@mmarcin2741, post #29
@tukinem, post #36
@pch, post #37
@tukinem, post #38
@tukinem, post #38
LoadBitmap nie wczytuje mi palety.
InitPalette 0,32 Use Palette 0
Poza tym zmiana koloru Print to Pen oraz Paper dla tła. Przy Text zmiana koloru to Ink kolor tekstu,kolor tla (lub na odwrot, nie pamietam).
@pch, post #37
LoadBitMap 0,"_plik.iff"
LoadBitMap 0,"_plik.iff",3
@tukinem, post #41
@pch, post #42
QAMIGA LoadPalette 0,"obraz" BLITZ Use Palette 0 QAMIGA LodaBitMap 0,"obraz" BLITZ
@Norbert, post #45
@tukinem, post #44
@pch, post #48
slice 0,44,3było:
slice 0,44,320,256,$fff8,3,8,32,320,320Wtedy nie miałem żadnych glitchy na ekranie. Może najlepiej wrzucę tu cały kod tego programu.
WBStartup VWait 100 BLITZ Slice 0,44,320,256,$fff8,3,8,32,320,320 Use Slice 0 BitMap 0,320,256,3 Use BitMap 0 Show 0 BitMapOutput 0 InitPalette 0,4 Cls 0 QAMIGA : ;uzylem tego trybu, aby nie pojawialo sie okienko workbencha LoadPalette 0,"obrazek" LoadBitMap 0,"obrazek" BLITZ UsePalette 0 MouseWait FreePalette 0 FreeBitMap 0 FreeSlices Amiga End
@pch, post #48
@tukinem, post #49
WBStartup pic$="sciezkaDoObrazka" BitMap 0,320,256 LoadBitMap 0,pic$,0 VWait 100 BLITZ Slice 0,44,4 Use Palette 0 Show 0 MouseWait End
@tukinem, post #50
@pch, post #51
@tukinem, post #53
@pch, post #54
@pch, post #52
Zaladuj oba obrazki do ospowiednich bitmap na starcie programu (w AMIGA mode) a potem dzialaj tylko w Blitz.
pic1$="obrazek1" pic2$=:obrazek2" LoadBitMap 0,pic1$,0 LoadBitMap 1,pic2$,0 BLITZ Use Palette 0 Show 0 MouseWait Show 1
@pch, post #58
AMIGA BitMap 1,320,256,1 BitMap 2,320,256,1 BitMap 3,320,256,1 BitMap 4,320,256,1 LoadBitMap 1,obraz1$,1 LoadBitMap 2,obraz2$,1 LoadBitMap 3,obraz3$,1 LoadBitMap 4,obraz4$,1 BLITZ Use Palette 1 Show 1 : VWait 10 : MouseWait Show 2 : VWait 10 : MouseWait Show 3 : VWait 10 : MouseWait Show 4 : VWait 10 : MouseWait AMIGA End
@tukinem, post #59