kategoria: A500
[#91] Re: Vampie 500/2000

@sanjyuubi, post #87

Gdyby Jens od początku wspierał Majstę, możliwe, że sytuacja byłaby odwrócona o 360 stopni


...czyli taka sama pomysł
[#92] Re: Vampie 500/2000

@TechNineWonder, post #89

Niech mają.Ale ja nie muszę trzymać swojego Vampire V2 w piwnicy. A ich projekty raczej za tą piwnice nie wyjdą. I jest to coś w stylu zachwycaniem się kanarkiem którego trzyma się w klatce.

"Mam bo mam ale ani ja ani kanarek nie ma z tego korzyści"

Oni pewnie w tych piwnicach trzymają do czasu kiedy projekt wyjdzie z etapu rozwojowego. Czy przypadkiem nie było tak w przypadku tych prekursorów?
Ale co mi tam, nie znam się

Ostatnia aktualizacja: 18.09.2016 16:01:49 przez spidi
[#93] Re: Vampie 500/2000

@recedent, post #91

hehe :)
[#94] Re: Vampie 500/2000

@TechNineWonder, post #89

Czyli Ci którzy trzymają swoje klony w piwnicy to zwykli egoiści myślący tylko o sobie.




Naprawdę chciałbyś, aby pojawili ludzie zaczęli masowo klonować Vampira? Wtedy już może żaden Vampir nowy nie powstać. Konstruktor HxC miał na początku otwarte źródła, ale jak zączęli pojawiać się biznesmeni sprzedający to za 400-600zł masowo, bez słowa dziękuję nawet, to zostały zamknięte, bo granica umiaru została przekroczona. Ludzi nie szanujących czyjejś pracy nie brakuje i liczących na szybki zysk nie brakuje, dlatego lepiej, żeby te "klony" leżały w piwnicy niż zruinowały motywację Apollo Team. wina braku kart na rynku leży po stronie organizacji, czyli Majsta, Pisklak pisał, ze niby coś tam kombinują, ale jeśli kombinowanie ogranicza się do tej zabawki którą kupił Majsta, to nie wygląda to aż tak różowo.

I nie mówię o generalnie o klonach, tylko o kopiach.



Ostatnia aktualizacja: 18.09.2016 17:51:20 przez sanjyuubi
[#95] Re: Vampie 500/2000

@spidi, post #85

Wyższa cena nie jest spowodowana brakiem konkurencji, tylko po przejęciu przez Intela Altery podniesli cene fpga blisko o 100%. Pisał to też Majsta na ktòrymś z forum.
[#96] Re: Vampie 500/2000