hehe, tower defence to raczej gatunek w obecnych czasach :) czegos takiego nie kojarze w ogole na amidze, moze kiedys sie uda zrobic cos sensownego i wciagajacego :)
Brzydkie toto, lepszą grafikę widziałem w 320x256 i EHB.
Tower Defence to strzał w 10tke, zabierałem się za to w Amosie 2 lata temu ale wymiękłem, za cieńki jestem
Na tower Defense jesteś za cienki? Eeee. Technicznie to jest przecież prosta gra. Żadnych scrolli ekranu, wymyślnych efektów, tricków, trudnych kolizji, szukania drogi, tony grafiki. Wracaj do projektu - dasz radę. Oczywiście, że na OCS/ECS można zrobić rewelacyjną grafikę do takiej gry.
Ciekawe jak działa na CD32, skoro szpil wymaga 030 i Fast Ram.
EDYTA: Wyczytałem że gra wykorzystuje Akiko. The game uses C2P for rendering so we've been testing builds using the Akiko for that, and we've seen a big FPS increase. Currently with the test build, cutscenes can still drop down to 50% framerate but ingame framerate is either at or close to 100
Ostatnia aktualizacja: 07.11.2016 18:08:13 przez waldiamiga
dopiero teraz dowiedziałem się o tej grze, zawsze myślałem że flashback jest kontynuacją , a po komentarzach dowiedziałem się że nie...
Ja niestety nie mam 030.
Na szczęście wersja segacd działa perfekcyjnie na retropie (Rpi3).
Dopiero zaczynam grać.
Mogliby wydać też port Flashback o ile dobrze pamiętam miażdżył inne platformy grafiką i muzyką.
Swoją drogą wrzuciłby ktoś listę nowych gier wydanych przez różne firmy (pudełkowe) miałem 2-3 zamówić, a kompletnie tytuły mi z głowy wyleciały.
Jeżeli chodzi o 030 to nie do końca jest tak ze musi być i już bo u mnie na 020 28MHz chodzi bez problemu. Zresztą w informacji dołączonej do gry jest napisane ze na gołej 1200 działa ale z połową prędkości.
Jeżeli chodzi o pliki audio to ja je mam. Jeżeli chcesz to napisz na PV swój e-mail to Ci podeślę po pracy.
Ostatnia aktualizacja: 08.11.2016 16:56:56 przez nostrum666
Mogliby wydać też port Flashback o ile dobrze pamiętam miażdżył inne platformy grafiką i muzyką.
Ale farmazony sadzisz.
Jedynie do czego moim zdaniem można się przyczepić do wersji amigowej to do "cięć" prawdopodobnie ze względu na oszczędzanie nośnika/cenę dyskietek, czyli na przykład skrócone intro/wstawki animacji.
Co do samej grafiki nie ma co się czepiać, były co prawda wersje CD Flashbacka z "lepszym" intrem i grafikami "3D", ale moim zdaniem lepsze nie były od pierwowzoru a w przypadku takiego np Sega Mega Drive CD wyglądało średnio (64 kolory).
Lekcje czytania trzeba powtórzyć kolego... Zarówno w tych pliczkach w archiwum jaki i w wiadomości, którą komentujesz jest napisane, że wymagane są pliki z oryginalnej gry.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies
(ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach.
Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy
niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki
internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.