@zzielinski,
post #303
Właśnie poziom na pewno trzeba będzie jakoś uprościć bo przeszkadzajki wstawiałem "na pałę", ale tester działa i testuje. Ja dzisiaj zrzuciłem Electromana na A1200 swoją z fastem i jedynie ekran mruga w startowej komnacie 2 poziomu. Nie wiem co jeszcze jest tego powodem, ale tam naprawdę jest malutko obiektów, bo praktycznie chyba tylko jest baza początkowa i nic poza tym.
Ale mam dobrą nowinę dla niecierpliwych.
OD PRZYSZŁEGO PIĄTKU WRZUCAM WAM CO TYDZIEŃ WERSJĘ Z KOLEJNYM POZIOMEM !!! :)
Chcę przyspieszyć trochę publikowanie gry. Wiem, że poziomy wymagają poprawek, aby dało się przejść. Nie wszystko jestem w stanie wyłapać próbując grać w wersję z PC.
@Stoppi: a to ciekawe. Teraz mnie tym zaskoczyłeś. Szkoda że nie mam jak przetestować dlaczego to tak u Ciebie działa...
A teraz mała zapowiedź tego co zostało. Oczywiście screeny z Winuae z bieżącej wersji gry
Level 6 (wyłaniające się murki, które nas zabijają, lasery i płomienie z rur):
Level 7 (spadające kafle na nas, o których pisałem niedawno że wprowadziłem w poziomie 3 oraz animowane tło gwiazdek):
Level 8 - prawdziwy majstersztyk moim zdaniem, chociaż niepozorny (w najdalszym planie rainbow i księżyc, bliżej widać góry odwzorowane w 100%, a jeszcze bliżej platformy i inne kafle):
Dodatkowo w 8 poziomie musiałem zakodować osobny typ kafla jak tu na ostatnim obrazku. Chodzi o to, że to jest kafel niby działający jak mur, ale nie jest w pełni kaflem 24x24 pix, dlatego da się po nim chodzić, zaraz pod nim można się poruszać ale nie można z dołu wskoczyć na niego.