[#121] Re: Nowe gry

@mailman, post #114

Dla jasności dla AMOSa jest extension dla AGA. Ponadto AGE wykorzystują inne ekstenszyny w mniej lub bardziej przyzwoity sposób. No o dochodzi jeszcze współpraca z assemblerem.
[#122] Re: Nowe gry

@mailman, post #114

Czemu napisales w nawiasie "Backbone"? Amiten programuje w Amosie.

A tutaj masz Amos na AGA: klik

[#123] Re: Nowe gry

@sordan, post #122

Czemu napisales w nawiasie "Backbone"?


W tym nawiasie powinien być jeszcze pytajnik. Nie pamiętałem w czy on działa w AMOS czy w Backbone. Tak czy owak, to nie AGA.

Czy ten extension AGA do AMOS-a potrafi sprawić, że amosowe banki potrafią to obsłużyć? Ile przy jego pomocy stworzony programów/gier, które poza wyświetleniem obrazków w 256 kolorach potrafią z chipsetu AGA naprawdę zrobić użytek? Serio pytam.
[#124] Re: Nowe gry

@mailman, post #123

Ciężko stwierdzić. Niejednokrotnie trafiałem na programy które były pisane pod system. Ale dowiadywałem się o tym, że w AMOSie dopiero jak zaczynałem grzebać po plikach. Trzebaby Aminet przeczesać pod tym kątem.
[#125] Re: Nowe gry

@mailman, post #1

Reshoot R longplay youtube
[#126] Re: Nowe gry

@xylaz, post #125

Fajna dziwna Grafika !
[#127] Re: Nowe gry

@xylaz, post #125

Po obejrzeniu longplaya stwierdzam, że grafika broni się w ruchu. Światy są różnokolorowe, grafika dziwna i niespotykana. Muzyka nie bardzo przypadła mi do gustu ale doskonale podkreśla to co jest na ekranie. Przerywniki są brzydkie ale to tylko szczegół na tle całej gry.
Jak na robotę jednego człowieka, należą się spore brawa. Technicznie super OK Fajnie, że coś takiego powstało na Amigę CD32. Duże brawo dla autora że chce projekt dalej rozwijać i za pomocą tego co już zrobił stworzyć innego typu grę.
Podziwiam i gratuluję! OK
[#128] Re: Nowe gry

@Koyot1222, post #127

Jak na robotę jednego człowieka, należą się spore brawa.

To jest robota trzech osób (koder, grafik i muzyk).
[#129] Re: Nowe gry

@PopoCop, post #128

Taki jeden jak ich trzech, to z 10 na forum by sie znalazlo
[#130] Re: Nowe gry

@xylaz, post #125

Niezłe, czyżby najlepsza technicznie strzelanaka na AGA?
[#131] Re: Nowe gry

@xylaz, post #125

Bardzo fajnie osiągnięto efekt głębi scenerii. W statycznych obrazach wyglądało tak sobie, ale w ruchu naprawdę przypomina grę z okresu świetności Amigi. Może zestaw broni mógłby być bardziej zróżnicowany, wtedy była by to fajna alternatywa godna Project-X.
[#132] Re: Nowe gry

@marianoamigo, post #130

Wygląda ciekawie w ruchu, musiałbym zobaczyć na 14" CRT jak to wygląda. ale myślę, że T-Zer0 nie przebija.
[#133] Re: Nowe gry

@twardy, post #132

T-zero na gołej A1200, czy CD32 (gołej) nie zagrasz ok, racja
[#134] Re: Nowe gry

@Koyot1222, post #127

po obejrzeniu longplaya stwierdzam (subiektywnie)...
że to jest brzydkie. Grafika to chyba jest przekonwertowana z projektów z większą ilością kolorów i rozdzielczością (ale o tym już chyba było że tak to właśnie jest). Ale potem nikt tego nie wygładził, nie wyczyścił... takie to sprawia wrażenie na chama wyciętego. Śmieci jakieś latają wokół obiektów. Stopień trudności też chyba pozostawia wiele do życzenia tak na oko przynajmniej. Szarpiące animacje to nie wiem czy tak jest w grze czy to wina filmu na YT jest....
[#135] Re: Nowe gry

@softiron, post #134

Na A1200 szarpiącej animacji nie zauważyłem.
[#136] Re: Nowe gry

@softiron, post #134

Szarpiące animacje to nie wiem czy tak jest w grze czy to wina filmu na YT jest....


Animacja jest płynna na gołej A1200
[#137] Re: Nowe gry

@BULI, post #136

Wspominany w tym wątku Jet Hunt właśnie został udostępniony.



Jest to klon gry H.E.R.O. i do działania wymaga układów AGA. Zalecane jest trochę FastRAM. Informacje i linki do ściągnięcia są dostępne tutaj.
[#138] Re: Nowe gry

@Solo Kazuki, post #137

Gra całkiem fajna. Trzeba było by się jeszcze pochylić bardziej nad panelem ze statystykami.
[#139] Re: Nowe gry

@Solo Kazuki, post #137

Dla zainteresowanych - gameplay:
[#140] Re: Nowe gry

@zzielinski, post #139

Landfill



Wersja ADF
Wersja LHA

Ostatnia aktualizacja: 02.08.2019 09:40:10 przez Solo Kazuki
[#141] Re: Nowe gry

@Solo Kazuki, post #140

super !
[#142] Re: Nowe gry

@Solo Kazuki, post #140

Sympatyczne
[#143] Re: Nowe gry

@Solo Kazuki, post #140

Ściągnąłem Landfilla i nie działa
Sprawdzałem spod WB i bez startup-sequence. Po uruchomieniu czarny ekran.
[#144] Re: Nowe gry

@softiron, post #134

Grafika mi bardziej przypomina elementy wycięte ze skanów czasopism o tematyce filmów rysunkowych, ma to swój urok w pewnym sensie. Poziom podniebny sprawia wrażenie jakby ekranem gry było właśnie takie stare czasopismo.
[#145] Re: Nowe gry

@PopoCop, post #143

Żeby zagrać w Landfilla z twardego dysku trzeba zrobić przypis:
ASSIGN Landfill: ""
[#146] Re: Nowe gry

@PopoCop, post #145

Jest juz dostępna wersja whdload. (WHDLOAD generic slave)
[#147] Re: Nowe gry

@Norbert, post #146

Czyli nie jest dostępna pod WHDLoad tak naprawdę tylko sklecona na generic slave.
[#148] Re: Nowe gry

@Solo Kazuki, post #147

Jest już poprawiona wersja gry Landfill. Nie wymaga assignu.
Link
[#149] Re: Zapowiedzi nowych gier
Landfill - tetrisopodobna, ale z ciekawym poysłem :

link

[#150] Nowe Gry

@twardy, post #149

Było

Edit: To w ogóle przeniesione z zapowiedzi chyba?

Ostatnia aktualizacja: 07.08.2019 09:20:58 przez Solo Kazuki
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem