[#91] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Nowe gry
[#92] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Nowe gry
[#93] Re: Nowe gry

@mailman, post #1

Dzisiaj oficjalnie wydany został Pong 4K. Poniżej gameplay z pełnej wersji gry:
[#94] Re: Nowe gry

@zzielinski, post #93

Strasznie fajmie wygląda ten efekt głębi/ paralaxy- już się nie mogę doczekać przesyłki OK
[#95] Re: Nowe gry

@zzielinski, post #93

Dzięki! OK Jak zwykle eksperss!

W odpowiedzi na #94
Dzięki!!! OK

Ostatnia aktualizacja: 03.06.2019 21:16:02 przez Koyot1222
[#96] Re: Nowe gry

@Koyot1222, post #95

Ja już mam OK Świetna sprawa. Grałem póki co na emulatorze ale i tak zabawa przednia. Świetne efekty i muzyka. Ogólnie całkiem przyjemna gierka.
[#97] Re: Nowe gry

@zzielinski, post #93

co to jest to animowane "kibice" ? teraz wygląda gorzej niż było.
[#98] Re: Nowe gry

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #97

dla przypomnienia tak było:



Ostatnia aktualizacja: 04.06.2019 12:53:55 przez ] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [
[#99] Re: Nowe gry

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #97

Animowani kibice. Nad planszą unosi się platforma na której siedzą sobie ludki i się ruszają w trakcie meczu. Chciałem uzyskać coś podobnego jak na arenach Bombermana gdzie rozgrywa jest jakby obserwowana z trybun. Tu dodaliśmy 2 duże platformy, które sobie wiszą, lewitują razem z ludkami.

teraz wygląda gorzej niż było.

Masz prawo żeby Ci się nie podobało. Szanuję to. Nie zabraniam. Jednak na tym etapie to już temat zamknięty
[#100] Re: Nowe gry

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #98

Owszem. Uwzględniliśmy wiele rzeczy, które przesłały nam osoby ogrywające grę. Dlatego gra ostatecznie wygląda trochę inaczej niż zrobiona wersją na konkurs.
Jak napisałem wcześniej, temat jest już zamknięty. Nie będziemy wprowadzać więcej zmian. Chcielibyśmy się skupić już na nowym projekcie.
[#101] Re: Nowe gry

@Koyot1222, post #99

gorszy wygląd to jedno, te animowane ludki przeszkadzają
[#102] Re: Nowe gry

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #101

gorszy wygląd to jedno,

Przyciemnione elementy i mniejszy kontrast w tle? Zabieg miał na celu uspokojenie grafiki po to aby specjale i inne jaśniejsze elementy były lepiej widoczne. Inna siatka pozwala na dużo lepszy ogląd na włączający się i wyłączający generator.

te animowane ludki przeszkadzają

Rozumiem, inni narzekali, że mało się dzieje. Jeśli powstanie PONG 4K cześć druga, poproszę Cobe o opcję wyłączania tłumu.
[#103] Re: Nowe gry

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #101

gorszy wygląd to jedno,


Zdecydowanie lepszy wygląd! Lepiej skrojona paleta (lepszy kontrast- czytelność), lepiej widoczny efekt głębi- to oczywiście, moje mocno subiektywne zdanie

te animowane ludki przeszkadzają


Dokładnie o to chodzi, odrobina utrudnien jak najbardziej tak! Ma się dziać, arena ma żyć swoim życiem- to nie nudne laboratorium ok, racja
[#104] Re: Nowe gry

@BULI, post #103

Na temat palety się nie wypowiadałem.

Przeszkadza w takim sensie, że to denerwuje, wygląda nieprofesjonalnie.

Negatywne oceny filmu z oficjalnej wersji pokazują, że nie jestem odosobniony.


Ostatnia aktualizacja: 05.06.2019 01:04:27 przez ] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [
[#105] Re: Nowe gry

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #104

Przeszkadza w takim sensie, że to denerwuje, wygląda nieprofesjonalnie.

Jako nieodosobniony przypadek, oczywiście masz rację. Szanuję to.
[#106] Re: Nowe gry

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #104

Negatywne oceny filmu z oficjalnej wersji pokazują, że nie jestem odosobniony


Może tak, a może nie- Ty tego nie wiesz i ja tego nie wiem.
W samych komentarzach nic nie ma, a że pojawił się negatyw to możebyć kwestia o której piszesz.. a może komuś nie podoba się gra wogóle, może ktoś ma coś do autorów gry, może nie lubi CD32, może źle sobie kliknął, może rzuciła go dziewczyna..

Działasz w myśl zasady:"szukajcie a znajdziecie", z przeświadczeniem, że twoja racja jest naj i inni na pewno myślą tak jak Ty..

Pozostając w temacie cytatów i mądrości ludowych, tu chyba nawet bardziej w stronę Koyota-
Jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził - Amen ok, racja

Ostatnia aktualizacja: 05.06.2019 18:22:41 przez BULI
[#107] Re: Nowe gry

@BULI, post #106

może źle sobie kliknął


No właśnie mówię o ocenach filmu, nie komentarzach.

Niefinalna wersja wszystkim się podobła (ZERO dislajków)

https://www.youtube.com/watch?v=9A7GTUDCoJA

[#108] Re: Nowe gry

@zzielinski, post #93

Kupione, gra już dotarła :)
Świetna muzyka, gra się bardzo dobrze.
W teorii pong to prosta gra, a zabawy daje od groma.
[#109] Re: Nowe gry

@Gżegżółka, post #108

szkoda ze nie ma wersji na a600 i inne
[#110] Re: Nowe gry

@micromax, post #109

[#111] Re: Nowe gry

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #107

Kurcze. Nie wiem czy to nawet nie lepiej.
Gra wcześniej graficznie była bardziej obojętna. Teraz ma charakter, budzi emocje negatywne i pozytywne w równym stopniu. Może to być też dobrze.
Zobacz Reshoot R, sama grafika budzi niesamowite emocje, do tego stopnia, że ludzie dzielą się na zdecydowanych zwolenników i zadeklarowanych przeciwników. Sama gra? Już tak nie bardzo, jest poprawna i grywalna.
PONG 4K jest bardzo grywalny i powinien się obronić. Zbierzemy opinie i pomyślimy.

Ostatnia aktualizacja: 06.06.2019 10:23:31 przez Koyot1222
[#112] Re: Nowe gry

@mailman, post #1

Coco Banana w wersji 2.0 dla chipsetu AGA:
[#113] Re: Nowe gry

@zzielinski, post #112

Coco pozamiatało w temacie wersji AGA :)
Wpatruję się w stopklatki na yt z nowej i starej wersji i nie widzę żadnej różnicy. W ruchu też nie. Czy chodzi o to, że poprzednia wersja nie działała na AGA, a nowa działa?

Ostatnia aktualizacja: 09.06.2019 22:41:51 przez xylaz
[#114] Re: Nowe gry

@xylaz, post #113

To jest nadal AMOS (Backbone), więc o żadnej AGA nie może być mowy. Kolejna sztuczka reklamowa Amitena.
[#115] Re: Nowe gry

@zzielinski, post #112

Ale grafika całkiem schludna. Czemu oni marnują to na Backbone?

Choć nie przypominam sobie, żeby w Backbone była paralaxa i takie zaawansowane menu.
[#116] Re: Nowe gry

@xylaz, post #113

Tutaj masz ukazaną różnicę.



Około 57 minuty masz porównanie. Jest trochę bardziej kolorowa i jest trochę więcej detali.

Ostatnia aktualizacja: 10.06.2019 07:30:51 przez Solo Kazuki
[#117] Re: Nowe gry

@Solo Kazuki, post #116

Wygląda na to, że zamiast 8 kolorów teraz użyli 16 (gradientu w tle efektem Coppera nie liczę).
[#118] Re: Nowe gry

@recedent, post #117

No bo to jak w Rygarze - OCS/ECS w dual playfield (dwie niezależne warstwy jedna na drugiej) umie dwie warstwy po 7/8 kolorów, a na AGA już 15/16 - jeden wypada na przezroczystość w jednym z nich.

Po raz kolejny - AGA to nie tylko 256 kolorów ;)
[#119] Re: Nowe gry

@teh_KaiN, post #118

Tak Coco Banana to ciągle AMOS. Co nie znaczy że w AMOSie nie da się zrobić dobrych gier. Na AGA też da się - to tylko będzie po prostu trudniejsze więc dlatego nikt tego nie robi. Ja sam napisałem program który w AMOSie (czystym, bez zadnych rozszerzeń) otwiera ekran RTG (akurat 800x600x32) i na nim (chamsko bo akurat bezpośrednio po pamięci ekranu) rysuje kolorowy gradient.

PS. Peek i Poke rulez !
[#120] Re: Nowe gry

@pisklak, post #119

Tylko jak używasz pików i poków to możesz również pisać w C czy czymkolwiek co Ci pozwala jeździć po pamięci - będzie szybciej i czytelniej. ;)

Niech przykładem dobrej gry w AMOSie będzie chociażby nasz lokalny Blask, na którego cały czas czekam i któremu bardzo gorąco kibicuję. Nikt chyba wcześniej nie zrobił raycasta w AMOSie z przyzwoitą prędkością.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem