@AD99,
post #247
TUTAJ nagrałem Ci filmik z 1 levelu jak działa mapa. Po przejściu do każdej innej komnaty zmienia się odpowiednio położenie czerwonego prostokąta. Nagrywałem telefonem, więc kolory są liche, ale idzie rozróżnić.
@Saberman: jeszcze raz zaktualizowałem grę, bo nie dało się przejść nawet do tego miejsca, do którego Ty doszedłeś w filmiku przez to, że miny są teraz odpowiednio. Musiałem lekko zmienić platformy, a właściwie to jedną wysunąć, bo w mojej wersji przeskakując z komnaty do komnaty lekko skraca się skok, przez co nie dało się przeskoczyć jednego miejsca. Teraz przeszedłem cały level, czym się mogę pochwalić :D więcej aktualizacji nie planuję w tym tygodniu :P kolejna będzie z czwartym levelem, ale to potrwa, bo tu jest sporo nowości. Dodam też wtedy możliwość wyboru levelu na starcie klawiszami 1-4.
Proszę się uzbroić w cierpliwość. Myślę, że z 2-3 tygodnie mi zejdzie. Aaa może znajdzie się chętny grafik? Liznąłem trochę kafli 4 levelu, lecz bardzo jaskrawe tło mi wyszło. Brakuje mi już kolorków w palecie, a chciałbym nieco przyciemnić to, ale tak żeby nie ingerować zbytnio w grafikę. Może więcej na priv? Chodzi o kafel rozmiaru 96x96 pikseli. Tu komnaty będą trochę inaczej rysowane, tzn przed blitowaniem kafli komnaty będzie właśnie to tło na początku blitowane Blockiem, następnie kafle Blitem, potem Blity obiektów, BBlity (boby) i na pierwszym planie Blity zasłaniające boby. Do tej pory wszystko było identycznie, lecz bez Blocków tła.