kategoria: Blitz
[#91] Re: Ami-Tower

@tukinem, post #73

No i gra się...

Czekałem, aż mi jacyś wrogowie wyskoczą... ale może muszę zajść dalej.

Sprawa kosmetyczna: jak wybierasz Music to owszem muzyka przestaje grać, ale nie ma na to żadnego potwierdzenia na ekranie (pozycja menu w żaden sposób się nie zmienia).
1
[#92] Re: Ami-Tower

@miau, post #91

Pisałem dzisiaj na szybko całe menu, bo doszła mi nowa grafika i musiałem trochę poprzerabiać. Będę to miał na uwadze. Jeśli uda mi się ustawić inne fonty w liście highscore, to również zrobię mignięcie napisu MUZYKA.
[#93] Re: Ami-Tower

@teh_KaiN, post #85

Grafika w najnowszej wersji jest super. Plansza tytułowa zrobiona profesjonalnie. Przypomina mi najlepsze tytuły na inne platformy typu VGA.

Jedna gra zdobywa 10/10. Inna niestety 0/10.

Najważniejsze to nie poddawać się i pracować bez względu na przeciwności. Nagroda za wytrwałość zawsze nadejdzie.
3
[#94] Re: Ami-Tower

@Hexmage960, post #93

No ten Topaz bije po oczach, ale nie potrafię żadnej innej czcionki wczytać. Przy każdej jakie posiadam wyskakuje błąd odczytu pliku .font.

Która gra zdobyła 0/10? Bo nie przypominam sobie...

Dziękuję za pochwałę i na pewno nie spocznę na laurachOK Następna gra niedługo też będzie, prosta krótka i logiczna, ale dużo myślenia nie ma. Taki zabijacz czasu :)
[#95] Re: Ami-Tower

@tukinem, post #94

Która gra zdobyła 0/10?
link
[#96] Re: Ami-Tower

@tukinem, post #73

Fajnie ze udalo sie wprowadzic zmiany do gry. Grafika jest naprade dopracowana ale z jednym "ale".
Czy daloby sie jakos "wtopic" tabele wynikow w ten mur? Np . zrobic do okola jakas obwodke w formie tablicy wiszacej na sznurku
na wbitym gwozdziu (taka moja koncepkcja)?


Ostatnia aktualizacja: 26.11.2022 23:15:00 przez Phibrizzo
1
[#97] Re: Ami-Tower

@Phibrizzo, post #96

Jeśli nasz grafik nie miałby nic przeciwko, to pewnie :) sam się nie podejmę próby, bo mogę zepsuć jego dzieło
[#98] Re: Ami-Tower

@tukinem, post #94

Która gra zdobyła 0/10? Bo nie przypominam sobie...

Tak jak wspomniał AmiClassic chodzi o moją najnowszą produkcję.

Odzyskuję wolną wolę, świadomość i możliwość koncentracji. Im mam tego więcej, tym lepiej mi praca idzie.

Dziękuję za pochwałę i na pewno nie spocznę na laurachOK Następna gra niedługo też będzie, prosta krótka i logiczna, ale dużo myślenia nie ma. Taki zabijacz czasu :)

Kolega jest bardzo płodny i zaradny. Coś, co mi bardzo imponuje.
1
[#99] Re: Ami-Tower

@Hexmage960, post #98

Jeśli odpowiednio rozbudujesz swoją grę to zaraz ocena podskoczy. Tu gdyby nie piękna grafika i podwójnie scrollowany DualPlayfield to byłaby nudna pozycja, a tak człowiek z chęcią zagra, żeby chociaż oko nacieszyć

Do tego tak jak kiedyś pisałem, gra bez muzyki czy dźwięków jest równie biedna jak bez grafiki dodaj tło oraz dźwięk, a będzie lepiej.
[#100] Re: Ami-Tower

@tukinem, post #99

Do tego tak jak kiedyś pisałem, gra bez muzyki czy dźwięków jest równie biedna jak bez grafiki dodaj tło oraz dźwięk, a będzie lepiej.

Dodałem już muzykę tytułową, więc w temacie udźwiękowienia też poczyniłem kilka kroków do przodu.

Jeśli odpowiednio rozbudujesz swoją grę to zaraz ocena podskoczy.

Na pewno tak będzie. Dzięki.

Twoje gry są różnorodne i dopracowane i na pewno nie nudne. A grafika Selura to miód dla oczu.

Jakaś gra do napisania jest? Żaden problem - wystarczy jeden człowiek Tukinem i sobie z tematem poradzi.

Fajnie sobie zorganizowałeś warsztat, będę przynajmniej starał się brać przykład.
1
[#101] Re: Ami-Tower

@Hexmage960, post #100

Staram się wybierać gry, których mi brakuje na Amigę. Icy Tower wydawało się proste do odtworzenia. To samo było z Farmigą, gdzie dzisiaj mamy mnóstwo takich zabijaczy czasu, a na Ami nie było nic takiego.

Jest też sporo takich pozycji, które zaczynam i usuwam bo się poddaję.
[#102] Re: Ami-Tower

@tukinem, post #97

Teraz bedzie uwaga techniczn. Widze ze na planszy glownej co zmiana tabeli highscore odswierzasz menu.
Wiem ze robisz to dlatego ze reka na pozycji EXIT wchodzi na to pole i byla by zamazywana.
Jesli mozesz to przesun to menu klika pikseli w prawo.

Ostatnia aktualizacja: 27.11.2022 14:11:05 przez Phibrizzo
1
[#103] Re: Ami-Tower

@Phibrizzo, post #102

Gra ma tez pewien blad. Pod sam koniec levelu, gdzies powyzej 990 stopnia (na pewno na EASY, czy w innych tego nie wiem)
pojawia sie sytemowy requester tyle ze pusty i gra sie zawiesza.

Ostatnia aktualizacja: 27.11.2022 14:58:20 przez Phibrizzo
1
[#104] Re: Ami-Tower

@Phibrizzo, post #103

To z braku grafiki, bo program próbował wczytać grafikę level 11, a takiej już nie ma.

Możesz pobrać teraz, poprawiłem to, ale nie przechodziłem jej od początku, tylko ustawiłem sobie na chwilę start na 980 rampę i teraz dochodzi do końca i przeskakuje na game over po wskoczeniu na ostatnią rampę:





@miau: wybór "MUSIC" poprawiony, jest reakcja na wciśnięcie spacji :)
1
[#105] Re: Ami-Tower

@tukinem, post #104

Teraz jest OK :)
Tyle ze liczylem ze na gorze, platforna sie za trzyma i bedzie na niej grzyb ktory mowi:
"Your Princess is in another tower"

<teraz moja fantasmagoria>
Idac za ciosem, mozna by w zaleznosci od poziomu trudnosci zroznicowac wyglad i kolorystyke platform.
Dodatkowo w kazdym poziomie dac inny podklad muzyczny.

Mozna nawet z tego zrobic watek fabularny: jakis czarownik porywa twoja ukochana i zeby ja odzyskac
musisz przejsc wszytkie trzy poziomy trudnosci.
[#106] Re: Ami-Tower

@tukinem, post #104

Gra bardzo fajna ale brakuje jej jednego trybu multi czyli mozliwosci np. grana z kumplem w jednej chwili czyli 2 "chłopki" w jednej chwili

Ostatnia aktualizacja: 27.11.2022 18:14:44 przez mike100
[#107] Re: Ami-Tower

@Phibrizzo, post #105

Grafika jest wczytywana z banku shape'ów, a nie z pliku graficznego. Jeśli miała by być urozmaicona, to musiałbym powiększyć ten bank. Tu jest malutko kolorów (tylko 8) i już brak pomysłów na nowe grafiki.

Co do muzyki, to nie radzę, bo gra i tak działa na krawędzi klasycznej A500 z 512kB Slow Ram. Po uruchomieniu zostaje chyba 24kB wolnego Ramu.
[#108] Re: Ami-Tower

@tukinem, post #107

Tu jest malutko kolorów (tylko 8)

Zawsze mozna manipulowac paleta barw lub doczytywac cos z dysku (muza). Ale rozumiem jakie sa problemy techniczne i na nic nie nalegam.

Ostatnia aktualizacja: 27.11.2022 20:38:34 przez Phibrizzo
[#109] Re: Ami-Tower

@tukinem, post #107

24kb to jakiś chip tune by upchał :)
Bardzo ładna gra i aż miło patrzeć na progress umiejętności autora.
1
[#110] Re: Ami-Tower

@Ralpheeck, post #109

Dziękuję.

Można podmieniać muzykę i grafikę, ale bez tego już długo się ładuje sam poziom gry poprzez losowe wyliczenie tablicy planszy.

Ciekawi mnie skąd te mignięcia ekranu u Sabermana na filmiku. Ja tego nie mam ani w WinUAE ani na żywych Amigach.

Ostatnia aktualizacja: 28.11.2022 07:14:01 przez tukinem
1
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem