[#481] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #478

No i piknie. A kolega sordan już ma skyla, żeby te machiny puścić w ruch za pomocą amosa i pierwsza gra pod szyldem ppa gotowa :)
[#482] Re: Pixele, piksele

@mastaszek, post #481

Panowie,

Przypominam, że warto wtorzyc gry i playable-demos, bo od jakiegoś czasu trwa nowa edycja RetroKomp GameDev Compo 2015, z finałem w październiku podczas RK-LE'2015. Do wygrania - sprzęty od Lotharka, więc jest o co powalczyć :)

Powodzenia!
[#483] Re: Pixele, piksele

@sachy, post #482

Tworzymy, tworzymy. Panie, tu się historia pisze na naszy oczach.

A czy playable demo to np. 1 etap gry, czy są może jakieś konkretne kryteria? sory za oftop
[#484] Re: Pixele, piksele

@mastaszek, post #483

A czy playable demo to np. 1 etap gry, czy są może jakieś konkretne kryteria?


Pełne zasady są w podanym linku, ale odpowiem - tak, sensowny i grywalny etap może brać udział w konkursie. Co więcej, taka gra może później bez problemu rozwijać się w stronę komercyjną, żadna publikacja źródeł nie jest wymagana, jedynie samo demo zgłoszone do konkursu "pójdzie w świat". Celem samego konkursu jest "pobudzenie twórczości" w każdej formie, choć oczywiście im gra bardziej kompletna, tym większe szanse na sukces i większa reklama :)

Zapraszamy!
[#485] Re: Pixele, piksele

@mastaszek, post #481

Kolega Sordan chyba tworzy swój własny projekt ;) Któremu bardzo kibicuje!
[#486] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #485

Rzeźbienia ciąg dalszy... Dziś wpadłem na pomysł podszlifowania kafelków z cegiełkami. system wypracowany przy roboczych kafelkach do klona "Robbo" oszczędził mi trochę czasu. Paleta nadal kiepska, ale nic to.

[#487] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #486

Ale jaja OK
Chcialem wczesniej napisac, zeby zamiast tych klockow zrobic murki z cegly i budynki a tu juz gotowe czarodziej
[#488] Re: Pixele, piksele

@selur, post #487

Kilka nowszych tilesów.

[#489] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #488

Coraz więcej smaczków OK
[#490] Re: Pixele, piksele

@BULI, post #489

Zaczyna mieć odpowiedni klimacik! OK
[wyróżniony] [#491] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #488

kodowalbym :)

ale skad wziac na to czas ? :( rajdowka jeszcze czeka..
[#492] Re: Pixele, piksele

@juen, post #491

spoko, skończymy R3Da to będziemy się zastanawiali :D
Gotowy zestaw sprajtów z rozpisanym projektem nie skiśnie ;) Dla mnie bez różnicy. Mogę robić to albo tamto.

Ostatnia aktualizacja: 16.04.2015 19:21:53 przez Koyot1222
[wyróżniony] [#493] Re: Pixele, piksele

@Hexmage960, post #475

Trochę grafiki ode mnie. Nie są to nowe obrazy, rysowałem je jakiś czas temu, przy czym pierwszej grafiki (do gry strategicznej) nie publikowałem, zaś drugą (do gry przygodowej/RPG) mogliście zobaczyć, bo Leon raz kiedyś ją wkleił.

Oryginalne rozmiary:
http://members.upcpoczta.pl/r.szacki/Obrazy/Konflikt.png
http://members.upcpoczta.pl/r.szacki/Obrazy/Plemiona.png

Podgląd (duży rozmiar):

[#494] Re: Pixele, piksele

@Hexmage960, post #493

Całkiem sympatyczne.
Fajnie te jednostki. Mogę dodac od siebie że zrezygnowałem z ramek oddzielających kafelki odkąd zacząłem używac siatki w Gimpie.

Bardzo fajna rzecz.
[#495] Re: Pixele, piksele

@juen, post #491

Nio, i proszę. Są dobrzy ludzie? Są!
Szybki zrzut z edytora. Naprawdę teraz bardzo wygodnie podgląda się kafelki!
Wielkie dzięki!

[#496] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #495

żeby nie było zbyt szaro ;) Nadal nie skończony... ale.
Piątkowy deserek!




Ostatnia aktualizacja: 17.04.2015 14:55:33 przez Koyot1222
[#497] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #496

Szalenie podoba mi się art R3D i ten "Tank Battalion". Jak miałbym się do czegoś przyczepić to do czytelności napisu "R3D". Wiem, że się powtarzam, ale to nieczytelne jest kompletnie. Gorzej, że ja nawet wiedząc co tam pisze, musze zmusić się by poprawnie skorelowac R3D z tym logiem. IMO - przekombinowane. Poza tym świetna robota Koyot. Masz cholerny potencjał.
[#498] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #497

Gorzej, że ja nawet wiedząc co tam pisze, musze zmusić się by poprawnie skorelowac R3D z tym logiem


O ile R i D jeszcze jakoś widzę to tej 3 za żadne skarby świata :)
[#499] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #495

Jest coraz fajniej ale wciaz trąci tym czarnym tlem, moze zamien je na troche jasniejszy szary ok, racja
[#500] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #495

No naprawde bym zagrał! Samochodziki kozackie :)
[#501] Re: Pixele, piksele

@selur, post #499

Chaos Engine miał świetną palete i właśnie jasne podłogi.Jak bym robił coś takiego to brał bym od najlepszych
[#502] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #495

jak na to patrze to chyba jednak zrobimy przerwe w R3D, zeby wydac demowke tego :)
[#503] Re: Pixele, piksele

@juen, post #502

Ej, spoko. ja się nie spinam. Wypoczywaj.
Specyfikację znasz, tilesy niedługo Ci wyślę. Pierwsza plansza leży już w edytorze.
Wrzucę jeszcze plik opisowy, to dasz mi znać czy da się coś z tego ulepić.
[wyróżniony] [#504] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #496

Japończycy często dobierają ten sam kolor oczu co włosy w Anime, wyjątkiem jest czerń i blond.

Może czerwony by jej lepiej pasował? Wtedy mógłbyś w tych mini animacjach wstawiać czerwone demoniczne kropki jako oczy zamiast czarnych.





Ostatnia aktualizacja: 18.04.2015 15:59:06 przez sanjyuubi
[#505] Re: Pixele, piksele

@sanjyuubi, post #504

To bardzo fajny zabieg, szczerze, nie zauważyłem tego. Ciekawa uwaga.
[wyróżniony] [#506] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #505

hej ! fajnie się rozwija :)
- tu masz ciekawy i podobny nieco portret - ostatnio znalazłem, może cię zainspiruje :)


btw. szczerze to nigdy bym nie przeczytał tytułu gdyby nie był podany w postach
[#507] Re: Pixele, piksele

@jokov, post #506

fajne, ten zielony kolor oczu. Fajny jest. Dzieki!
[#508] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #507

Zmiana palety, test klocków wodnych. Pasują do siebie, w końcu.... Buech :(
Czas na kolejne kafle.
[#509] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #508

takie advance wars?
przypomina pierwszą planszę z tej gry trochę :)

Ostatnia aktualizacja: 22.04.2015 08:20:27 przez jokov
[#510] Re: Pixele, piksele

@jokov, post #509

Owszem, założyłem sobie zrobienie od podstaw czegoś podobnego i mooooożżżeee w kilku miejscach równie dobrego jak A.W. Co z tego wyjdzie, czas pokarze.
Zmieniłem paletę bo poprzednia była robocza i szczerze, mi zbyt mocno kojarzyła się z "Aushwitz".
Projekt planszy z głowy zupełnie, głównie skupiam się nad wykorzystaniem wszystkich elementów i sprawdzania czy wszystko do siebie pasuje. Zrezygnowałem ze szczegółów na elementach, żeby widzieć dokładnie gdzie co nie pasuje. Ostatecznie przyjdzie kolej na ornamenty ;)
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem