Komentowana treść: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna
[#1] Re: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna
Nie można ustawić w tej wersji starowania z klawiatury innej niż domyślna (a ta nie działa w winuae).
[#2] Re: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna

@simka113, post #1

Graficznie lepsza niz poprzednio OK
[#3] Re: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna

@selur, post #2

Czyli wyszło na nasze. Chodziło o przetestowanie silnika, detekcji, etc.
[#4] Re: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna
śmieszne wymagania ma ta gra. to tylko pokazuje jakie umiejętności mają programiści.
[#5] Re: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna

@QkiZ, post #4

Śmieszny jest twój komentarz. Napisali przecież, że optymalizację silnika zostawiają sobie na później. Podejrzewam, ze docelowo bedzie smigac na 030.
[#6] Re: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna
to przecież kolejny powód, żeby kupić kartę z 060 ;) a na serio, jak majsta uaktualni nowy wsad do vampire, to pogra się na A600.
[#7] Re: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna

@QkiZ, post #4

czyli podobnie graficzne gry na adroida wymagające 600 mhz pokazują jakie mają umiejętności programisci? mniej hipokryzji.
[#8] Re: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna

@michal_zukowski, post #7

Dobrze im idzie, ja za tą grę trzymam kciuki. Widać że są zmotywowani. Jak na 68030 40MHz gra będzie śmigać, to już będzie bardzo fajnie. Mamy rok 2014, zakup karty z 68030 dla dorosłej pracującej osoby, to nie jest wydatek życia, jak w latach '90.
[#9] Re: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna
heh, pisałem wcześniej, że panowie nie powiedzieli jeszcze ostatniego słowa szeroki uśmiech

a co do optymalizacji - to to, co robią dziś ludzie nawet na jakichś Unity, czy innych game-makerach pewnie miałoby z 1 fps'a jeśliby się odpaliło na adekwatnym konfigu
[#10] Re: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna

@simka113, post #1

Ale o co Ci chodzi? Przecież w samej grze, przed startem możesz wybrać oprócz joya sterowanie WSADem lub kursorami. W WinUAE niczego nie trzeba ustawiać, jeżeli chcesz sterować klawiaturą.

Prefsy dziwnie dzialają - wg. preferencji gry muza bangla a dźwięk nie - a w grze jest na odwrót.
[#11] Re: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna

@rolpho / D6, post #9

Zgadza się. Albo się pisze po nowemu i jest to szybkie na dzisiejszym (albo przynajmnien wczorajszym) sprzęcie, albo pisze się po staremu i jest to szybkie na przedwczorajszym sprzęcie ale zupełnie nieprzenośne i nierozwijalne w przyszłości.
[#12] Re: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna

@APC74, post #10

NIe można.Poprzednio też.
[#13] Re: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna

@twardy, post #5

Śmieszny jest twój komentarz. Napisali przecież, że optymalizację silnika zostawiają sobie na później. Podejrzewam, ze docelowo bedzie smigac na 030.

Hired, Chaos i Alien chodziły na A500. Tutaj nagle gra wymaga 030...
czyli podobnie graficzne gry na adroida wymagające 600 mhz pokazują jakie mają umiejętności programisci? mniej hipokryzji.

Dokładnie tak jest. Kiedyś ludzie bardziej wydajniej wykorzystywali wydajność komputerów. Teraz nie trzeba się starać, bo przecież mamy GHz i GB :P
[#14] Re: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna

@QkiZ, post #13

Hired, Chaos i Alien chodziły na A500. Tutaj nagle gra wymaga 030...


Przypomnisz w jakiej rozdzielczości i głębi kolorów chodziły te gry na A500?
[#15] Re: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna

@QkiZ, post #13

Wiesz, Chaos Guns pisane jest pod system, a nie pod chipset Amigi. Dzięki temu działa na klasyku, AOS4 i MorphOS. Coś za coś.
[#16] Re: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna
Przetestuje pod MorphOSem bo pewnie na moim WinUAE nie zadziala.
[#17] Re: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna

@recedent, post #14

Przypomnisz w jakiej rozdzielczości i głębi kolorów chodziły te gry na A500?

Można zrobić odpowiednią wersję z mniejszą ilością kolorów, jak to się kiedyś robiło.
[#18] Re: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna

@QkiZ, post #17

I w ten sposób zabijało się kiedyś rozwój i gier i sprzętu.
[#19] Re: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna
Próbowałem uruchomić na mojej A3000, ale brakuje pamięci ! Niestety sam system zżera mi 7 MB z 16 Fast. O grze z dźwiękiem i muzyką mogę zapomnieć. Nawet w menu się muli. Bez muzyki działa płynnie, niestety w czasie ładowania gry brakuje pamięci.

Ostatnia aktualizacja: 10.07.2014 20:36:34 przez glichtanski
[#20] Re: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna

@diecast64, post #18

Zgadza się ! Dla płaczków zostaje goła pięćsetka. Dla mnie ma chodzić na 030/40 MHz z 32 MB ramu i pod system OK
Lepsze gry wymagają lepszych parametrów sprzętu i koniec...
[#21] Re: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna

@Voyox, post #20

To już nie te czasy, kiedy robiło się na gołą Amigę 500 1MB OK Teraz liczą się mocniejsze sprzęty, 030 to minimum pomysł
[#22] Re: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna
Na moim Blizzardzie 68030@50Mhz chodzi wolniej niż Alien Breed 3D II na pełnym ekranie. Cóż... czekam z niecierpliwością na przewidziane optymalizacje.

Inicjatywa niemniej jednak bardzo pozytywna! Oby więcej takich! OK
[#23] Re: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna

@parallax, post #21

Gola Amiga 500 nie posiada 1MB bajkopisarzu OK
[#24] Re: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna

@selur, post #23

a 500+?pomysł
[#25] Re: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna

@selur, post #23

Golusieńka ma 0.5MB, a goła ma tylko dodatkowe rozszerzenie 0.5 MB, co daje 1MBOK Dlatego może warto zapytać się co w mojej definicji oznacza "goła" pomysł
[#26] Re: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna

@parallax, post #25

Goła, czyli może to być pusty laminat, albo sama jednostka bez myszki i zasilacza pomysł
[#27] Re: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna

@glichtanski, post #26

Goła i wesoła = Amiga 500 2MB pomysł

Demo pobrane, to i się okaże czy warta będzie poświęcenia pogrania w niąOK
[#28] Re: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna

@diecast64, post #18

I w ten sposób zabijało się kiedyś rozwój i gier i sprzętu.

lol, w jaki sposób. Zwróć uwagę ile gier tak powstało, w różnych wersjach na różne platformy. Teraz też gry produkują na Xboxa, PS i PC i jakoś nie upadają firmy z tego powodu.
Lepsze gry wymagają lepszych parametrów sprzętu i koniec...

doprawdy... dzisiejsze gry też wymagają lepszego sprzętu a nie są lepsze od niektórych gier klasycznych.
[#29] Re: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna

@QkiZ, post #28

"lol, w jaki sposób. Zwróć uwagę ile gier tak powstało, w różnych wersjach na różne platformy. Teraz też gry produkują na Xboxa, PS i PC i jakoś nie upadają firmy z tego powodu."

Wtedy konkurentem był komputer z windows, a do niego powstawały co raz to lepsze rozszerzenia, a tym samym "lepsze gry" i część ludzi przechodziło na komputer z windows pomysł

A konsole, to konsole OK



Ostatnia aktualizacja: 11.07.2014 12:58:39 przez parallax
[#30] Re: Chaos Guns - druga wersja demonstracyjna

@parallax, post #29

No ale w jaki sposób różnorodność platform ma wpływ na producentów gier, którzy produkują na te platformy różny wersje tych samych gier????
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem