@jubi, post #300
@swinkamor12, post #302
@swinkamor12, post #302
klasyk - nie ma fanu, bo ten klasyk ma grafikę dwa razy wolniejszą niż 386 SX
@swinkamor12, post #302
@MUFA-amigaone-pl, post #287
Download the linked file below Napalm_MorphOS.zip.
Copy the Napalm drawer to your prefered location.
Insert the original CD and double click the Napalm file inside your drawer.
Thats it, have fun!
@jubi, post #298
@swinkamor12, post #312
@swinkamor12, post #318
Oraz z arosem bo jest daleko w tyle za win/lnx/osx.
@mccnex, post #321
@MUFA-amigaone-pl, post #291
Więc proponuję byś podał moment, w którym jednostki wroga zaczynają atakować bazę. W przypadku X1000 następuje to w 25 sekundzie gry.
@A2, post #323
@mschulz, post #319
@mccnex, post #313
Fenomen klasyka polega na czymś innym niż "jaranie się" parametrami.
@swinkamor12, post #325
Rozumie się samo przez się, że nikt nie będzie siedział nad czymś rok na aros/uae na x86/arm jak może to samo zrobić na win/lnx/osx w pięć minut. A tak to na razie wygląda.
Jak sie nie podoba Amiga NG to do roboty. aros/uae na x86/arm ma być na takim poziomie żeby windows nie WARTO było włączać częściej niż raz na tydzień.