@tukinem, post #172
Chciałem zrezygnować z ograniczeń jakie daje goła A500 z ECS i 0,5MB slow ram. Chciałem mieć do dyspozycji od razu lepszy procek i 2MB chip na start.
Naucz mnie obsługi scrolla pionowego w Amidze i przekonaj Selura do stworzenia grafiki na miarę Amigi to pogadamy a tak serio, to gra może i monotonna, ale postanowiłem ją przeportować i to moja pierwsza gra, którą piszę pod AGA.
@Azakiel, post #183
@tukinem, post #184
@zzielinski, post #181
@tukinem, post #1
@AD99, post #178
@tukinem, post #191
@selur, post #192
@tukinem, post #193
Nie mam tablicy samych komnat
@selur, post #194
@tukinem, post #195
@tukinem, post #195
@selur, post #196
; koniecznie w trybie BLITZ Bitmap 0,320,256,5 ; utworzenie bitmapy w pamięci InitPalette 0,32 ; utworzenie palety w pamięci InitCoplist 0,44,256,$5,8,32,0 ; inicjowanie copperlisty czyli otwarcie ekranu w pamięci DisplayBitmap 0,0 ; przypisanie bitmapy nr 0 w copperliście nr 0 DisplayPalette 0,0 ; przypisanie palety nr 0 w copperliście nr 0 CreateDisplay 0 ; wyświetlenie copperlisty nr 0 na ekranie
@tukinem, post #198
@selur, post #199
While NOT Rawstatus($45) ; dopoki nie wcisniemy ESC db.b = 1 - db Unbuffer db ; usuniecie bobów Use Bitmap db ; gdybyśmy chcieli coś blitnąć na bitmapie która ma się wyświetlić DisplayBitmap 0,db VWait Wend
@tukinem, post #200
@djpiotrs, post #205