@friedrich,
post #16
Nie wiem co takiego napisał WUK, że się wszystko rozjaśniło, bo na pewno nie jest to to zdanie:
Ściągamy WHDLoad, przerzucamy na twardy dysk Amigi(w tym celu podczepiamy jakiś katalog Windowsa jako kolejny dysk twardy Amigi, przez ten katalog będziemy wszystko przerzucać). Instalujemy WHDLoad.
Jak widać wystarczyło napisać "ściagamy i instalujemy WHDLOAD", aby wszystko stało się krystalicznie jasne, bo przecież opis na stronie whdload jest tak mętny, że wydedukowanie tego jest dla początkującego niemal niemożliwe.
Ze swojej strony dodam, że wystarczy przerzucić pliki z katalogu C znajdującego się w archiwum WHDLOAD do katalogu C na partycji systemowej (ot, cała instalacja) i tak też można aktualizować.
Zaczynamy od sformatowania dysku twardego na Amidze. Podczepiamy dysk pod PCeta. Instalujemy emulator Amigi WinUAE. Startujemy WinUAE i podłączamy w nim Amigowy dysk twardy. Pozostajemy w WinUAE i instalujemy z adfów system Amigi.
Ten fragment zasługuje za to na oskara, ponieważ każdy zółtodziób posiadający dysk twardy bez whdload nie posiada zainstalowanego na nim workbencha (nie doczytałem się w dokumentacji whdload, że trzeba wysyłać wszystkie swoje dane w kosmos przez formatowanie i instalować workbencha od nowa, naprawdę mętna dokumentacja, chyba przeczytam jeszcze raz)
Na temat skicka jest napisane w zakłądce wymagania, w tabelca podane zostało jakie nazwy mają mieć kickstarty.
Opis Wuka to właściwie tylko podane na tacy nazwy kickstartów jakie należy ściągnąć i jakie im nadać nawy.
W katalogu DEVS w systemie Amigi(powinien być na górze w dysku System, na północ od katalogu PREFS) tworzymy podkatalog(klikamy prawym przyciskiem myszy i wybieramy z paska na górze okna systemu create drawer) i nazywamy go kickstarts. Ściągamy ten plik skick
rozpakowujemy go pod windowsem a zawartość umieszczamy w nowo utworzonym katalogu kickstarts na dysku Amigi.
Błąd, w katalogu SKICK jest katalog kickstarts, który należy skopiować do DEVS, wg przepisu WUKa pliki skicka znajdą się w katalogu DEVS:kickstarts/kickstarts, a to działać nie będzie.
Brakuje też opisu jak sobie radzić w przypadku, gdy gra wywala jakieś dziwne błędy, często zanim się uruchomi, czyżby każdy zółtodziób sobie z tym poradzi?
Ostatnia modyfikacja: 30.06.2011 19:02:52