[#1] Arcymag - raport
Słuchajcie, mam pewne ważne wiadomości dot. Arcymaga. Ponieważ niedawna próba zrobienia z Arcymaga gry RPG się nie udała, z racji tego, że wprowadzała ona ogromne zapotrzebowanie na nowe materiały jak scenariusz czy nową grafikę, postanowiłem powrócić do starej koncepcji - czyli klonu gry Robbo. Wyjaśniam o co chodzi. Mianowicie teraz rzut będzie z góry, a nie tak jak dotychczas izometryczny. Ułatwi mi to znakomicie pisanie silnika i wprowadzanie nowych elementów do gry. Zauważcie, że w drugim demku tych elementów jest niewiele właśnie z powodu ograniczeń silnika. Dzięki temu zabiegowi pełna wersja tej gry ujrzy światło dzienne i będzie mam nadzieję dosyć grywalna, dzięki wielu ciekawym elementom. Teraz ważna kwestia - sprawa grafiki - zauważcie, że bazowa grafika obecna w obu demkach jest izometryczna, trzeba będzie to troszkę "spreparować" i myślę, że jakoś uda mi się dostosować ją do nowego środowiska. Będzie ona pomieszana tj. w rzucie izometrycznym i w rzucie z góry, np. bohater i skrzynie będą w rzucie z góry, a ściany północne w rzucie izometrycznym. Mój grafik powiedział mi, że doszlifuje grafikę na końcu, gdy gra będzie już gotowa. Póki co tak jak pisałem wcześniej nie ma czasu pracować przy Arcymagu na bieżąco. W związku z tym muszę cieszyć się tym co opracował do tej pory. Wierzę, że sam mam pewną intuicję przy projektowaniu grafiki i jakoś uda mi się dobrze połączyć te dwa rzuty. Także trzymajcie kciuki i mam nadzieję, że już niedługo będziecie mogli pograć w pełną wersję gry!

Chciałbym w tym wątku wspomnieć o pewnej jeszcze jednej sprawie, dotyczącej gier, ale już niejako osobistej "z mojego podwórka" (czyli bez pomocy grafika). Jako odskocznię od pisania tak złożonej gry, jak Arcymag postanowiłem zająć się też pisaniem prostszych gier niejako "przy okazji". W ciągu tego tygodnia napisałem pewną bardzo fajną grę, której założenia już wielu z Was, którzy obserwowali moje publikacje na forum, powinno znać, jest to zwariowana strzelanka, z estetyczną grafiką i animacją, dźwiękami, prostą muzyką i nawet niezłą grywalnością. Postaram się ją w ciągu kilku dni doszlifować i umieścić rezultat prac na forum. Gra jest pisana z myślą o Amidze 1200 z przynajmniej 030 na pokładzie, ale główna binarka pójdzie też na karcie graficznej. Mam też przygotowaną wersję dla OS4.0. Muzyka i dźwięki odgrywają się jednocześnie. Jedynym wymaganiem programu jest zainstalowany pakiet AHI (można pobrać za darmo z aminetu) do odtwarzania dźwięków. A robocza nazwa gry to Ducks (Kaczki). Gra na stan obecny jest już w pełni grywalna, trzeba tylko doszlifować parę rzeczy i ew. dorysować kilka etapów.

Także małe podsumowanie informacji:

1. Trzecie demo, a zarazem pełna wersja Arcymaga będzie wkrótce dostępna, będzie sporo nawiązywała do poprzednich dem, tylko że teraz bazowy rzut będzie z góry, a nie izometryczny. Postaram się zamieścić jak najwięcej elementów i wiele etapów. Grafika pozostanie oryginalna stworzona przez Krzyśka Matysa, tylko będzie troszkę "spreparowana" dla potrzeb nowego rzutu.

2. Napisałem małą strzelankę, w której odgrywane są jednocześnie dźwięki i muzyka. Gra jest już w pełni grywalna i obsłuży wiele platform. Planowana publikacja w ciągu tygodnia.

Pozdrawiam. :D

[#2] Re: Arcymag - raport

@Minniat, post #1

Hejka. Chciałbym wyjaśnić pewną kwestię jeśli jest ona niejasna - rozwiązania, które przedstawiłem w pierwszym poście nie są szukaniem alternatywnej drogi rozwoju dla Arcymaga (tym była idea gry RPG), tylko powrotem do pierwotnych założeń. W nowej wersji znajdzie się to co już widzieliście do tej pory, ale też znacznie więcej!

Chciałbym napisać co dzięki temu powrotowi do pierwotnej koncepcji zyskujemy. Mianowicie będzie można umieszczać na każdej mapie niezliczone ilości obiektów statycznych i dynamicznych. Większość z nich będzie przycięta do 16x16 pikseli, ale grafika przez to nie straci na jakości. Animacja będzie płynna tj. wszystkie elementy będą animowane. Oto lista niektórych elementów które znajdą się w grze:

- Skrzynie do przesuwania
- Skrzynie ze skarbami
- Bomby do przesuwania i detonacji
- Nietoperze
- Klucze
- Drzwi
- Diamenty
- Zapadnie / przyciski
- Armaty strzelające kulami
- Arcymag miotający piorunami (do tego trzeba dorobić grafikę)
- Smok ziejący ogniem
- Części amuletu do zebrania

i wiele wiele innych.

Wszystkie powyższe elementy będą mogły występować w dużych ilościach na jednej mapie! Do powyższych rzeczy zostanie wykorzystana oryginalna grafika! Niektóre rzeczy trzeba będzie troszkę zmodyfikować np. bohatera, ale ten w rzucie z góry jest już narysowany (autorstwa Krzyśka Matysa), ja go tylko zanimowałem.

Scenariusz z rycerzem, królem i orkami w roli głównej nie traci na aktualności. Jakiś scenariusz opisujący historię naszego głównego bohatera powinien być. Może on ulec tylko pewnym modyfikacjom.

W ciągu kilku tygodni postaram się przygotować wersję beta finalnej wersji Arcymaga. Ta druga gra - strzelanka, o której wspominam oczywiście też jest aktualna. Sam już nie mogę się doczekać wyjścia trzeciego dema, a zarazem dema wersji finalnej naszej gry! Postaram się w pełnej grze umieścić co najmniej kilkadziesiąt etapów, by było w co pograć!

Pozdrawiam.

[#3] Re: Arcymag - raport

@Minniat, post #2

Na czternastej stronie najnowszego numeru APOV jest wzmianka o Twojej grze ;)

[#4] Re: Arcymag - raport

@mailman, post #3

Rzeczywiście "from our prolific Polish pals at PPA.pl" ;)

OK

[#5] Re: Arcymag - raport

@Shoonay, post #4

Mam dobre wieści! Koncepcja rzutu z góry, którą obrałem okazała się strzałem w dziesiątkę! Udało mi się napisać silnik, w którym może być dowolna liczba skrzyń i bardzo dużo różnego typu obiektów. Powinienem już bardzo niedługo udostępnić wersję beta, nawet szybciej niż zakładałem. Zapewniam też, że skok jakościowy i w grywalności jest zauważalny!

Zrzut ekranu

Z niektórych poprawek, które wprowadziłem to teraz nietoperze można poprawnie "przyskrzynić". Prócz tego dodałem energię bohatera, więc ginie dopiero po kilku zetknięciach z nietoperzem. Dodałem też nowe pułapki - kolce.

Przed betą muszę jeszcze dorobić troszkę etapów, dodać nowe elementy i zrobić jakieś ładne intro i stronę tytułową. W czasie bety planuję naprawić zgłaszane błędy, dorobić kolejne etapy i elementy.

Jeśli chodzi o formę wydawania gry, to muszę to przedyskutować z grafikiem.

No nic, wszystko zmierza do szczęśliwego zakończenia. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem to niedługo wydamy już pełną wersję gry. Mam nadzieję, że sprawi ona Wam dużo radości.

Prawdopodobnie zrobię takie małe podsumowanie niecałego roku prac nad tą grą, które zamieszczę w tym wątku (to już prawie rok, od kiedy rozpoczęliśmy współpracę z grafikiem nad tym projektem).

Dziękuję grafikowi za dotychczasową pomoc i forowiczom za kibicowanie projektowi!

Pozdrawiam.

P.S. Strzelankę, o której pisałem również udostępnię najprawdopodobniej jeszcze przed betą Arcymaga.

[#6] Re: Arcymag - raport

@Minniat, post #5

Kolejne wieści - wprowadziłem do gry wrogich rycerzy i walkę na miecze (właściwie to na sztylety)! Ściągnąłem też z sieci nowe dźwięki. Uzupełniłem też edytor map, tak że teraz oprócz mapy ikonowej można dodawać za jego pomocą też specjalne obiekty. Zatem wszystkie dane o mapach są ładowane z zewnętrzych plików.

Mam zamiar troszkę zmienić tytuł naszej gry. "Arcymag" brzmi tak trochę zbyt prosto i jest to w sumie taka robocza nazwa. Mam już kilka pomysłów (np. "Dziedzictwo królów" ;) ). Co o tym sądzicie?

Gra, tak jak dotychczasowe demka, wymagać będzie Amigi 1200 z kartą turbo. W obecnej wersji uruchamia się na systemowym ekranie (zatem można uruchomić ją na monitorze VGA). Dodatkowym wymogiem gry będzie zainstalowany pakiet AHI do odtwarzania dźwięków. Jeśli planujecie zostać betatesterem i jeszcze tego pakietu nie macie to polecam sciągnąć :) W obecnej wersji bohaterem steruje się za pomocą klawiatury.

Jak tylko wersja beta będzie gotowa to ją tutaj umieszczę.

Pozdrawiam.

[#7] Re: Arcymag - raport

@Minniat, post #1

Skoro jako odskocznię od pisania Arcymaga, piszesz proste gry. To może byś zrobił port Flash Element Tower Defense. Ja mam depaker do plików Flash na Amigę od Holendra, więc całą grafikę, teksty i dźwięki raczej byś miał. Zdaje się, że robiłeś coś w temacie Dune 2, więc mógłbyś potrenować algorytm strzelania wieżyczek, bo na tym ta gra polega. Jak chcesz to mogę pomoć w optymalizacji szybkości działania jakiś procedur.
BTW. Używanie AHI powinno być dobrowolne (opcjonalne), bo to nie jest zbyt rewelacyjnie napisane, po co używać spowalniacza na Amidze.
[#8] Re: Arcymag - raport

@Don_Adan, post #7

@Don_Adan
Dziękuję za propozycję, ale nie skorzystam.

@Arcymag
Wracając do Arcymaga chciałbym by gra działała dobrze na amigach wyposażonych w kartę graficzną i muzyczną, dlatego korzystam z systemu AHI, ale mam też w planach optymalizację gry pod amigę klasyczną.

Ufff, cieszę się, że udało mi się doprowadzić projekt do końca. Na drodze stanęło wiele przeszkód - przede wszystkim brak pomysłu na grę i trudny do realizacji na amidze rzut izometryczny. Coś mi się też zdaje, że zbyt wcześnie zrobiło się głośno wokół tej gry i to narzuciło na mnie bardzo ogromny ciężar ukończenia silnika w krótkim czasie, a ja po prostu nie potrafiłem tego tak szybko zrobić ze względu na powyższe trudności. Bardzo mi przykro, że nasza współpraca z grafikiem uległa zawieszeniu z powodu opóźnień w ukończeniu gry.

Obecnie zapewniam, że gra się nawet przyjemnie. Pracuję nad etapami i scenariuszem. Staram się by każdy etap był unikalny. Betę udostępnię jak będzie już porządnie ukończona.

Jeśli chodzi o wydawanie gry to nie ma się co oszukiwać - w moich oczach to Arcymag nadaje się co najwyżej na shareware (nie wiem jak to widzi obecnie grafik, bo kontakt z nim jest ograniczony).

Nie chciałbym używać tego forum jako swojego "prywatnego", ale chiałbym przedstawić też stan realizacji moich osobistych projektów:

- Edytor do Benefactora v2.0 - dzieło mojego życia ;) edytor w najnowszej wersji jest już prawie ukończony, ale pozostała do uzupełnienia baza obiektów, a to jest bardzo czasochłonne zajęcie. Moim marzeniem jest zrobienie pełnego data-disku do gry.

- Duckies (Kaczory) - gra jest w pełni ukończona, zajmuję się tylko dorobieniem poziomów, a jest to na tyle proste, że składa się z narysowania tła i obiektów w programie graficznym. W ten weekend powinniście już sobie w nią zagrać.

- Dune: the Guild - napisałem silnik wyświetlający mapę (ze scrollem), dekoder plików shape i icon (graficznych) z oryginalnej pecetowej wersji gry, generator terenu i kilka innych rzeczy. Silnik wymaga karty graficznej.

- Arcymag (projekt mój oraz grafika Krzysztofa Matysa) - silnik jest ukończony, beta zostanie udostępniona w tydzień lub kilka tygodni - chciałbym by była porządnie napisana.

- DiamPlay - odtwarzacz klasycznych modułów dla OS4.0. Projekt ukończony, dostępna wersja 1.4.

Oprócz tego napisałem jakiś czas temu bardzo wczesne wersje kilku programów m.in. dla OS4.0 (AssistPad, ColorMe, FastBasic) oraz mam pomysły na kolejne gry dla klasycznej Amigi (AlienHunt, SlimeCity).

Jeśli macie jakieś pytania odnośnie tych projektów to piszcie śmiało.

Pozdrawiam serdecznie :D

[#9] Re: Arcymag - raport

@Minniat, post #8

@Minniat

Czy mógłbyś podać więcej szczegółów co do planów wydania tej gry na maszyny klasyczne. Chodzi mi o najniższe wymagania itd.

[#10] Re: Arcymag - raport

@asman, post #9

Czy mógłbyś podać więcej szczegółów co do planów wydania tej gry na maszyny klasyczne. Chodzi mi o najniższe wymagania itd.

Obecnie gra nie jest zoptymalizowana pod "gołą" Amigę (jest napisana w C oraz korzysta z systemowych funkcji) i do prawidłowego działania wymagana jest karta turbo, tylko że nie jestem w stanie stwierdzić, czy wystarczy procesor 030/50MHz (bo nie mam takiej karty turbo), jednak jestem prawie pewien, że wystarczy. Jak wypuszczę wersję beta to będziesz mógł się o tym przekonać i poinformować mnie o stanie rzeczy. Jeśli będą trudności to postaram się wypuścić zoptymalizowaną wersję w późniejszym czasie.

[#11] Re: Arcymag - raport

@Minniat, post #10

Się do betatestingu zgłaszam więc, gdyż kartę tę posiadam.

[#12] Re: Arcymag - raport

@Don_Adan, post #7

mam depaker do plików Flash na Amigę od Holendra, więc całą grafikę, teksty i dźwięki raczej byś miał.

Czy takie wyrypanie grafiki z flasha jest legalne? Bo chodził mi pomysł gry inspirowanej FlashElementsTD po głowie, ale właśnie - inspirowanej. Mam wątpliwości czy posłużenie się oryginalną grafą nie spowodowałoby jakichś konsekwencji prawnych.



Ostatnia modyfikacja: 18.06.2010 20:07:24
[#13] Re: Arcymag - wersja Alpha :)

@Shoonay, post #11

Witam!

Żeby nie trzymać Was za bardzo w niepewności udostępniam wersję Alpha naszej gry. Od razu zaznaczam, że dostępne są tylko 3 różne poziomy, ale zapewniam, że w Beta wersji będzie ich znacznie więcej. Grywalność ocenicie sami, ale z mojego punktu widzenia stoi ona teraz na przyzwoitym poziomie.

Wersja Alpha tym różni się od dem dotychczas publikowanych, że teraz silnik ma znacznie większe możliwości i gra jest na ostatnim etapie produkcji.

Do gry zostały wprowadzone postacie z którymi można rozmawiać! Zatem troszkę elementów RPG się w grze znajduje. Są też wrogowie, z którymi możemy walczyć na sztylety (o ile taki posiadamy, a trzeba go znaleźć na mapie). Efekty dźwiękowe towarzyszą takim potyczkom. Teraz też pojawiają się komunikaty na ekranie wraz z rozwojem sytuacji.

Instrukcja zawarta jest wewnątrz gry (pierwszy komunikat przy rozpoczynaniu rozgrywki).

Alpha została umieszczona na Aminecie i wkrótce powinna się tam pojawić. Póki co możecie ją ściągnąć z mojej strony:

http://minniatian.republika.pl/Arcymag/ArchmageAlpha.lha

Uwaga: gra wymaga co najmniej Amigi 1200 z kartą turbo. Wymagany też jest pakiet AHI do odtwarzania dźwięków, który za darmo możecie ściągnąć tutaj:

http://aminet.net/driver/audio/m68k-amigaos-ahiusr.lha

Do gry wymagana jest też proporcjonalna czcionka "tny.font", którą możecie pobrać tutaj. Jest ona naprawdę bardzo czytelna (w grze użyta jest ta o rozmiarze 8 pikseli).

http://aminet.net/text/bfont/tny_font.lha

Gra powinna bez problemu działać w trybach VGA i na karcie graficznej.

Pozdrawiam i miłego testowania! Odzew od betatesterów jest oczywiście bardzo mile widziany!



Ostatnia modyfikacja: 19.06.2010 17:11:17
[#14] Re: Arcymag - wersja Alpha :)

@Minniat, post #13

Niestety ale pod emulatorem WinUAE wyskakuje mi guru w momencie uruchomienia gry.

[#15] Re: Arcymag - wersja Alpha :)

@BagoZonde, post #14

@BagoZonde

Spróbuj wybrać tryb AHI "Paula 8 bit DMA". Mam nadzieję, że to pomoże.

[#16] Re: Arcymag - wersja Alpha :)

@Minniat, post #15

Przyznam szczerze, że AHI jest jedną z naprawdę niewielu rzeczy (jeżeli nie jedyną), którą nigdy nie mogłem właściwie ustawić pod Amigą. Zawsze albo i tak cięło mi muzykę, albo słyszałem skrzypienie. Tak więc nie mam pojęcia jak ustawić właściwie to AHI, nie widzę tam Paula 8 bit DMA w prefsach. Mam Paula 8 bit mono i stereo (także z jakimiś plusikami) oraz HiFi oraz Paula 14 bit.

[#17] Re: Arcymag - wersja Alpha :)

@BagoZonde, post #16

@BagoZonde

Jeśli chodzi o tryb AHI to powinien się pojawić requester proszący o wybranie takiego trybu podczas uruchamiania gry. Wtedy wybiera się tryb AHI użyty w grze. Czy u ciebie taki requester się pojawia?
Dokładna nazwa trybu to "Paula DMA 8bit stereo".

Tutaj znalazłem jeszcze jedno archiwum ze sterownikami do AHI, może coś pomoże:

http://aminet.net/driver/audio/m68k-amigaos-ahidrv.lha

Właśnie uruchomiłem wersję alpha Arcymaga pod WinUAE i gra u mnie uruchomiła się, choć - bez dźwięku... Pojawiły się też jakieś przekłamania w kolorach. Planuję zatem dorobić wersję, która korzysta bezpośrednio z audio.device, by uniknąć takich problemów.



Ostatnia modyfikacja: 19.06.2010 17:53:01
[#18] Re: Arcymag - wersja Alpha :)

@BagoZonde, post #16

Jeszcze jedno pytanie: czy zainstalowałeś poprawnie czcionkę tny.font ? Jeśli problem będzie się powtarzał to zrobię już niedługo update tej wersji.



Ostatnia modyfikacja: 19.06.2010 18:26:26
[#19] Re: Arcymag - wersja Alpha :)

@Minniat, post #17

Niestety nie pokazuje mi się żadny requester. Czcionkę tny.font zainstalowałem oczywiście.

Zainstalowałem te dodatkowe drivery z drugiego linku do AHI, który przysłałeś - rzeczywiście jest tam Paula DMA. Jednakże nadal mam guru, requestera też nie uświadczyłem...



Ostatnia modyfikacja: 19.06.2010 18:42:05
[#20] Re: Arcymag - wersja Alpha :)

@Minniat, post #13

działa na mosie na pegu g4, zagadki całkiem całkiem ale zmien prosze wygląd gieroja bo nic nie widać

[#21] Re: Arcymag - wersja Alpha :)

@BagoZonde, post #19

@BagoZonde

Zrewiduję kod źródłowy i postaram się naprawić tę usterkę. Skoro nawet żaden requester się nie pojawia to wiem gdzie tego szukać.

[#22] Re: Arcymag - wersja Alpha :)

@Minniat, post #21

Ok, dzięki, życzę powodzenia :)

[#23] Re: Arcymag - wersja Alpha :)

@BagoZonde, post #22

@BagoZonde

Już znalazłem przyczynę! Prawdopodobnie uruchamiałeś Arcymaga bez włączonego Workbencha. Program bez ekranu Workbencha się nie uruchomi bo nie będzie mógł znaleźć trybu ekranu.

Jeśli chodzi o to guru, to był to błąd w moim programie - mój program zwalniał dane dźwiękowe w niewłaściwym miejscu na końcu programu, nawet jak te dane nie były zaalokowane.

Poprawiłem program. Spróbuj ściągnąć go jeszcze raz z poniższego linka. No i uruchom grę spod Workbencha jeśli masz taką możliwość.

http://minniatian.republika.pl/Arcymag/ArchmageAlpha_rev2.lha

Celowo nie podmieniałem jeszcze oryginalnego linka, bo Rzookol zgłosił, że gra działa poprawnie na pegasosie, a ja w tej poprawce zmieniłem troszkę requester wyboru trybu ekranu.

EDIT: Proszę pobierać wersję alpha programu z oryginalnego linka podanego w poście #13!



Ostatnia modyfikacja: 19.06.2010 21:12:09
[#24] Re: Arcymag - wersja Alpha :)

@BagoZonde, post #19

Czcionkę tny.font zainstalowałem oczywiście.

Jesteś pewien, że zainstalowałeś ją prawidłowo? Zajrzyj do Fonts: i sprawdź, czy na pewno znajduje się tam tny.font i katalog tny, czy też może jest tam katalog tny_font i tny.info...

[#25] Re: Arcymag - wersja Alpha :)

@APC74, post #24

OFCUK!



Przepraszam za "kłopota", APC74 zwęszył moje lamerstwo. Oczywiście zapomniałem o tym, że poszczególne rozmiary powinny być zaraz w katalogu.

Teraz Arcymag działa, sorry za problem. W sumie dobrze, że tak się stało, bo myślę, że Minniat powinien dopisać dodatkowy komunikat, że font nie jest zainstalowany (bądź też w przyszłości uwzględnić to po prostu w instalatorze).

Pozdrawiam!



Ostatnia modyfikacja: 19.06.2010 20:42:25
[#26] Re: Arcymag - wersja Alpha :)

@BagoZonde, post #25

W sumie dobrze, że tak się stało, bo myślę, że Minniat powinien dopisać dodatkowy komunikat, że font nie jest zainstalowany (bądź też w przyszłości uwzględnić to po prostu w instalatorze).

Zrobione, już wyświetla odpowiednie komunikaty :) Poprawiona wersja dostępna w oryginalnym linku.

[#27] Re: Arcymag - wersja Alpha :)

@Minniat, post #26

Witam.

Dzisiaj wprowadziłem dużo nowości do Arcymaga wersji Alpha:

1) Między epizodami (epizod to kilka etapów) wyświetlają się komunikaty na czarnym tle opisujące postępy naszego rycerza. W ten sam sposób dodany został też prolog. Docelowo gra będzie podzielona na kilka takich epizodów każdy po kilka poziomów, na końcu każdego epizodu będzie się zdobywało część amuletu.

2) Po prologu (wprowadzeniu) wyświetla się logo Arcymaga i odgrywa się melodia tytułowa. Planuję dodać menu tytułowe.

3) Do gry wprowadzeni zostali potężniejsi rycerze (trudniej ich zlikwidować). Docelowo wrogich stworzeń będzie więcej (będzie też nowa broń - kusza).

4) Wybrani rycerze sterowani przez komputer mogą sami pchać skrzynie!

5) Jeszcze kilka rzeczy, które niech pozostaną niespodzianką.

W ciagu kilku dni update wersji Alpha (w sumie przejście z Alphy do Bety będzie dosyć płynne). Postaram się by w update zawartych zostało więcej etapów.

Pozdrawiam.



Ostatnia modyfikacja: 21.06.2010 00:05:13
[#28] Re: Arcymag - raport

@G. Kraszewski, post #12

Z tego co wiem to Flash Element Tower Defence (pierwsza część), używa grafiki rypniętej z Warcraft 2. Więc sam nie wiem do końca, jak to jest, ale podejrzewam, że jeśli by to była gra darmowa, to chyba można jej użyć, no bo czym w końcu są różne porty gier typu HOMM2, czy Wake of Gods (o ile dobrze pamiętam tytuł przeróbki dla HOMM3), wszystkie używaja głównie oryginalnej grafiki.
[#29] Re: Arcymag - raport

@asman, post #9

Hej!

I jak tam z testowaniem gry na Blizzardzie IV ? Czy gra działa z dobrą prędkością? Planuję dodać troszkę optymalizacji, by gra działała żwawiej na słabszym sprzęcie, będzie to oddzielna wersja przeznaczona tylko dla klasyka, ponieważ w obecnej wersji chcę zachować kompatybilność z kartami graficznymi / muzycznymi i PPC.

[#30] Re: Arcymag - raport

@Minniat, post #29

Witam

Głupia sprawa, pochłoneło mnie portowanie takiej jednej gierki z atari 8 bit na amigę ( mam nadzieję, że mi się to uda ). W tym tygodniu przetestuję i dam znać. Jeśli chodzi o wersję na amigi klasyczne to mogę pomóc w przyspieszaniu i portowaniu ( na tyle na ile umiem ).


Pozdrawiam

Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem