[#1561] Re: Pixele, piksele

@selur, post #1560

ło matko... Jeszcze czegoś takiego nie widziałem Wygląda na jakiś ciekawy sposób, daje to coś przy zwykłych obrazkach?
[#1562] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1561

taki pierwszy lepszy przyklad dla lamerow
przepraszam ale nie chcialo mi sie szukac szeroki uśmiech
[#1563] Re: Pixele, piksele

@selur, post #1560



Dziękujemy za przykład, jak nie robić ditheringu ;)

---------------------------------------------------------------------------

A tutaj już "poprawny dithering" i to nawet na łamach PPA.

Ostatnia aktualizacja: 13.03.2017 15:40:51 przez slay
[#1564] Re: Pixele, piksele

@slay, post #1563

nom, troche bije po oczach
[#1565] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1561

Wrzucam tu, żeby o nowych grach nie zaśmiecać szeroki uśmiech
Dziś jeszcze pobawiłem się "shumpową" grafiką. Przesłałem ją Ryszardowi...
Jakoś wielkiego entuzjazmu nie widzę Może to nie jest jakaś super dobra grafika, a może widzi, że zwyczajnie nie pasuje do jego całości i trzeba było by sporo zmieniać w tym co już jest.
Enemy ship, jest jeszcze trochę niedoróbek bo model niedokładnie mieści się w okienku renderującym, ale to jest do naprawienia
Przy okazji znalazłem sposób jak upychać elementy 3D do dosyć wymagającego amigowego środowiska. Co może nam się na pewno przydać w przyszłości.

Main ship, no to właściwie to co chciałem zrobić. Może nie jakiś nadzwyczajny, ale ma w sobie pomysł upchania w jedną maszynę cech samolotów Einchandera i serii R-type.

Całość łapie się w 10 kolorową paletę. Jak na przestrzeń na podstawowe jednostki to dosyć sporo zwłaszcza że z "technikaliów", które dostałem kiedyś wynika że ostateczny limit to 32 kolory. Więc sporo.
Na szybko przymierzyłem jeszcze sprajty na 320x200 obrazie żeby ocenić skalę i chyba jest dobrze jak na podstawowe jednostki


Ostatnia aktualizacja: 03.04.2017 13:25:09 przez Koyot1222
[#1566] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1565

Bardzo ładny ten pixel 3D, 2advance!! Skoro wielkiego entuzjazmu od Pana Rysia nie ma to może nie warto się w to pchać? To nic złego że gość ma indywidualne podejście do swojego projektu, nic na siłę. Uważam że jeśli zrobisz parenaście takich staeczków i do tego fajną scenografię to z Juenem jesteście wstanie zrobić kolejny zajebiaszczy projekt spod znaku R3D, który jakością zmiecie reszota ;) OK

p.s.
- W czym modelujesz??
- kolorujesz na wyrenderowanych klatkach czy w środowisku 3D?

Powodzenia!
[#1567] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1565

Świetne, świetne i jeszcze raz cudowne! Zatrzymaj dla siebie te pixelki i pomyślcie jaką grę możecie stworzyć na tej bazie. Panem Ryszardem się nie przejmujcie; jego łopatka i jego piaskownica.
[#1568] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1566

Skoro wielkiego entuzjazmu od Pana Rysia nie ma to może nie warto się w to pchać? To nic złego że gość ma indywidualne podejście do swojego projektu, nic na siłę.

No zobacz, zobacz... Kogoś mi przypomina
Właściwie, tak, nic na siłę. Ale udało mi się w końcu tę technikę rozpracować. Przydało się jeszcze sporo wiedzy na temat renderowania ze szkoleń w Drimagine.

Jestem fanem Mayki. Ale czasem w blenderze coś ulepię, ale ostatnio bardzo rzadko
Voxel modele można robić wygodnie w sketchupie lub Qubicle. Koloruję i nadaję cienie już na obiekcie. To w sumie nadal taki pixelart tyle że w 3 wymiarach.
Reszta wszystko w Gimpie, wystarcza zupełnie. W sumie dopiero niedawno odkryłem że można w nim nawet schludne ditherowe gradienty robić.
Grafika nie moja, ale dobry przykład:

Przy prostych obiektach jest jeszcze "ok", przy bardziej złożonych trzeba się już dobrze nagimnastykować

W odpowiedzi na #1567

OK



Ostatnia aktualizacja: 03.04.2017 14:19:51 przez Koyot1222
[#1569] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1568

"No zobacz, zobacz... Kogoś mi przypomina "
Hhehee, ciekawe kogo? ;)
Uważam że mieszanka 2 tak różnych styli, w tym przypadku mogła by "zabełtać błękit w głowie" ;) Bo same stateczki są super ale nie koniecznie do tej bajki co opowiada Pan R ;)

Dzięki za odpowiedz!

Ostatnia aktualizacja: 03.04.2017 14:24:33 przez zeter
[#1570] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1569

Skoro ma "zabełtać błękit w głowie" to pora chyba na jakiś zegarek od Zegarmistrza Światła ;)
[#1571] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1568

Gratulacje! Twoja praca znalazła się na okładce nowego magazynu. OK
The Power Magazine - Special Edition Issue 0 - April 2017.
[#1572] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1565

Dla mnie te graficzki są tak wysmakowane, nie przypadkowe- klasa, mniam, mniam

Przy okazji, gratuluje "znalezienia się" na okładce OK
[#1573] Re: Pixele, piksele

@Leon, post #1571

Trochę przypadek, bo składam różne rzeczy dla nich i "zaczepiłem się". Potrzebowałem jakiegoś zastępczego obrazka na okładkę i wrzuciłem swój na szybko. Potem to poszło od razu na stronę...
Ale dzięki, mimo to ;)
[#1574] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1565

Statki wyglądają super.
Tak jak chłopaki piszą, zostaw te grafiki dla siebie i jakiegoś nowego projektu.
[#1575] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1573

Hermes oficjalnie dostępny. Trailer


[#1576] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1575

Super, pomijam fakt że nintendo DS jest mi totalnie obce to gratulacje i szacun za kolejną produkcje, widać masz ostry skill bo tak z tego co zauważyłem to sporo spod Twojej ręki wychodzi ostatnio pixelków… a o ilu jeszcze nie wiem ?? ;) Policzmy ostatnie… BS, Wilq, Lumberjack, to z ds, próbka stateczków. Zacnie! Props! ;)
p.s. trailer tez bardzo spox!
[#1577] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1576

Ostatnio trochę już przesadziłem z pikselkami bo zajmują mi cały wolny czas Muszę trochę odpuścić.
Ostatnio zrobiłem sobie małe "podsumowanie" i wyszło mi, że zrobiłem grafikę już do 7 zrealizowanych projektów. To jakby skala 2:1 bo niezrealizowanych jest/było aż 12, plus ok 2 nad którymi jeszcze myślę lub już pracuję. Do tego doliczyć można poboczne grafiki do dem i osobne compo GFX... Iiiii chyba mi się już zwoje przegrzały
Ostatnio startowałem do jednego komercyjnego pikselkowego projektu i niestety przegrałem w przedbiegach. Chyba muszę przemyśleć strategie i przejść z "ilości" na "jakość" bo do profesjonalistów nie mam jak widac podejścia

Fajnie że Hermes się podoba. Robiłem go pod kątem amigowym bo szablon grafiki pasował by do wcześniejszej grafiki platformówki Retroguru. Ale portu 68k raczej nie będzie. Dużym plusem jest natomiast pierwsza produkcja z moją grafiką na 3DS-ie ok, racja
Wszystkiego dobrego szeroki uśmiech Spokojnej wielkanocy wszystkim i zdrówka przedewszstkim. OK.
[#1578] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1575

Wygląda bardzo fajnie :) świetna robota, trochę szkoda że nie na amigę.
[#1579] Re: Pixele, piksele

@Gżegżółka, post #1578

Hermes zajął 3 miejsce na Revision



Ostatnia aktualizacja: 17.04.2017 20:19:55 przez Koyot1222
[#1580] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1579

Łooooo! Gratulacje!
[#1581] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1577

"Chyba muszę przemyśleć strategie i przejść z "ilości" na "jakość" bo do profesjonalistów nie mam jak widac podejścia"

To nie do konca tak, ze nie masz podejscia.
Od dluzszego czasu mozna zaobserwowac trend tworzenia sie zespolow/grup zlozonych z kolegow a nie z profesjonalistow i dlatego jest tak, ze dobre silniki maja jakas gowniana oprawe graficzna/muzyczna (lub po prostu wzieta z czegos innego) a bardzo slabe produkcje, ktorych jest od groma (miedzy innymi wasze LumberJack czy MaxKnight) wyrozniaja sie przyzwoita grafika czy dzwiekiem. Niestety to czyste marnowanie potencjalu tworcow ale faktycznie w obecnej sytuacji niewiele mozna zdzialac.
Poki co wyglada na to, ze nic w tej kwestii sie nie zmieni. Rewolucji dlugo jeszcze nie bedzie, poki rzadza uklady "kolesiostwa" i przekonanie, ze jak ktos juz cos robi to naleza mu sie medale za odwage.

Za glosna krytyke bakbonowych krapow znowu dostalem bana na EAB'ie a co najgorsze tworca krapa idzie w zaparte i teraz do oferty wejdzie wersja cyfrowa krapa.
Ludzie panicznie boja sie pokazywac palcem co jest zle, dlatego kolejne pomysly na robienie kasy na gownianych grach, beda rosnac jak grzyby po deszczu.

Wielka szkoda potencjalu i talentu jaki tkwi w niektorych amigowcach
[#1582] Re: Pixele, piksele

@selur, post #1581

OK Dzięki!
[#1583] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1582

[#1584] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1583

Kilka wypasionych pikselków.





Żródło
[#1585] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1583

Czy te czołgi maja "muszkę" na końcu lufy?
[#1586] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1579

Gratulacje Koyocie za Hermesa Wybor platformy nieco dziwny ale rozumiem ze to jeden z kilku portow (tak przynajmniej wyczytalem) wiec wybaczam tworcom ze jednak nie zdecydowali sie na GBA
[#1587] Re: Pixele, piksele

@Axi0maT, post #1586

Tak jak napisałem wcześniej Grafika poszła by na amigowym sprzęcie, 16x16pix, 15kolorów plus 1 na alfę, stosunkowo mało animacji. Ale tak jak poprzednio nie mam niestety wpływu na to jakie porty zostaną "wyprodukowane", jest to wolna wola "magików" od kodu Mooooożżżżże kiedyś ktoś się pokusi.
[#1588] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1584

intotheriftgame.com


[#1589] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1588

Trailer Tanglewood - konsola Megadrive WIP



[#1590] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1589

Fajne, ale czy ta "zimna" paleta będzie dobrze widoczna na LCD ?
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem