kategoria: AMOS
[#61] Re: Agonia w AMOS-sie...

@Stoopi, post #60

Dokładnie, ludzie nie czytają całego wątku a potem za przeproszeniem "pierdoły" piszą.
Celem tego wątku jest pokazanie jaki efekt da się uzyskać w Amosie małym nakładem pracy.

Nikt nie chce pisać gry, i było to jasno zaznaczone przez autora wątku.
[#62] Re: Agonia w AMOS-sie...

@agrajek, post #61

@Stoopi i agrajek - dzięki chłopy za "podążanie" - ściskam za to handshake

@Selur. Wczoraj jeszcze raz, ale już po raz ostatni dokonałem małej zmiany (dosłownie w jednej linii) i na powrót mam 34 FPS-y. Pomimo twojego pesymizmu wciąż stanowczo twierdzę, że byłbym w stanie utrzymać 20+ klatek na 100%, a nawet 25 na 99% na A500 i odpowiedniku (rzecz jasna przy kilku kompromisach, ale wizualnie byłoby bardzo blisko). Czuję swobodę, bo robiłem przeróżne testy i widzę, gdzie AMOS się tnie, a gdzie leci niemal jak w asemblerze. Agony nie jest skomplikowaną grą. Całość powtarza się schematycznie i ogranicza do prostych czynności. Rzecz w tym, że nikt się do tej pory nie wziął za taką grę w Amosie i stąd tyle sceptycyzmu. Ale żeby było jasne: już mi nic na ambicję nie wjedzie, bo dla mnie tworzenie takiej gry, to kompletna strata czasu i (w moim przypadku) brak oczekiwanej satysfakcji (są naprawdę znacznie ciekawsze tematy do wykorzystania).
Wiatr w żagle wszystkim, którzy tworzą na Ami OK
[#63] Re: Agonia w AMOS-sie...

@Umpal, post #62

@Umpal
A wrzuć proszę jeszcze kod i execa. chętnie podejrzę gdzie zrobiłeś optymalizacje
[#64] Re: Agonia w AMOS-sie...

@retronav, post #63

Ja nie zrobiłem optymalizacji tamtego kodu (który służył zupełnie czemu innemu, co niestety niewiele osób doczytało), tylko napisałem go od nowa, bo to zupełnie inna filozofia w przypadku Dual Playfield'u. Na ten moment kod nie nadaje się na publikację, bo jest w nim taki śmietnik, że sam ledwie się po nim poruszam. Pytań pewnie by było więcej niż użytkowników, a ja w tej chwili nie dam rady się tym zajmować. Szczere sorry. Ale jak znajdę chwilę, to wrzucę kod oczywiście. Obiecuję. Execa nie ma sensu udostępniać, bo po skompilowaniu jest kaszana z tłem (na nim wyświetlam FPS-y), to samo pod emulatorem, więc coś jest nie teges z kompilatorem, bo pod edytorem działa dobrze.
[#65] Re: Agonia w AMOS-sie...

@Hexmage960, post #58

Mi ten temat przypomita newsa o HAM8 playerze i twoim "szybkim" c2p, którego nie testowałeś na prawdziwej Amidze
[#66] Re: Agonia w AMOS-sie...

@Umpal, post #64

łeee
to słabo.
najpierw wrzucasz "demo" potem nieoptymalny kod. robisz wątek w celu pogadania, powalczenia z optymalizacją, a potem bez dowodów mówisz, że jest szybciej i że masz to dzialające ale w "piwnicy"... (tak mówił w podstawówce mój kolega jak się przechwalał że ma atari i c64, i amigę, i zx... )
;)
twoje prawo, ale przynajmniej następnym razem nie zawracaj głowy, bo ja tu chciałem się pobawić w iście scenowym duchu w optymalizowanie, a nie ....
miłego dnia!
[#67] Re: Agonia w AMOS-sie...

@Umpal, post #62

Wiatr w żagle wszystkim, którzy tworzą na Ami

jak widac po tym watku i wielu poprzednich, poki co wszystkim tworzacym "Wiatr w oczy"
[#68] Re: Agonia w AMOS-sie...

@selur, post #67

ok, racja Smiech rotfl
[#69] Re: Agonia w AMOS-sie...

@selur, post #67

Nie zgadzam się!

Umpal fajny temat wymyślił, pliki graficzne udostępnił w iff'ach (napracował się przy tym), listing pokazał.

A że drugiego nie? Ja bym też nie pokazał czegoś co jak sam opisał:

Na ten moment kod nie nadaje się na publikację, bo jest w nim taki śmietnik, że sam ledwie się po nim poruszam. Pytań pewnie by było więcej niż użytkowników, a ja w tej chwili nie dam rady się tym zajmować. Szczere sorry.


No i udowodnił że chce się podzielić dalszą częścią:

Ale jak znajdę chwilę, to wrzucę kod oczywiście. Obiecuję.



A propo AMALa to ktoś z forum zrobił grę chyba właśnie z jego użyciem, tylko nie pamiętam czy Selur czy Sordan (nie jestem pierwszym co was myli ).
[#70] Re: Agonia w AMOS-sie...

@agrajek, post #69

faktycznie tyle tego wychodzi, ze trudno zapamietac co ? Nie to nie ja bylem to Sordan.

Ogolnie atmosfera tworzenia czegokolwiek jest toporna a jak juz cos wykielkuje, to zaraz przychodza drwale i scinaja, albo przebiega rozwscieczone stado doktorow-teoretykow i wszystko zadeptuje. Taki juz los tworcow
[#71] Re: Agonia w AMOS-sie...

@selur, post #70

Oj tam, oj tam.
[#72] Re: Agonia w AMOS-sie...

@selur, post #70

Zapomniałeś o MęskimMarku, który zna się na grach jak mało kto i mu nie fikniesz.
[#73] Re: Agonia w AMOS-sie...

@selur, post #70

Grunt to nie przejmować się opinią innych i tworzyć dalej. Nie działa szybko na A500 to zadziała na A1200 z 060.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem