@pong777, post #65
@odyseja_lkc, post #49
@mastaszek, post #1
Screen Open 0,320,256,4,Lowres Erase All Palette $0,$0,$F00,$F00,$FFF,$FFF,$FFF,$FFF,$FFF,$FFF,$FFF,$FFF,$FFF,$FFF,$FFF,$FFF,$FFF,$FFF,$F00 Curs Off Hide Bar 0,0 To 15,15 Get Sprite 1,0,0 To 16,16 Cls 0 For I=0 To 240 Sprite 1,I+128,I+42,1 Rem Wait Vbl Next I Wait Key
@pong777, post #71
@asman, post #72
@Hexmage960, post #73
@pong777, post #71
@sanjyuubi, post #74
W tym przypadku pewnie kod w C będzie najwolniejszy (czytelny) przy korzystaniu z systemowych funkcji, czy Amos korzysta z systemowych funkcji?
Czy DICE produkuje lepszy kod niż VBCC?
Powinieneś stworzyć parametr, który wyłącza synchronizację i przesuwa duszka jak najszybciej potrafi. Jak widać w kodzie AMOSA, tam jest wstawione zwykłe oczekiwanie na VBLANK, więc jak już pokazałeś jak to się robi w elegancki sposób, zrób tak jak się robi w AMOSIE, czyli oczekiwanie na VBLANK po wyświetleniu duszka lub bez oczekiwania po zakomentowaniu jednej linijki lub podaniu parametru. To jest test na szybkość, a nie na systemowość.
@pong777, post #71
; AMOS vs BlitzBasic2 sprite test #1 VWait 100 ; !? BLITZ ; blitz mode ON Slice 0,44,320,256,$fff8,2,8,32,320,320 Use Slice 0 BitMap 0,320,256,2 Use BitMap 0 Show 0 Boxf 0,0,16,16,2 GetaShape 0,0,0,16,16 GetaSprite 0,0 RGB 18,15,0,0 ; kolor dla sprite'a Cls 0 For i=0 To 240 ShowSprite 0,0+i,0+i,0 VWait ; mozna skasowac... Next MouseWait Free BitMap 0 FreeSlices AMIGA ; blitz mode OFF End
@selur, post #78
Ogarniasz dobrze BlitzBasic 2?
Moglbys poprowadzic jakis kurs w artykule lub np. w dziale prywatnym.
@forge, post #82
@selur, post #86
@kiero, post #87
@kiero, post #87
@mastaszek, post #89