Komentowana treść: Hard Vacuum - historia zapomnianego RTS-a
[#61] Re: Hard Vacuum - historia zapomnianego RTS-a

@forge, post #58

Jako developer gier odróżniam 90% od 100% i mogę Cię zapewnić, że w przypadku Hard Vacuum jeśli by pozostawać przy Twoich proporcjach to prędzej zgodziłbym się, że assety (grafika/muzyka) to 10% czasu/pieniędzy, a kod to pozostałe 90% niż na odwrót.

W rzeczywistości proporcje byłyby pewnie trochę inne (może 30-40%(assety) vs. 60-70%(kod)), ale to nie zmienia faktu, że piszesz kompletne bzdury z pozycji osoby, która nie ma zielonego pojęcia o gamedevie.

Oczywiście gdyby mowa była o wypasionej graficznie grze 3D AAA, która jest oparta na jakimś gotowym silniku to byłaby jakaś szansa na 90% (assety) vs. 10% (kod), ale w przypadku tak prostej graficznie gry 2D jest to po prostu niemożliwe.
[#62] Re: Hard Vacuum - historia zapomnianego RTS-a

@Masta Krishna, post #61

Amigowcy generalnie malo wiedza o gamedev'ie :) Z wielu wypowiedzi wynika, iz gry tworza programisci i najwazniejszy jest kod i jezyk w jakim gra jest pisana :) LOL
[#63] Re: Hard Vacuum - historia zapomnianego RTS-a

@michalmarek77, post #62

Z wielu wypowiedzi wynika, iz gry tworza programisci i najwazniejszy jest kod


Programista może nabazgrać grafiką i zrobić grę, grafik natomiast nie "nabazgra programu". Proste co nie? :)
[#64] Re: Hard Vacuum - historia zapomnianego RTS-a

@michalmarek77, post #62

Amigowcy generalnie malo wiedza o gamedev'ie

w przeciwieństwie do innych użytkowników komputerów i konsol Bracie Amigowcu ;)
[#65] Re: Hard Vacuum - historia zapomnianego RTS-a

@Masta Krishna, post #61

Dzięki ale nie przyłączę się do tej dyskusji, dostałem już nauczkę żeby się nie tłumaczyć z tego co napisałem bo wiem (wbrew co poniektórym) o czym powiedziałem i swojego zdania nie zmienię. Co do tej grafiki, dla mnie bomba, nie często widzi się takie newsy. Większość woli kisić nawet nie ukończone projekty zamiast się nimi dzielić, ja bym z tego chętnie skorzystał ot tak dla własnej frajdy.
[#66] Re: Hard Vacuum - historia zapomnianego RTS-a

@BULI, post #64

Amigowcem to ja czynnie byłem, gdzieś tak pomiedzy 87 a 92 r. Do czasu, az natrafilem na A1200, rozbudowalem ja, dosc konkretnie dzieki pomocy Mamy i Dziadkow, by sie z czasem przekonac, ze w amigowym swiecie glowna mamoną sa niespelnione obietnice. Pozbylem sie cholerstwa.
Lubie to forum, fakt, ale amigowcem dzis nie jestem pod zadnym wzgledem.
Jestem fanem roznych fajnych maszynek, niestety do nich nie zalicza sie zadna Amiga wydana po A3000.
[#67] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#68] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#69] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#70] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#71] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#72] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#73] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#74] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#75] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#76] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#77] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#78] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#79] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#80] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#81] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#82] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#83] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#84] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#85] [post oznaczony jako OT] wyświetl
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem