no dobra, jak obiecywałem:
4. DigiRoller, utwór
AKsack.DBM
test szybkości
wersja 68k: 32 sek. (x8,50)/(po 4 powtórzeniach dostał nagłego kopa i wyszło 17 sek. i x15,39 - być może to kwestia jakiegoś automatycznego przełączenia Trance'a na inny priorytet, ja nic nie zmieniałem)
layers 2d: 31 sek.(x8,82)/16 sek.(x16,90)
wersja MOS: 10 sek. (x26,62)
layers 2d: 9 sek. (x29,36)
zapisywanie do pliku wav:
wersja 68k: 49 sek.(x5,58 )/33 sek.(x8,14)
layers 2d: 48 sek.(x5,68 )/32 sek.(x8,45)
wersja MOS: 25 sek. (x10,63)
layers 2d: 24 sek. (x11,18 )
5. Lame 3.98, konwertowanie do mp3 pliku AKsack.wav (wynikowego z poprzedniego testu), ustawienia standardowe:
wersja 68k (060+FPU) (3.98.2d z Aminetu): CPU time - 7 min. 12 sek.
wersja MOS (3.98 z Aminetu): CPU time - 3 min. 02 sek.
6. kopiowanie (z linii poleceń) do RAMu pliku "AKsack.wav" - 46,4 MB:
czas mierzony stoperem
10,22 sek. (czyli ok. 4,5 MB/s)
7. kopiowanie (z linii poleceń) na drugą partycję tego samego pliku wav:
czas mierzony stoperem
18,26 sek. (czyli ok. 2,5 MB/s)
@APC: za AmigaMARKa też się wezmę, obiecuję :)
Ostatnia modyfikacja: 08.07.2009 17:43:45