Komentowana treść: Heart of The Alien Redux
[#61] Re: Heart of The Alien Redux

@nostrum666, post #48

to i tak wysokie wymagania, na konsoli Sega (Mega) CD chodzi to plynnie na procesorze 68000.
[#62] Re: Heart of The Alien Redux

@charliefrown, post #61

OLO.

Sega CD ma własny chip MC68k taktowany 12,5 MHz, dodatkowo w Mega Drive jest ten sam z taktowaniem 7,6Mhz + Z80 + pierdyliard innych czipów.
To, że w obu jest Motorola kompletnie o niczym nie świadczy.

Procesor to tylko mały faktor w ogólnych możliwościach danego HW.
Inna sprawa, że pisanie, iż gra chodzi "płynnie" jest jakby hiperbolą. Nie liczyłem ale gra fluktuuje między 15 a 30 fps.
[#63] Re: Heart of The Alien Redux

@michalmarek77, post #62

@michamlarek, dzięki, że pojaśniłeś co niektórym, co jest w środku SEGA MEGA DRIVE + SEGA MEGA CD ok, racja

Gierca chodzi na karcie graficznej? Ooo OK

Ostatnia aktualizacja: 11.11.2016 10:52:23 przez BULI

Ostatnia aktualizacja: 11.11.2016 10:53:13 przez BULI
[#64] Re: Heart of The Alien Redux

@BULI, post #63

Na ECS/AGA też działa jak na karcie graficznej w Chunky, bo to port z PC x86, a konkretnie na ECS/AGA gra wykorzystuje C2P (na CD32 Akiko).

Ostatnia aktualizacja: 11.11.2016 11:50:37 przez ] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [
[#65] Re: Heart of The Alien Redux

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #64

Super OK
[#66] Re: Heart of The Alien Redux

@Paul149, post #58

Hehe "jakies informacje" i "jak to ma dzialac" LOL
[#67] Re: Heart of The Alien Redux

@michalmarek77, post #62

Dosc chybiony argument z super moca dwoch motorolek, piszesz tez o z80, ale to tylko model Genesis/MD mk I. Wydawalo mi sie, ze cpu md byl na swoj sposob 'haltowany' w grach na mega cd. A i owszem:

The Sega CD's CPU, however, is not considered to be significantly more capable than that of the Genesis CPU. Furthermore, both processors can not be employed in processing the same code simultaneously.

Jakie to super uklady specjalizowane masz na mysli? ZTCP byl czip arytmetyczny, ale on wspomagal skalowanie i rotacje w nielicznych tylko grach (vide jazda samochodem w Batman&Robin, czy moj ulubiony AH3 Thunderstrike). Zasadniczo przystawka zwiekszala przestrzen danych, nie dawala znaczacego przyrostu mocy w stosunku do samej MD.

Ostatnia aktualizacja: 11.11.2016 19:42:09 przez charliefrown
[#68] Re: Heart of The Alien Redux

@charliefrown, post #67

Jakie to super uklady specjalizowane masz na mysli? ZTCP byl czip arytmetyczny, ale on wspomagal skalowanie i rotacje w nielicznych tylko grach (vide jazda samochodem w Batman&Robin, czy moj ulubiony AH3 Thunderstrike). Zasadniczo przystawka zwiekszala glownie przestrzen danych, nie dawala znaczacego przyrostu mocy w stosunku do samej MD.


No właśnie to o czym piszesz, czyli przed wszystkim "skalowanie i rotacja" co miało być w pewnym stopniu odpowiedzią na snesowe Mode 7 ok, racja
[#69] Re: Heart of The Alien Redux

@Iceman, post #46

Akurat najlepsza wersja Flashbacka wyszla na Atari Jaguara. Mocno podbita paleta 256 kolorow oraz staly plynny framerate jest zauwazalny golym okiem.
[#70] Re: Heart of The Alien Redux

@Axi0maT, post #69

Akurat najlepsza wersja Flashbacka wyszla na Atari Jaguara


W porównaniu z Amigową wersją?
Nie widzę najmniejszej różnicy.
.
[#71] Re: Heart of The Alien Redux

@Axi0maT, post #69

Smiech
Że co?
Przecież niezależnie od wersji Flashback na niemal wszystkich platformach wygląda się i rusza dokładnie tak samo (niezależnie czy to wersja na Amigę, MD, 3DO, PC, FM Towns czy cholera wie co jeszcze).
Wyjątkiem jest wersja na MACa, bo ona ma chyba podbitą rozdzielczość.

Flashback na różnych sprzętach

Edit

Faktycznie wersja MAC się różni - postaci mają zdecydowanie więcej detali, choć tła kompletnie niczym się nie różnią

Ostatnia aktualizacja: 12.11.2016 08:35:27 przez michalmarek77
[#72] Re: Heart of The Alien Redux

@michalmarek77, post #71

Wersja MAC jest też w wyższej rozdziałce (blisko 640x480). Kiedyś odpaliłem na Amidze z 040/40 pod ShapeShifterem.
[#73] Re: Heart of The Alien Redux

@Andrzej Drozd, post #72

No tak włąsnie jest. Choć w przypadku teł nie robi to praktycznie różnicy bo one są raptem tylko przeskalowane. Tak czy inaczej - wersja na MACa jest jedyną, która się wyróżnia spośród wszystkich innych.
[#74] Re: Heart of The Alien Redux

@waldiamiga, post #50

Trzecia Beta dla CD32 link
[#75] Re: Heart of The Alien Redux

@michalmarek77, post #71

jest jeszcze link
[#76] Re: Heart of The Alien Redux

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #74

Kolejna beta link
[#77] Re: Heart of The Alien Redux
[#78] Re: Heart of The Alien Redux

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #77

Hota skompilowalem juz 10 lat temu, chyba kiero tez probowal jak i paru innych. Za kazdym razem byly te same problemy. jak ktos chce otrzymac cos sensownego to trzeba wziac zrodla portu amigowego.
[#79] Re: Heart of The Alien Redux
Odpaliłem to na A1200 z Fastem i działa całkiem znośnie.
Jest wolniej widać to na filimikach (dźwięk wyprzeda animację), ale w grze synchro jest Ok, chociaż dalej trochę wolniej niż w oryginale ok, racja
[#80] Re: Heart of The Alien Redux

@michal_zukowski, post #78

Na Aminet trafiła wersja dla MorphOS-a.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem