@Andrzej Drozd, post #2
@Sventevith, post #8
@vegeta, post #10
@Valwit, post #15
@MDW, post #17
@MDW, post #17
Android dodaje jeszcze pewien problem, którego nie ma iOS. Chodzi o ilość urządzeń... uffff... Z Androida w tej chwili zrobiła się taka nowa Java2ME. Bajzel i niekmpatybilność setek urządzeń jest już na mniej więcej takim samym poziomie. Teoretycznie przenośna Java, a kilka wersji trzeba robić, bo nie da się zrobić czegoś co działa wszędzie.
przechodząc pod iOS na C++
@1989, post #20
@1989, post #22
MDW sam bierze pod uwage przepisanie kodu pod Jave, jakbys nie doczytal jeszcze, dlatego zapytalem o taka mozliwosc na iOS, a poza tym, z skad TY wiesz co chce MDW ?
1. Zerwać (na tyle na ile to możliwe, czyli w 99%) z Objective-C w wersji dla iOS i przejść na pisanie tam w C++ (przenoszenie kodu z MOS/Win/Mac).
2. Zrobić drugie podejście do AndroidNDK i spróbować robić wszystko tak żeby i pod Androidem się to kompilowało i jakoś działało.
3. Jak punkt drugi nie wypali to spróbować jeszcz raz, hehe.
4. Jak punnkt trzeci nie wypali to zastanowić się czy jest sens przepisywać wszystko na Javę i ciągnąć dwie wesje mini-pseudo-silnika. Teraz tak robię, bo mam wszystko w C++ i Objective-C. No i jest to tak uciążliwe, że właśnie planuję z tego zrezygnować przechodząc pod iOS na C++.
@1989, post #22
skad TY wiesz co chce MDW ?
(...) zastanowić się czy jest sens przepisywać wszystko na Javę i ciągnąć dwie wesje mini-pseudo-silnika. Teraz tak robię, bo mam wszystko w C++ i Objective-C. No i jest to tak uciążliwe, że właśnie planuję z tego zrezygnować przechodząc pod iOS na C++.
@1989, post #24
@1989, post #27
Mam każdą z kilkudziesięciu tysięcy linii i kilkudziesięciu klas przepisać z C++ lub Objective-C na Javę? To jest nieopłacalne.