@wawrzon, post #56
dlaczego np. uzytkownicy morphosa w sporej czesci oczekuja i domagaja sie przejscia na x86?
jak p5 jest taki super i szczyt osiagow (nawet jednordzeniowo) to czemu reszta swiata nie pozostala przy tym rozwiazaniu?
@recedent, post #62
2012
@wawrzon, post #63
nigdy nie bede twierdzil ze 68k bedzie szybsze od winuae z jitem na wspolczesnym hardwarze, i bardzo watpie by to sie udalo na ppc.
@mccnex, post #66
@recedent, post #54
Nie no, sorry. Kolega jubi wyjeżdża z porównaniem cena/cena wydajność/wydajność, wrzucając 12k PLN za NG i dla porównania - peceta za tę samą kwotę.
@MUFA-amigaone-pl, post #70
Jak to się ma do wyników praktycznych wie każdy, kto uruchomi chocby Kraya z Aminetu.
@jubi, post #71
@abcdef, post #72
Czyli podsumowując PPC nie jest w stanie dogonić x86 w emulacji 68k ;)
Dziwne jest to, że ktoś chce porównywać PPCową binarkę uruchamianą na PPCowej maszynie do PPCowej binarki uruchamianej poprzez emulator na x86.
@Norbert, post #74
@MUFA-amigaone-pl, post #73
Nie wiem czy jest czy nie jest, nie mierzyłem.
Zatem to nie LW 3.5 jest najszybszym programem 3D dostępnym dla systemu AmigaOS 3, ale właśnie któryś z tych programów posiadających wsparcie dla WOSa.
W związku z powyższym maszyną na której najszybciej wyrenderujesz obrazek korzystając oprogramowania 3D napisanego dla Amigi klasycznej, nie jest Amiga klasyczna, nie jest też pecet z WinUAE, a jest nią Amiga nowej generacji. Tylko tyle i aż tyle.
@wawrzon, post #76
poniewaz z tego co wiem, nie ma na amige niestety raytracerow ze wsparciem wos, to niestety znow sie mylisz.
@jubi, post #4
@MUFA-amigaone-pl, post #29
@swinkamor12, post #85
@swinkamor12, post #86
Owszem amigowy soft 3D jest dalej całkiem fajny do modelowania, ale nadaje się ten soft tylko do przygotowania wsadu do czegoś lepszego.
(Pominę Blendera i kray którego nie razie nie sprawdzałem).
@ede, post #88
@jubi, post #89