając owoc i restartując w kółko
- wprowadziłbym poziom trudny, w którym byłaby określona ilość restartów poziomu
Jeśli chcesz wydać wersję shareware, to pewnie 5 pierwszych poziomów będzie za darmo, a reszta po wprowadzeniu odpowiedniego "kodu".
@Hexmage960, post #2739
@Hexmage960, post #2739
@tukinem, post #2741
Jeśli chodzi o poziom trudności, to nie chodziło mi o inną inteligencję czaszek, czy utrudnienia, tylko lekka zmiana zasad, np. mniej owoców lub zasada, że masz określoną ilość żyć.
@michal_zukowski, post #2740
Nie lepiej zrobic 2 klatkową animacje?
@niebuszewo, post #2747
@Aniol, post #2750
@niebuszewo, post #2759