[#61] Re: Worthy

@A2, post #57

Dokładnie wersja pudełkowa będzie rozsyłana od przyszłego tygodnia


Super, to jeśli mogę prosić, fajnie byłoby zobaczyć prawdziwe zdjęcie jak wygląda to wydanie OK
Z renderu podejrzewam, że jak Tanks Furry (w pudełku a la DVD)?
[#62] Re: Worthy

@Jacques, post #61

Zdjęcia wrzucimy niedługo na FB, tutaj też wstawię. Jeszcze chwila Ogólnie do tego, co widać na renderze trzeba dodać instrukcję i duże pudełko z obwolutą (podobne jak do Opusa, tylko ma inne wymiary i jest inaczej klejone).


Ostatnia aktualizacja: 04.07.2018 16:49:08 przez A2
[#63] Re: Worthy

@A2, post #62

Fajnie jak by był dodany plakat, tak jak w starych big boxachOK
[#64] Re: Worthy

@AD99, post #63

jestem za OK
[#65] Re: Worthy

@Dorian3d, post #64

Pomyślimy Tyle że plakaty musiałyby być wysyłane w pudełku, czyli złożone na cztery.
[#66] Re: Worthy

@A2, post #65

Razem z żelazkiem, żeby każdy sobie wyprasował :)
[#67] Re: Worthy

@A2, post #65

Zdajemy sobie z tego sprawęOK
Super jeżeli to wypaliszeroki uśmiech
[#68] Re: Worthy

@AD99, post #67

Mogę już potwierdzić - do pudełkowej wersji będzie dołączony plakat w formacie A3. Niedługo zrobimy oficjalnego newsa na ten temat.
Tym bardziej warto kupić wersję Box



Ostatnia aktualizacja: 05.07.2018 19:02:11 przez A2
[#69] Re: Worthy

@A2, post #68

Kupione zapłacone potwierdzenie na @ poszło
OK
[#70] Re: Worthy

@Dorian3d, post #69

Mail z dostępem do cyfrowej wersji powinien zaraz dojść - dzięki szeroki uśmiech

Ostatnia aktualizacja: 05.07.2018 19:39:42 przez A2
[#71] Re: Worthy

@A2, post #68

A jak ktos kupil wersje elektroniczna to moze doplacic do wersji box ;)?
[#72] Re: Worthy

@WojT_GL, post #71

Jasne - bez problemu Wystarczy dopłacić różnicę w cenie. Tylko w tytule wpłaty proszę wpisać numer zamówienia. Ew. wszystko wyjaśnię mailowo.

Ostatnia aktualizacja: 05.07.2018 20:05:08 przez A2
[#73] Re: Worthy

@A2, post #68

Suuuper dzięki!!!OK
Ja już Worthy mam od poniedziałkuszeroki uśmiech. Nie mam za dużo czasu na granie, więc dopiero ogrywam 25 level. Nie żałuję zakupu, wykonanie gry jest na wysokim poziomie, a ta muza wręcz fenomenalna. Przypomina mi moją pierwszą styczność z A500, na której gram dzisiaj w Worthy. Mój 8 letni syn również uwielbia tę grę.
To kolejnym krokiem koszulka z gry(to już żart. Wiem, że cena by mogła skoczyć o 40 zł)
Jeszcze raz dzięki wielkie za "wysłuchanie głosu ludu"szeroki uśmiechOK

Jest jakaś przybliżona data wysyłki boxów?
[#74] Re: Worthy

@AD99, post #73

Jest jakaś przybliżona data wysyłki boxów?

Tak, powoli kompletujemy zestawy i chcemy zacząć wysyłkę w przyszłym tygodniu. Dodam, że to nie koniec niespodzianek jeśli chodzi o Worthy, ale wszystko w swoim czasie
Super, że gra wzbudza takie pozytywne emocje. OK


Ostatnia aktualizacja: 05.07.2018 23:42:27 przez A2
[#75] Re: Worthy

@A2, post #74

Bo jest tego godna, HE HE HE...
[#76] Re: Worthy

@teh_KaiN, post #75

Czy tylko mi sie wydaje czy rzeczywiscie tak jest ze ta gre trzeba zawsze zaczynac od poczatku?
Ja akurat poki co gram na emulatorze wiec mam mozliwosc zapisu stanu, ale w samej grze nie ma mechanizmu kodow a wybor levelu dostepny na ekranie tytulowym pozwala wybrac tylo levele ktore do tej pory w trakcie jednej sesji zagralismy?
Czy moze cos przepczylem?
[#77] Re: Worthy

@WojT_GL, post #76

Nie masz czasami ustawiony na emu -write protected na dyskietce?
[#78] Re: Worthy

@AD99, post #77

Nie miałem, ale już wiem jaki błąd popełniałem.
Po prostu nie kończyłem gry poprawnie - tylko po zginięciu od razu ładowałem grę ze stanu.
Teraz przetestowałem.. i rzeczywiście postęp się zapisuje ;)
[#79] Re: Worthy

@WojT_GL, post #78

Wczoraj jakimś cudem przeszedłem etap 29. Unikanie bycia oplutym przez 3-4 stworki jednocześnie nie było proste
[#80] Re: Worthy

@A2, post #74

Jestem ciekaw co planujecie jeszcze? Jakiś data disc z kolejnymi planszami? Czy też Worthy2? :)
[#81] Re: Worthy

@zzielinski, post #80

Ja liczę na edytor plansz! Byłoby super.
[#82] Re: Worthy

@zzielinski, post #80

Nie mogę na razie mówić o szczegółach, ale będą nowe rzeczy i to nie tylko od PixelGlass. Rozmowy trwają


Ostatnia aktualizacja: 09.07.2018 22:56:49 przez A2
[#83] Re: Worthy

@A2, post #82

Możesz nam trochę przybliżyć twórców gry? Bo mało na ten temat znalazłem
[#84] Re: Worthy

@AD99, post #83

Szczerze mówiąc nie wiem, na ile oni chcą mówić o sobie. Dlatego najlepiej czerpać informacje z ich strony. Wiem, że na razie są skąpe, więc niech przemówią gry szeroki uśmiech

Ostatnia aktualizacja: 10.07.2018 22:58:17 przez A2
[#85] Re: Worthy

@A2, post #84

po co tworzyc kolejna tajemnice poliszynela?


Earok (Erik Hogan)- glowny programista/koder uzywa glownie amigowego Blitz Basic'a oraz asemblera. Bardzo zdolny koles i z dosc spora wiedza na temat amigi. Wydal juz kilka poprawek do gier i prezentowal juz wczesniej swoje koncepcje nowych.

Tsak (John Tsakiris) - jedyny grafik w tym teamie. Glownie zajmuje sie chyba obrobka grafiki cyfrowej. Srednio piksluje ale uzywa 32 kolorow i ogolnie calosc sprawia calkiem dobre wrazenie.
Wczesniej robil grafike do Chaos Guns ale projekt upadl, bo nie mieli programisty a pierwsza wersja byla napisana w jakims niestandardowym engine w C (to byl mega glupi pomysl) i nikt sie tego pozniej nie podjal. Wielka szkoda, bo gra miala byc pierwsza na 4 graczy po latach a skonczyla w na smietniku.

Alpine (Alex Brown) - zdolny koder. Autor "Worthy", wczesniej skodowal tez mala gierke Blocky Skies.

JMD (Simone Bernacchia) - muzyk. Skomponowal juz sporo muzyczek do kilku gier roznych grup, czasem lepiej czasem gorzej ale ogolnie trzyma jakis sensowny poziom.
[#86] Re: Worthy

@selur, post #85

Wczesniej robil grafike do Chaos Guns ale projekt upadl, bo nie mieli programisty a pierwsza wersja byla napisana w jakims niestandardowym engine w C (to byl mega glupi pomysl) i nikt sie tego pozniej nie podjal.


A nie w Amiga E?
[#87] Re: Worthy

@selur, post #85

napisana w jakims niestandardowym engine w C (to byl mega glupi pomysl)

A co to jest "niestandardowy engine"? Możesz podać przykład jakiegoś "standardowego enginie'u"?
[#88] Re: Worthy

@mailman, post #86

Racja moja gafa, to jednak bylo Amiga E.

Niech to bedzie przy okazji ostrzezenie, zeby ludzie tworzyli w tym co jest standardowe, popularne i latwo dostepne zamiast wymyslac wlasne niesamowite rozwiazania, ktore pozniej i tak laduja w smietniku.
[#89] Re: Worthy

@selur, post #88

Przecież tworzą w standardowym, popularnym i łatwo dostępnym Backbone.

Ostatnia aktualizacja: 11.07.2018 13:01:06 przez recedent
[#90] Re: Worthy

@recedent, post #89

no tak, zapomnialem dodac "...i zeby to na koncu jeszcze jakos chodzilo" a nie pelzlo jak bakbonowy karaluch bez nog i rak.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem