[#361] Re: Pixele, piksele

@sanjyuubi, post #360

A, taki sobie kolega specyficzny dithering wybrał. Nadaje on jego pracom cech pewnej indywidualności twórczej.
[#362] Re: Pixele, piksele

@sanjyuubi, post #360

odsyłam do [#102], tam opisałem o co chodzi ;)
[#363] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #362

Pikselkowa fiesta:
Kraut Buster na NEOGEO



Ostatnia aktualizacja: 19.03.2015 14:45:29 przez Koyot1222
[#364] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #363

Pyszny klon, przepysznego klasyka!
Dwa pętka wyśmienitej kiełbasy na Zimę 2015.
Jest coś pięknego w zmniejszonych postaciach i dużej ilości
ruchu na ekranie. Czy to są żołnierzyki 1:72, metal slug, czy ołtarz
trójnawowy z MNW. Małe, śliczne i twój mózg od razu chciałby żeby się ruszały..

Jeżeli nie mam oryginalnego sprzętu, to czy pogram w to na emulatorze?
Nie widziałem ne- geo konsoli a automat zawsze był kosztowny..
Pozdr
[#365] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #363

Rewelacja ale o takich grach na Amige mozna tylko poteoretyzowac
[#366] Re: Pixele, piksele

@selur, post #365

To jest coś, czego nie jestem w stanie pojąć. Graficy by się znaleźli, muzycy pewnie też, tylko nie ma komu tego wszystkiego zaprogramować. Królestwo za kodera:D
[wyróżniony] [#367] Re: Pixele, piksele

@selur, post #331

A propo gry wyścigowej na NESa. W 2012 napisałem mały soundtrack do gry na iPhone, która miała być właśnie w takich klimatach.

Poszukałem, wygrzebałem i zreleasowałem :)

https://soundcloud.com/aceman_pl/aceman-nes-racer-soundtrack

Gra się nigdy nie ukazała :) Jako, że miała być retro piksele i w ogóle, użyłem FamiTrackera. Oznacza to też, że można ją dwoma kliknięciami wyeksportować do formatu NESowego, który ruszy na prawdziwym sprzęcie :)

Ścieżka dzieli się na:

  • Menu
  • InGame #1
  • InGame #2
  • GameOver
[#368] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #362

Mi się tam najbardziej podoba wzorek nr, widzę, że Tobie podpasował motyw napoju gazowanego/kruszonego ciastka. A co gdyby zacząć łączyć różne techniki ditheringu?
[#369] Re: Pixele, piksele

@AceMan, post #367

Świetna robota! Rasowe, fajne brzmienie.
[#370] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #363

Kilka nowych animowanych piksli z nadchodzącego Fruit'y.

[#371] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #370

Troche gemby maja kwadratowe ale OK
[#372] Re: Pixele, piksele

@AceMan, post #367

Fajne OK
[#373] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #370

mi się podoba, choć dobrze by było zobaczyć jak się komponują z tłem.
[#374] Re: Pixele, piksele

@Gżegżółka, post #373

za świeży temat, jeszcze nie wrzucone do gry ;)
[#375] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #374

Kolejna porcja kwadraciaków, wczesne stadium pracy nad nowym tłem do Fruity

[#376] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #375

Postać-świątynia pasuje jak znalazł :) trzeba tylko trochę poprawić tą wodę bo leje się na zieloną trawę i nic. Może by tak trochę poszarpać brzegi tego jeziora/rzeki by nachodziły na miejsce gdzie padają strugi wodospadu?
[#377] Re: Pixele, piksele

@Gżegżółka, post #376

Mówisz i masz ;)

[wyróżniony] [#378] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #377

trochę aż nad to :) , teraz świątynie są na wodzie i nie wiadomo czemu porasta je zielony mech. Myślałem o tym żeby woda wdzierała się w te miejsca gdzie są wodospady albo świątynie były na wyspach - to tłumaczyło by czemu są porośnięte. Zresztą i tak dobra robota :) to tylko gra i nie trzeba tego brać na tak poważnie :)
[#379] Re: Pixele, piksele

@Gżegżółka, post #378

Spoko, wezmę pod uwagę jak będę robił następną pracę ;)

Z innej beczki, naszło mnie żeby zrobić coś bardziej... ładnego :/ W klimacie "R3D". Pomysłu na razie wystarczyło na niewiele więcej. Ale będę wracał do tematu ;)

[wyróżniony] [#380] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #379

są cycki, jest okejka siedzi, pije i chrupki

do Turricana 4 nawet by się nadawała.
dorób jej giwerę i zrób sequel Turricana

Ostatnia aktualizacja: 24.03.2015 15:08:30 przez snajper
[#381] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #379

Super OK
[#382] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #379

no fajne - trochę randomowych pikseli do pozamiatania, ale ładnie rysowane :)
[#383] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #377

Nie słuchaj forumowych porad,rób tak jak Tobie wydaje się najlepiej.OK
[#384] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #375

Oszałamiająco piękne OK
[#385] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #379

Ha ha! Ciepły odzew :)
No to ruszajmy dalej...



BTW obrazek powstał głównie dzięki częstemu słuchaniu/oglądaniu "Sunglasses at night". Znacie jeszcze może demka utrzymane w podobnym klimacie? Albo modułki w tym klimacie?
Z góry dzięki za info ;)
[#386] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #385

Chyba trochę za dużo konturów na tych włosach, jakoś bez bezkonturowe wyglądały dla mnie fajniej w poprzednim rzucie :)
[#387] Re: Pixele, piksele

@sanjyuubi, post #386



Miały być jak puch... ale za dużo przyglądam się pracom Archmage
Bardzo, bardzo, bardzo staram się rozgryźć jego styl. Wyjdzie... jak wyjdzie ;) Albo jak zwykle. Musze sobie ksywkę zmienić na "słaby w dążeniu do celu". Z drugiej strony to ciekawszy temat niż kręcenie się wokół puchatej agentki.

Sunglasses... at... night... ...
[#388] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #377

Kojot, to jest zajebiste. I nie, nie piszę tego przez moje całkowite uwielbienie do FEZ'a. ZAJEBISTE!
[#389] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #387

Miały być jak puch...


Mi się akurat ten styl podoba. Co prawda wygląda jakby była nieuczesana, ale jest to pewien urok szeroki uśmiech.
[#390] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #385

Dobra inspiracja. Uwielbiam to demo...jak i wszystko od Ghostown. Absolutni mistrzowie demo sceny. Nic i nikt im nie dorównuje. IMO.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem