@Hexmage960, post #2667
@mastaszek, post #2671
@Hexmage960, post #2659
@Hexmage960, post #2659
@Hexmage960, post #2663
@marskow, post #2673
@mastaszek, post #2671
PS2 Porzuć ideę intra, bo i tak nikt go nie będzie oglądał.
ja czekam az Snajpier zaktualizuje "kalendarz z ludzikami" z Magazynu na rok 2022
@JacK_Swidnik, post #2674
- brak przycisku restart planszy/poziomu w przypadku pomyłki
- ustawienie skrzyń nie odblokowuje klucza trzeba zebrać jeszcze wisienki
edytora nie testowałem bo nie mogę wejść myszą do menu
@Hexmage960, post #2679
@Don_Adan, post #2680
@Aniol, post #2682
Gdzie tu jakiś element gameplayowy związany z wiśniami i kluczem?
@tukinem, post #2684
@Hexmage960, post #2687
i tracenie energii przy kontakcie z czaszką
w czterech kierunkach są rzeczywiście przygotowane od pewnego czasu
że autor wątku pojawia się tutaj co jakiś czas, żeby przejechać prętem po klatce z małpami.
@niebuszewo, post #2688
czyli stale powracają - jak nie elementy z Diuny to z Montezumy
Nic dodać nic ująć. OK
To po mojej krytycznej uwadze, że bez takiej animacji pojawiającej się podczas przemieszczania się postaci - całość przypomina nie produkcję dla Amigi 1200 a wprawkę w ZX Basicu z użyciem ZX basicowych statycznych grafik UDG.
@tukinem, post #2690
Assign FONTS: Fonts ADD
@tukinem, post #2692
Chyba że sobie dogram te czcionki do systemowego Fonts?
@tukinem, post #2694
Te skrzynie działają na zasadzie bobów, czy jak to jest zrobione? Pytam bo u mnie w Sokobanie przy większej ilości skrzynek gra zwalnia, a tu jest bardzo płynnie i magazynier reaguje od razu na klawisz.
@tukinem, post #2696